Dit is je keuze:

MBO Module Marketing - Virtual Classroom



Terug
Algemeen
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Wil je bijdragen aan het creëren en behouden van een goede bedrijfsreputatie? Wanneer kies je voor de krant, televisie of social media om de doelgroep te bereiken? En wat zijn de andere onderdelen van een marketingcommunicatieplan? Kies voor de MBO Module Marketing van Schoevers. In dit MBO-programma komen consumentengedrag, de psychologie in marketing en de verschillende marketingcommunicatie-instrumenten aan bod. Afsluitend schrijf je een efficiënt marketingcommunicatieplan dat toepasbaar is binnen je eigen organisatie.
Opleidingskenmerk(en)
MBO-deelprogramma
Leerdoel(en)
Dit programma wordt verzorgd door ervaren vakdocenten. Door veel te oefenen met opdrachten krijg je de leerstof snel onder de knie. Je leert verschillende marketingcommunicatie-instrumenten beschrijven en de mediakeuze voor een marketingcommunicatieplan onderbouwen. Ook krijg je zicht op de distributie. Kortom: een zeer breed programma waarna je direct aan de slag kunt met marketingcommunicatie binnen jouw organisatie.
In dit programma wordt gebruikgemaakt van actueel lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Dagopleiding: 2 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avondopleiding: 4 bijeenkomsten van 19.00 tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding
Leerplan
Bij het aantal lessen wordt uitgegaan van de avondvariant. Bij de dagvariant heb je altijd 2 lessen op dezelfde dag. In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Marketing, sales en communicatie
- Product, prijs, plaats en promotie
- Consumentengedrag
- Online marketing en social media
- Onderdelen van een marketingplan
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Algemeen
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Wil je bijdragen aan het creëren en behouden van een goede bedrijfsreputatie? Wanneer kies je voor de krant, televisie of social media om de doelgroep te bereiken? En wat zijn de andere onderdelen van een marketingcommunicatieplan? Kies voor de MBO Module Marketing van Schoevers. In dit MBO-programma komen consumentengedrag, de psychologie in marketing en de verschillende marketingcommunicatie-instrumenten aan bod. Afsluitend schrijf je een efficiënt marketingcommunicatieplan dat toepasbaar is binnen je eigen organisatie.
Opleidingskenmerk(en)
MBO-deelprogramma
Leerdoel(en)
Dit programma wordt verzorgd door ervaren vakdocenten. Door veel te oefenen met opdrachten krijg je de leerstof snel onder de knie. Je leert verschillende marketingcommunicatie-instrumenten beschrijven en de mediakeuze voor een marketingcommunicatieplan onderbouwen. Ook krijg je zicht op de distributie. Kortom: een zeer breed programma waarna je direct aan de slag kunt met marketingcommunicatie binnen jouw organisatie.
In dit programma wordt gebruikgemaakt van actueel lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Dagopleiding: 2 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avondopleiding: 4 bijeenkomsten van 19.00 tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding
Leerplan
Bij het aantal lessen wordt uitgegaan van de avondvariant. Bij de dagvariant heb je altijd 2 lessen op dezelfde dag. In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Marketing, sales en communicatie
- Product, prijs, plaats en promotie
- Consumentengedrag
- Online marketing en social media
- Onderdelen van een marketingplan
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
MBO Module Marketing - Virtual Classroom
wijzig
Za. 2 sept. 2023
Virtual ClassroomPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
MBO Module Marketing - Virtual Classroom
wijzig
Ma. 4 sept. 2023
Virtual ClassroomPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
MBO Module Marketing - Virtual Classroom
wijzig
Di. 5 sept. 2023
Virtual ClassroomPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘MBO Module Marketing - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘MBO Module Marketing - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
MBO Module Marketing - Virtual Classroom
Dit is je keuze:

MBO Module Marketing - Virtual Classroom


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘MBO Module Marketing - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘MBO Module Marketing - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Wil je bijdragen aan het creëren en behouden van een goede bedrijfsreputatie? Wanneer kies je voor de krant, televisie of social media om de doelgroep te bereiken? En wat zijn de andere onderdelen van een marketingcommunicatieplan? Kies voor de MBO Module Marketing van Schoevers. In dit MBO-programma komen consumentengedrag, de psychologie in marketing en de verschillende marketingcommunicatie-instrumenten aan bod. Afsluitend schrijf je een efficiënt marketingcommunicatieplan dat toepasbaar is binnen je eigen organisatie.
Opleidingskenmerk(en)
MBO-deelprogramma
Leerdoel(en)
Dit programma wordt verzorgd door ervaren vakdocenten. Door veel te oefenen met opdrachten krijg je de leerstof snel onder de knie. Je leert verschillende marketingcommunicatie-instrumenten beschrijven en de mediakeuze voor een marketingcommunicatieplan onderbouwen. Ook krijg je zicht op de distributie. Kortom: een zeer breed programma waarna je direct aan de slag kunt met marketingcommunicatie binnen jouw organisatie.
In dit programma wordt gebruikgemaakt van actueel lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.
Programma

Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Dagopleiding: 2 bijeenkomsten van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avondopleiding: 4 bijeenkomsten van 19.00 tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding
Leerplan
Bij het aantal lessen wordt uitgegaan van de avondvariant. Bij de dagvariant heb je altijd 2 lessen op dezelfde dag. In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Marketing, sales en communicatie
- Product, prijs, plaats en promotie
- Consumentengedrag
- Online marketing en social media
- Onderdelen van een marketingplan
Diploma

Diploma
Kostenoverzicht

Startdatum

Za. 2 sept. 2023, Virtual Classroom
Ma. 4 sept. 2023, Virtual Classroom
Di. 5 sept. 2023, Virtual Classroom
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 688,55
Za. 2 sept. 2023, Virtual Classroom
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeMa. 4 sept. 2023, Virtual Classroom
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeDi. 5 sept. 2023, Virtual Classroom
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.