Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

Online Advertising Advanced - E-learning

Overig
E-learning
3dagen
Vr. 9 jun. 2023 (of 1 andere opties )
E-learning (of 1 andere opties )
SRM
(-)
€ 532,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1532,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1532,60
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
E-learning
3dagen
Vr. 9 jun. 2023
E-learning
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingmanager of campagnemanager.

Omschrijving

Als adverteerder weet je dat persoonlijke, onderscheidende content essentieel is om op te vallen. In deze training zet jij de volgende stap in online advertising. Zo leer jij niet alleen briefings opstellen voor reclamebureaus, maar ontdek je ook hoe je resultaten kunt analyseren en kunt koppelen aan gegevens uit de database. Hierdoor krijg je steeds rijkere profielen die je in volgende campagnes weer zullen helpen je doelgroep te bereiken. Tijdens de training word je begeleid door ervaren topprofessionals uit de praktijk. Hierdoor weet jij zeker dat je na afloop van de training de theorie direct in je eigen werkomgeving kunt toepassen.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Met deze training zet jij de volgende stap in je carrière als marketeer. Je gaat aan de slag met social en videocontent en leert op welke wijze je deze content passend maakt voor verschillende devices. Ook verdiep je je in programmatic buying, zodat je real time kunt bieden op advertentieruimte. Zo kun je nog beter targeten op je doelgroep en kun je je doelgroep zelfs op individueel niveau aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een campagne te ontwerpen, te pitchen en de resultaten hiervan te meten. Zo weet je je campagnes continu te optimaliseren.

Programma

Rooster

3 dagen

Leerplan

Tijdens de training komen onderwerpen als social, KPI's en het opstellen van briefings aan bod. Ook wordt er ingegaan op het budgetteren van online campagnes. Je bespreekt je ervaringen en leermomenten met je docent en medestudenten. Je zult merken dat je ook daar veel van opsteekt.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Trends en ontwikkelingen in online advertising (inclusief mobile)
  • Customer journey en touchpoints
  • Uitleg over de mogelijkheden (Social, Programmatic, SEA, display enzovoort)
  • Inzichten verzamelen over doelgroep, het targeten aan de hand van de juiste info
  • Opzet van online advertising campagnes (het formuleren van KPI’s enzovoort)
  • Budgetteren van online advertising campagnes
  • Het opstellen van een briefing voor het advertising/reclamebureau
  • Meten van online advertising campagnes en tooling die je kunt gebruiken
  • Het maken van een dashboard van je online advertising campagnes
  • Het bijsturen van je online advertising campagnes
  • Cases vanuit de praktijk van campagnes

Diploma

Certificaat

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1532,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 532,60
back Terug
close

Kies je startdatum:

Vr. 9 jun. 2023, E-learning

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1532,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 532,60
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
Online Advertising Advanced - E-learning’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
Online Advertising Advanced - E-learningper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

Online Advertising Advanced - E-learning

Dit is je keuze:

Online Advertising Advanced - E-learning

Overig
E-learning
3dagen
Vr. 9 jun. 2023 (of 1 andere opties )
E-learning (of 1 andere opties )
SRM
(-)
€ 532,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1532,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1532,60
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
E-learning
3dagen
Vr. 9 jun. 2023
E-learning
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

Je wilt de volgende stap zetten in online advertising, zodat je vanuit strategisch en tactisch niveau campagnes kunt managen. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als online marketeer, online marketingmanager of campagnemanager.

Omschrijving

Als adverteerder weet je dat persoonlijke, onderscheidende content essentieel is om op te vallen. In deze training zet jij de volgende stap in online advertising. Zo leer jij niet alleen briefings opstellen voor reclamebureaus, maar ontdek je ook hoe je resultaten kunt analyseren en kunt koppelen aan gegevens uit de database. Hierdoor krijg je steeds rijkere profielen die je in volgende campagnes weer zullen helpen je doelgroep te bereiken. Tijdens de training word je begeleid door ervaren topprofessionals uit de praktijk. Hierdoor weet jij zeker dat je na afloop van de training de theorie direct in je eigen werkomgeving kunt toepassen.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Met deze training zet jij de volgende stap in je carrière als marketeer. Je gaat aan de slag met social en videocontent en leert op welke wijze je deze content passend maakt voor verschillende devices. Ook verdiep je je in programmatic buying, zodat je real time kunt bieden op advertentieruimte. Zo kun je nog beter targeten op je doelgroep en kun je je doelgroep zelfs op individueel niveau aanspreken. Daarbij ontwikkel je vaardigheden om een campagne te ontwerpen, te pitchen en de resultaten hiervan te meten. Zo weet je je campagnes continu te optimaliseren.

Programma

return

Rooster

3 dagen

Leerplan

Tijdens de training komen onderwerpen als social, KPI's en het opstellen van briefings aan bod. Ook wordt er ingegaan op het budgetteren van online campagnes. Je bespreekt je ervaringen en leermomenten met je docent en medestudenten. Je zult merken dat je ook daar veel van opsteekt.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Trends en ontwikkelingen in online advertising (inclusief mobile)
  • Customer journey en touchpoints
  • Uitleg over de mogelijkheden (Social, Programmatic, SEA, display enzovoort)
  • Inzichten verzamelen over doelgroep, het targeten aan de hand van de juiste info
  • Opzet van online advertising campagnes (het formuleren van KPI’s enzovoort)
  • Budgetteren van online advertising campagnes
  • Het opstellen van een briefing voor het advertising/reclamebureau
  • Meten van online advertising campagnes en tooling die je kunt gebruiken
  • Het maken van een dashboard van je online advertising campagnes
  • Het bijsturen van je online advertising campagnes
  • Cases vanuit de praktijk van campagnes

Diploma

return

Certificaat

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1532,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 532,60

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.