Dit is je keuze:

Social Media Marketing - E-learning



Terug
Algemeen
Introductie
Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als marketeer of communicatiemedewerker. Daarbij heb je de ambitie om social media strategisch in te zetten en daarmee het effect op specifieke doelgroepen te versterken. Dat maakt juist deze training van SRM voor jou geschikt.
Omschrijving
In deze boeiende training leer je hoe je met social media jouw specifieke doelgroepen optimaal kunt bereiken en raken. Je verdiept je in recente ontwikkelingen en leert welke kansen je hieruit kunt grijpen. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een social-strategieplan te ontwerpen en diverse social-campagneconcepten aan te dragen. Aan de hand van social-mediametingen, leer je je campagnes nog beter afstemmen op je specifieke doelgroepen. Zo draag je optimaal bij aan de realisatie van je online marketingdoelstellingen. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je wat je leert direct toe binnen je werk. Je merkt dan ook meteen resultaat. SRM is niet voor niets de opleider voor marketingprofessionals.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze training maak jij je social-mediamarketing volledig eigen. Je leert hoe je social-mediadoelen kunt stellen en deze doelen op verschillende wijzen effectief en efficiënt kunt bereiken. Zo ontwikkel je vaardigheden om een community op te richten, leer je hoe je traffic kunt stimuleren of de naamsbekendheid kunt verhogen. Op basis hiervan kun je een weloverwogen beslissing nemen tussen betaalde Ads en organische campagnes, die samen leiden tot de ultieme social-mediamix. In deze social-mediamix neem je onder andere op welk kanaal je benut, op welk moment en met welke boodschap. Daarbij leer je met welke tools je het effect van social inspanningen kunt monitoren. Zo kun je campagnes tussentijds bijsturen en bereik je het gewenste effect op je doelgroepen.
Programma
Rooster
6 dagen
Leerplan
Je verdiept je in onderwerpen als tone of voice, contentplanning en communitymanagement. Je ontwikkelt je op het gebied van social-mediamarketing. Door ervaringen uit te wisselen met je docent en medestudenten doe je nieuwe inzichten op die je direct in je eigen werk kunt toepassen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Social Media Strategie(3 dagen)
- Relevante social-medianetwerken
- Aanpak en structurele inzet van social media
- Do's en don'ts in social media
- Welke content werkt wel en welke niet?
- Risico's
- De rol van social media op consumentengedrag
- Social-mediadoelen voor de organisatie
- Kernwaarden en tone of voice van de organisatie
- Activeren van je social-mediaomgeving
- Social media monitoring tools
- Communitymanagement
- Organisatorische consequenties
- Social business
- Leidraad intern beleid
(3 dagen)
- Social-campagneconcepten
- Branding
- Campagnedoelstellingen
- Contentplanning
- Budgetplanning
- Tone of voice
- Leer de targetmogelijkheden
- Het managen van een actieve campagne
- Het meten van een social campagne
- Social influencers inzetten
- Effectief personaliseren van communicatie
- Social advertising campagne opzetten op onder andere Facebook, LinkedIn, Instagram en Snapchat
- Webcare
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als marketeer of communicatiemedewerker. Daarbij heb je de ambitie om social media strategisch in te zetten en daarmee het effect op specifieke doelgroepen te versterken. Dat maakt juist deze training van SRM voor jou geschikt.
Omschrijving
In deze boeiende training leer je hoe je met social media jouw specifieke doelgroepen optimaal kunt bereiken en raken. Je verdiept je in recente ontwikkelingen en leert welke kansen je hieruit kunt grijpen. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een social-strategieplan te ontwerpen en diverse social-campagneconcepten aan te dragen. Aan de hand van social-mediametingen, leer je je campagnes nog beter afstemmen op je specifieke doelgroepen. Zo draag je optimaal bij aan de realisatie van je online marketingdoelstellingen. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je wat je leert direct toe binnen je werk. Je merkt dan ook meteen resultaat. SRM is niet voor niets de opleider voor marketingprofessionals.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze training maak jij je social-mediamarketing volledig eigen. Je leert hoe je social-mediadoelen kunt stellen en deze doelen op verschillende wijzen effectief en efficiënt kunt bereiken. Zo ontwikkel je vaardigheden om een community op te richten, leer je hoe je traffic kunt stimuleren of de naamsbekendheid kunt verhogen. Op basis hiervan kun je een weloverwogen beslissing nemen tussen betaalde Ads en organische campagnes, die samen leiden tot de ultieme social-mediamix. In deze social-mediamix neem je onder andere op welk kanaal je benut, op welk moment en met welke boodschap. Daarbij leer je met welke tools je het effect van social inspanningen kunt monitoren. Zo kun je campagnes tussentijds bijsturen en bereik je het gewenste effect op je doelgroepen.
Programma
Rooster
6 dagen
Leerplan
Je verdiept je in onderwerpen als tone of voice, contentplanning en communitymanagement. Je ontwikkelt je op het gebied van social-mediamarketing. Door ervaringen uit te wisselen met je docent en medestudenten doe je nieuwe inzichten op die je direct in je eigen werk kunt toepassen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Social Media Strategie(3 dagen)
- Relevante social-medianetwerken
- Aanpak en structurele inzet van social media
- Do's en don'ts in social media
- Welke content werkt wel en welke niet?
- Risico's
- De rol van social media op consumentengedrag
- Social-mediadoelen voor de organisatie
- Kernwaarden en tone of voice van de organisatie
- Activeren van je social-mediaomgeving
- Social media monitoring tools
- Communitymanagement
- Organisatorische consequenties
- Social business
- Leidraad intern beleid
(3 dagen)
- Social-campagneconcepten
- Branding
- Campagnedoelstellingen
- Contentplanning
- Budgetplanning
- Tone of voice
- Leer de targetmogelijkheden
- Het managen van een actieve campagne
- Het meten van een social campagne
- Social influencers inzetten
- Effectief personaliseren van communicatie
- Social advertising campagne opzetten op onder andere Facebook, LinkedIn, Instagram en Snapchat
- Webcare
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Social Media Marketing - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minder
Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Social Media Marketing - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Social Media Marketing - E-learning
Dit is je keuze:

