Dit is je keuze:

Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom



Terug
Algemeen
Introductie
Je wilt als supportprofessional je kennis en vaardigheden op het gebied van online marketing en communicatie verder professionaliseren in een praktijkgerichte opleiding.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Naast een goede, overzichtelijke website is ook communicatie via social media tegenwoordig heel belangrijk voor organisaties. Denk aan Facebook, Instagram en LinkedIn. In deze korte vakopleiding van Schoevers verdiep je je in de kern van online marketing en massacommunicatie. Je leert hoe je de website van een organisatie effectief inzet, krijgt zicht op het belang van mobile marketing en je ontdekt hoe je online een duurzame relatie kunt opbouwen met klanten. Daarnaast leer je de functies en eigenschappen van verschillende soorten media kennen, waaronder social media. Voor de moderne supportmedewerker is het een absolute must om op het terrein van online marketing en communicatie goed uit de voeten te kunnen. Na afronding van het programma ben je dan ook zeker van toegevoegde waarde voor jouw organisatie.
Opleidingskenmerk(en)
Vakopleiding
Leerdoel(en)
De vakopleiding kent een zeer praktijkgerichte aanpak en wordt verzorgd door ervaren vakdocenten. Je leert dingen die je veelal direct in je eigen werk kunt toepassen. In dit programma leer je niet alleen welke marketingcommunicatie-instrumenten je online effectief kunt inzetten, maar je verdiept je ook in de relatie met de klant. Welke trends en ontwikkelingen vinden er plaats binnen de markt? Tot welke behoeften leidt dit bij jouw klanten? En hoe kun je online een goede relatie met de klant opbouwen en behouden?
In het programma wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een prettige online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.
Toelating
Voor deze opleiding gelden geen specifieke vooropleidingseisen.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Dagopleiding: 3 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avondopleiding: 6 bijeenkomsten van 19.00 tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding
Leerplan
In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Kennismaken met online marketing (SEO, SEA)
- Wanneer inzetten van online marketing
- Continue online zichtbaarheid
- Nieuwsbrieven, bloggen, video, audio en social media
- Zakelijke social-mediapagina’s aanmaken en beheren
- Website beheren en content updaten
- Teksten redigeren
- Privacywetgeving en consequenties daarvan met betrekking tot online marketing
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Je wilt als supportprofessional je kennis en vaardigheden op het gebied van online marketing en communicatie verder professionaliseren in een praktijkgerichte opleiding.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Naast een goede, overzichtelijke website is ook communicatie via social media tegenwoordig heel belangrijk voor organisaties. Denk aan Facebook, Instagram en LinkedIn. In deze korte vakopleiding van Schoevers verdiep je je in de kern van online marketing en massacommunicatie. Je leert hoe je de website van een organisatie effectief inzet, krijgt zicht op het belang van mobile marketing en je ontdekt hoe je online een duurzame relatie kunt opbouwen met klanten. Daarnaast leer je de functies en eigenschappen van verschillende soorten media kennen, waaronder social media. Voor de moderne supportmedewerker is het een absolute must om op het terrein van online marketing en communicatie goed uit de voeten te kunnen. Na afronding van het programma ben je dan ook zeker van toegevoegde waarde voor jouw organisatie.
Opleidingskenmerk(en)
Vakopleiding
Leerdoel(en)
De vakopleiding kent een zeer praktijkgerichte aanpak en wordt verzorgd door ervaren vakdocenten. Je leert dingen die je veelal direct in je eigen werk kunt toepassen. In dit programma leer je niet alleen welke marketingcommunicatie-instrumenten je online effectief kunt inzetten, maar je verdiept je ook in de relatie met de klant. Welke trends en ontwikkelingen vinden er plaats binnen de markt? Tot welke behoeften leidt dit bij jouw klanten? En hoe kun je online een goede relatie met de klant opbouwen en behouden?
In het programma wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een prettige online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.
Toelating
Voor deze opleiding gelden geen specifieke vooropleidingseisen.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Dagopleiding: 3 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avondopleiding: 6 bijeenkomsten van 19.00 tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding
Leerplan
In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Kennismaken met online marketing (SEO, SEA)
- Wanneer inzetten van online marketing
- Continue online zichtbaarheid
- Nieuwsbrieven, bloggen, video, audio en social media
- Zakelijke social-mediapagina’s aanmaken en beheren
- Website beheren en content updaten
- Teksten redigeren
- Privacywetgeving en consequenties daarvan met betrekking tot online marketing
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom
wijzig
Di. 6 jun. 2023
Virtual ClassroomPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom
wijzig
Ma. 12 jun. 2023
Virtual ClassroomPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom
Dit is je keuze:

Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Online Marketing en Communicatie - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Je wilt als supportprofessional je kennis en vaardigheden op het gebied van online marketing en communicatie verder professionaliseren in een praktijkgerichte opleiding.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Naast een goede, overzichtelijke website is ook communicatie via social media tegenwoordig heel belangrijk voor organisaties. Denk aan Facebook, Instagram en LinkedIn. In deze korte vakopleiding van Schoevers verdiep je je in de kern van online marketing en massacommunicatie. Je leert hoe je de website van een organisatie effectief inzet, krijgt zicht op het belang van mobile marketing en je ontdekt hoe je online een duurzame relatie kunt opbouwen met klanten. Daarnaast leer je de functies en eigenschappen van verschillende soorten media kennen, waaronder social media. Voor de moderne supportmedewerker is het een absolute must om op het terrein van online marketing en communicatie goed uit de voeten te kunnen. Na afronding van het programma ben je dan ook zeker van toegevoegde waarde voor jouw organisatie.
Opleidingskenmerk(en)
Vakopleiding
Leerdoel(en)
De vakopleiding kent een zeer praktijkgerichte aanpak en wordt verzorgd door ervaren vakdocenten. Je leert dingen die je veelal direct in je eigen werk kunt toepassen. In dit programma leer je niet alleen welke marketingcommunicatie-instrumenten je online effectief kunt inzetten, maar je verdiept je ook in de relatie met de klant. Welke trends en ontwikkelingen vinden er plaats binnen de markt? Tot welke behoeften leidt dit bij jouw klanten? En hoe kun je online een goede relatie met de klant opbouwen en behouden?
In het programma wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een prettige online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.
Toelating
Voor deze opleiding gelden geen specifieke vooropleidingseisen.
Programma

Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Dagopleiding: 3 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avondopleiding: 6 bijeenkomsten van 19.00 tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding
Leerplan
In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Kennismaken met online marketing (SEO, SEA)
- Wanneer inzetten van online marketing
- Continue online zichtbaarheid
- Nieuwsbrieven, bloggen, video, audio en social media
- Zakelijke social-mediapagina’s aanmaken en beheren
- Website beheren en content updaten
- Teksten redigeren
- Privacywetgeving en consequenties daarvan met betrekking tot online marketing
Diploma

Diploma
Kostenoverzicht

Startdatum

Di. 6 jun. 2023, Virtual Classroom
Ma. 12 jun. 2023, Virtual Classroom
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 688,55
Di. 6 jun. 2023, Virtual Classroom
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeMa. 12 jun. 2023, Virtual Classroom
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.