Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

Social Media Marketing - E-learning

Overig
E-learning
6dagen
SRM
(-)
€ 1671,65
Originele prijs voor aftrek STAP: € 2671,65
Originele prijs voor aftrek STAP: € 2671,65
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
E-learning
6dagen
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als marketeer of communicatiemedewerker. Daarbij heb je de ambitie om social media strategisch in te zetten en daarmee het effect op specifieke doelgroepen te versterken. Dat maakt juist deze training van SRM voor jou geschikt.

Omschrijving

In deze boeiende training leer je hoe je met social media jouw specifieke doelgroepen optimaal kunt bereiken en raken. Je verdiept je in recente ontwikkelingen en leert welke kansen je hieruit kunt grijpen. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een social-strategieplan te ontwerpen en diverse social-campagneconcepten aan te dragen. Aan de hand van social-mediametingen, leer je je campagnes nog beter afstemmen op je specifieke doelgroepen. Zo draag je optimaal bij aan de realisatie van je online marketingdoelstellingen. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je wat je leert direct toe binnen je werk. Je merkt dan ook meteen resultaat. SRM is niet voor niets de opleider voor marketingprofessionals.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Tijdens deze training maak jij je social-mediamarketing volledig eigen. Je leert hoe je social-mediadoelen kunt stellen en deze doelen op verschillende wijzen effectief en efficiënt kunt bereiken. Zo ontwikkel je vaardigheden om een community op te richten, leer je hoe je traffic kunt stimuleren of de naamsbekendheid kunt verhogen. Op basis hiervan kun je een weloverwogen beslissing nemen tussen betaalde Ads en organische campagnes, die samen leiden tot de ultieme social-mediamix. In deze social-mediamix neem je onder andere op welk kanaal je benut, op welk moment en met welke boodschap. Daarbij leer je met welke tools je het effect van social inspanningen kunt monitoren. Zo kun je campagnes tussentijds bijsturen en bereik je het gewenste effect op je doelgroepen.

Programma

Rooster

6 dagen

Leerplan

Je verdiept je in onderwerpen als tone of voice, contentplanning en communitymanagement. Je ontwikkelt je op het gebied van social-mediamarketing. Door ervaringen uit te wisselen met je docent en medestudenten doe je nieuwe inzichten op die je direct in je eigen werk kunt toepassen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Social Media Strategie

(3 dagen)

  • Relevante social-medianetwerken
  • Aanpak en structurele inzet van social media
  • Do's en don'ts in social media
  • Welke content werkt wel en welke niet?
  • Risico's
  • De rol van social media op consumentengedrag
  • Social-mediadoelen voor de organisatie
  • Kernwaarden en tone of voice van de organisatie
  • Activeren van je social-mediaomgeving
  • Social media monitoring tools
  • Communitymanagement
  • Organisatorische consequenties
  • Social business
  • Leidraad intern beleid
Social Media Campagnes

(3 dagen)

  • Social-campagneconcepten
  • Branding
  • Campagnedoelstellingen
  • Contentplanning
  • Budgetplanning
  • Tone of voice
  • Leer de targetmogelijkheden
  • Het managen van een actieve campagne
  • Het meten van een social campagne
  • Social influencers inzetten
  • Effectief personaliseren van communicatie
  • Social advertising campagne opzetten op onder andere Facebook, LinkedIn, Instagram en Snapchat
  • Webcare

Diploma

Certificaat

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 2671,65
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 1671,65
back Terug
close

Kies je startdatum:

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 2671,65
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 1671,65
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
Social Media Marketing - E-learning’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
Social Media Marketing - E-learningper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

Social Media Marketing - E-learning

Dit is je keuze:

Social Media Marketing - E-learning

Overig
E-learning
6dagen
SRM
(-)
€ 1671,65
Originele prijs voor aftrek STAP: € 2671,65
Originele prijs voor aftrek STAP: € 2671,65
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
E-learning
6dagen
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als marketeer of communicatiemedewerker. Daarbij heb je de ambitie om social media strategisch in te zetten en daarmee het effect op specifieke doelgroepen te versterken. Dat maakt juist deze training van SRM voor jou geschikt.

Omschrijving

In deze boeiende training leer je hoe je met social media jouw specifieke doelgroepen optimaal kunt bereiken en raken. Je verdiept je in recente ontwikkelingen en leert welke kansen je hieruit kunt grijpen. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een social-strategieplan te ontwerpen en diverse social-campagneconcepten aan te dragen. Aan de hand van social-mediametingen, leer je je campagnes nog beter afstemmen op je specifieke doelgroepen. Zo draag je optimaal bij aan de realisatie van je online marketingdoelstellingen. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je wat je leert direct toe binnen je werk. Je merkt dan ook meteen resultaat. SRM is niet voor niets de opleider voor marketingprofessionals.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Tijdens deze training maak jij je social-mediamarketing volledig eigen. Je leert hoe je social-mediadoelen kunt stellen en deze doelen op verschillende wijzen effectief en efficiënt kunt bereiken. Zo ontwikkel je vaardigheden om een community op te richten, leer je hoe je traffic kunt stimuleren of de naamsbekendheid kunt verhogen. Op basis hiervan kun je een weloverwogen beslissing nemen tussen betaalde Ads en organische campagnes, die samen leiden tot de ultieme social-mediamix. In deze social-mediamix neem je onder andere op welk kanaal je benut, op welk moment en met welke boodschap. Daarbij leer je met welke tools je het effect van social inspanningen kunt monitoren. Zo kun je campagnes tussentijds bijsturen en bereik je het gewenste effect op je doelgroepen.

Programma

return

Rooster

6 dagen

Leerplan

Je verdiept je in onderwerpen als tone of voice, contentplanning en communitymanagement. Je ontwikkelt je op het gebied van social-mediamarketing. Door ervaringen uit te wisselen met je docent en medestudenten doe je nieuwe inzichten op die je direct in je eigen werk kunt toepassen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Social Media Strategie

(3 dagen)

  • Relevante social-medianetwerken
  • Aanpak en structurele inzet van social media
  • Do's en don'ts in social media
  • Welke content werkt wel en welke niet?
  • Risico's
  • De rol van social media op consumentengedrag
  • Social-mediadoelen voor de organisatie
  • Kernwaarden en tone of voice van de organisatie
  • Activeren van je social-mediaomgeving
  • Social media monitoring tools
  • Communitymanagement
  • Organisatorische consequenties
  • Social business
  • Leidraad intern beleid
Social Media Campagnes

(3 dagen)

  • Social-campagneconcepten
  • Branding
  • Campagnedoelstellingen
  • Contentplanning
  • Budgetplanning
  • Tone of voice
  • Leer de targetmogelijkheden
  • Het managen van een actieve campagne
  • Het meten van een social campagne
  • Social influencers inzetten
  • Effectief personaliseren van communicatie
  • Social advertising campagne opzetten op onder andere Facebook, LinkedIn, Instagram en Snapchat
  • Webcare

Diploma

return

Certificaat

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 2671,65
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 1671,65

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.