Social Media Marketing - E-learning


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Social Media Marketing - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Social Media Marketing - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minderAlgemeen

Introductie
Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als marketeer of communicatiemedewerker. Daarbij heb je de ambitie om social media strategisch in te zetten en daarmee het effect op specifieke doelgroepen te versterken. Dat maakt juist deze training van SRM voor jou geschikt.
Omschrijving
In deze boeiende training leer je hoe je met social media jouw specifieke doelgroepen optimaal kunt bereiken en raken. Je verdiept je in recente ontwikkelingen en leert welke kansen je hieruit kunt grijpen. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een social-strategieplan te ontwerpen en diverse social-campagneconcepten aan te dragen. Aan de hand van social-mediametingen, leer je je campagnes nog beter afstemmen op je specifieke doelgroepen. Zo draag je optimaal bij aan de realisatie van je online marketingdoelstellingen. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je wat je leert direct toe binnen je werk. Je merkt dan ook meteen resultaat. SRM is niet voor niets de opleider voor marketingprofessionals.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze training maak jij je social-mediamarketing volledig eigen. Je leert hoe je social-mediadoelen kunt stellen en deze doelen op verschillende wijzen effectief en efficiënt kunt bereiken. Zo ontwikkel je vaardigheden om een community op te richten, leer je hoe je traffic kunt stimuleren of de naamsbekendheid kunt verhogen. Op basis hiervan kun je een weloverwogen beslissing nemen tussen betaalde Ads en organische campagnes, die samen leiden tot de ultieme social-mediamix. In deze social-mediamix neem je onder andere op welk kanaal je benut, op welk moment en met welke boodschap. Daarbij leer je met welke tools je het effect van social inspanningen kunt monitoren. Zo kun je campagnes tussentijds bijsturen en bereik je het gewenste effect op je doelgroepen.
Programma

Rooster
6 dagen
Leerplan
Je verdiept je in onderwerpen als tone of voice, contentplanning en communitymanagement. Je ontwikkelt je op het gebied van social-mediamarketing. Door ervaringen uit te wisselen met je docent en medestudenten doe je nieuwe inzichten op die je direct in je eigen werk kunt toepassen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Social Media Strategie(3 dagen)
- Relevante social-medianetwerken
- Aanpak en structurele inzet van social media
- Do's en don'ts in social media
- Welke content werkt wel en welke niet?
- Risico's
- De rol van social media op consumentengedrag
- Social-mediadoelen voor de organisatie
- Kernwaarden en tone of voice van de organisatie
- Activeren van je social-mediaomgeving
- Social media monitoring tools
- Communitymanagement
- Organisatorische consequenties
- Social business
- Leidraad intern beleid
(3 dagen)
- Social-campagneconcepten
- Branding
- Campagnedoelstellingen
- Contentplanning
- Budgetplanning
- Tone of voice
- Leer de targetmogelijkheden
- Het managen van een actieve campagne
- Het meten van een social campagne
- Social influencers inzetten
- Effectief personaliseren van communicatie
- Social advertising campagne opzetten op onder andere Facebook, LinkedIn, Instagram en Snapchat
- Webcare
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.