Dit is je keuze:

Online Advertising Advanced - E-learning



Terug
Algemeen
Introductie
Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingmanager of campagnemanager.
Omschrijving
Als adverteerder weet je dat persoonlijke, onderscheidende content essentieel is om op te vallen. In deze training zet jij de volgende stap in online advertising. Zo leer jij niet alleen briefings opstellen voor reclamebureaus, maar ontdek je ook hoe je resultaten kunt analyseren en kunt koppelen aan gegevens uit de database. Hierdoor krijg je steeds rijkere profielen die je in volgende campagnes weer zullen helpen je doelgroep te bereiken. Tijdens de training word je begeleid door ervaren topprofessionals uit de praktijk. Hierdoor weet jij zeker dat je na afloop van de training de theorie direct in je eigen werkomgeving kunt toepassen.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Met deze training zet jij de volgende stap in je carrière als marketeer. Je gaat aan de slag met social en videocontent en leert op welke wijze je deze content passend maakt voor verschillende devices. Ook verdiep je je in programmatic buying, zodat je real time kunt bieden op advertentieruimte. Zo kun je nog beter targeten op je doelgroep en kun je je doelgroep zelfs op individueel niveau aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een campagne te ontwerpen, te pitchen en de resultaten hiervan te meten. Zo weet je je campagnes continu te optimaliseren.
Programma
Rooster
3 dagen
Leerplan
Tijdens de training komen onderwerpen als social, KPI's en het opstellen van briefings aan bod. Ook wordt er ingegaan op het budgetteren van online campagnes. Je bespreekt je ervaringen en leermomenten met je docent en medestudenten. Je zult merken dat je ook daar veel van opsteekt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Trends en ontwikkelingen in online advertising (inclusief mobile)
- Customer journey en touchpoints
- Uitleg over de mogelijkheden (Social, Programmatic, SEA, display enzovoort)
- Inzichten verzamelen over doelgroep, het targeten aan de hand van de juiste info
- Opzet van online advertising campagnes (het formuleren van KPI’s enzovoort)
- Budgetteren van online advertising campagnes
- Het opstellen van een briefing voor het advertising/reclamebureau
- Meten van online advertising campagnes en tooling die je kunt gebruiken
- Het maken van een dashboard van je online advertising campagnes
- Het bijsturen van je online advertising campagnes
- Cases vanuit de praktijk van campagnes
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingmanager of campagnemanager.
Omschrijving
Als adverteerder weet je dat persoonlijke, onderscheidende content essentieel is om op te vallen. In deze training zet jij de volgende stap in online advertising. Zo leer jij niet alleen briefings opstellen voor reclamebureaus, maar ontdek je ook hoe je resultaten kunt analyseren en kunt koppelen aan gegevens uit de database. Hierdoor krijg je steeds rijkere profielen die je in volgende campagnes weer zullen helpen je doelgroep te bereiken. Tijdens de training word je begeleid door ervaren topprofessionals uit de praktijk. Hierdoor weet jij zeker dat je na afloop van de training de theorie direct in je eigen werkomgeving kunt toepassen.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Met deze training zet jij de volgende stap in je carrière als marketeer. Je gaat aan de slag met social en videocontent en leert op welke wijze je deze content passend maakt voor verschillende devices. Ook verdiep je je in programmatic buying, zodat je real time kunt bieden op advertentieruimte. Zo kun je nog beter targeten op je doelgroep en kun je je doelgroep zelfs op individueel niveau aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een campagne te ontwerpen, te pitchen en de resultaten hiervan te meten. Zo weet je je campagnes continu te optimaliseren.
Programma
Rooster
3 dagen
Leerplan
Tijdens de training komen onderwerpen als social, KPI's en het opstellen van briefings aan bod. Ook wordt er ingegaan op het budgetteren van online campagnes. Je bespreekt je ervaringen en leermomenten met je docent en medestudenten. Je zult merken dat je ook daar veel van opsteekt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Trends en ontwikkelingen in online advertising (inclusief mobile)
- Customer journey en touchpoints
- Uitleg over de mogelijkheden (Social, Programmatic, SEA, display enzovoort)
- Inzichten verzamelen over doelgroep, het targeten aan de hand van de juiste info
- Opzet van online advertising campagnes (het formuleren van KPI’s enzovoort)
- Budgetteren van online advertising campagnes
- Het opstellen van een briefing voor het advertising/reclamebureau
- Meten van online advertising campagnes en tooling die je kunt gebruiken
- Het maken van een dashboard van je online advertising campagnes
- Het bijsturen van je online advertising campagnes
- Cases vanuit de praktijk van campagnes
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
Online Advertising Advanced - E-learning
wijzig
Vr. 9 jun. 2023
E-learningPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Online Advertising Advanced - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Online Advertising Advanced - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Online Advertising Advanced - E-learning
Dit is je keuze:

Online Advertising Advanced - E-learning


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Online Advertising Advanced - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Online Advertising Advanced - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingmanager of campagnemanager.
Omschrijving
Als adverteerder weet je dat persoonlijke, onderscheidende content essentieel is om op te vallen. In deze training zet jij de volgende stap in online advertising. Zo leer jij niet alleen briefings opstellen voor reclamebureaus, maar ontdek je ook hoe je resultaten kunt analyseren en kunt koppelen aan gegevens uit de database. Hierdoor krijg je steeds rijkere profielen die je in volgende campagnes weer zullen helpen je doelgroep te bereiken. Tijdens de training word je begeleid door ervaren topprofessionals uit de praktijk. Hierdoor weet jij zeker dat je na afloop van de training de theorie direct in je eigen werkomgeving kunt toepassen.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Met deze training zet jij de volgende stap in je carrière als marketeer. Je gaat aan de slag met social en videocontent en leert op welke wijze je deze content passend maakt voor verschillende devices. Ook verdiep je je in programmatic buying, zodat je real time kunt bieden op advertentieruimte. Zo kun je nog beter targeten op je doelgroep en kun je je doelgroep zelfs op individueel niveau aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een campagne te ontwerpen, te pitchen en de resultaten hiervan te meten. Zo weet je je campagnes continu te optimaliseren.
Programma

Rooster
3 dagen
Leerplan
Tijdens de training komen onderwerpen als social, KPI's en het opstellen van briefings aan bod. Ook wordt er ingegaan op het budgetteren van online campagnes. Je bespreekt je ervaringen en leermomenten met je docent en medestudenten. Je zult merken dat je ook daar veel van opsteekt.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Trends en ontwikkelingen in online advertising (inclusief mobile)
- Customer journey en touchpoints
- Uitleg over de mogelijkheden (Social, Programmatic, SEA, display enzovoort)
- Inzichten verzamelen over doelgroep, het targeten aan de hand van de juiste info
- Opzet van online advertising campagnes (het formuleren van KPI’s enzovoort)
- Budgetteren van online advertising campagnes
- Het opstellen van een briefing voor het advertising/reclamebureau
- Meten van online advertising campagnes en tooling die je kunt gebruiken
- Het maken van een dashboard van je online advertising campagnes
- Het bijsturen van je online advertising campagnes
- Cases vanuit de praktijk van campagnes
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.