Dit is je keuze:

Mediamonitoring - Dag



Terug
Algemeen
Introductie
De training Mediamonitoring is vooral bedoeld voor medewerkers van newsrooms en communicatieafdelingen (woordvoerders, communicatieadviseurs, voorlichters).
Omschrijving
De nieuwsanalist monitort met behulp van verschillende tools wat er speelt op online en offline media en let op content die mogelijk reuring veroorzaakt en daarmee impact heeft op de organisatie. Dat betekent dat hij in staat is om uit een aanzienlijke hoeveelheid data in korte tijd de juiste informatie te destilleren en die ook mondeling en schriftelijk kan presenteren. Tijdens deze training ontwikkel je de benodigde kennis en vaardigheden om deze functie met succes te vervullen.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Mediamonitoring is het doorlopend scannen van media op relevante trends en signalen voor de organisatie. Op basis van de monitoring worden dagelijks nieuwsoverzichten of nieuwsupdates gemaakt, vaak aangevuld met real-time monitoring (relevante nieuwsitems worden direct doorgezet naar personen voor wie dat relevant is). Nieuwsoverzichten en nieuwsupdates zijn leesvervangende samenvattingen van het nieuws over een korte periode (een dag of een paar dagen).
Programma
Rooster
De training Mediamonitoring duurt 1 dag.
Leerplan
Tijdens de training Mediamonitoring leer je in korte tijd de belangrijkste informatie uit on- en offline media filteren om deze informatie vervolgens te verwerken in rapportages en presentaties.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Mediamonitoring- Persoonlijke leerdoelen en ambities
- Bronnen: wat zeggen verschillende on- en offline bronnen over de omgeving?
- Samenvatten: hoe filter je snel de essentie uit een grote hoeveelheid informatie?
- Rapportage en presentatie
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Algemeen
Introductie
De training Mediamonitoring is vooral bedoeld voor medewerkers van newsrooms en communicatieafdelingen (woordvoerders, communicatieadviseurs, voorlichters).
Omschrijving
De nieuwsanalist monitort met behulp van verschillende tools wat er speelt op online en offline media en let op content die mogelijk reuring veroorzaakt en daarmee impact heeft op de organisatie. Dat betekent dat hij in staat is om uit een aanzienlijke hoeveelheid data in korte tijd de juiste informatie te destilleren en die ook mondeling en schriftelijk kan presenteren. Tijdens deze training ontwikkel je de benodigde kennis en vaardigheden om deze functie met succes te vervullen.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Mediamonitoring is het doorlopend scannen van media op relevante trends en signalen voor de organisatie. Op basis van de monitoring worden dagelijks nieuwsoverzichten of nieuwsupdates gemaakt, vaak aangevuld met real-time monitoring (relevante nieuwsitems worden direct doorgezet naar personen voor wie dat relevant is). Nieuwsoverzichten en nieuwsupdates zijn leesvervangende samenvattingen van het nieuws over een korte periode (een dag of een paar dagen).
Programma
Rooster
De training Mediamonitoring duurt 1 dag.
Leerplan
Tijdens de training Mediamonitoring leer je in korte tijd de belangrijkste informatie uit on- en offline media filteren om deze informatie vervolgens te verwerken in rapportages en presentaties.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Mediamonitoring- Persoonlijke leerdoelen en ambities
- Bronnen: wat zeggen verschillende on- en offline bronnen over de omgeving?
- Samenvatten: hoe filter je snel de essentie uit een grote hoeveelheid informatie?
- Rapportage en presentatie
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Kostenoverzicht
Arrangementen (Lunch)
€ 27,25

Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
Mediamonitoring - Dag
wijzig
Vr. 27 okt. 2023
UtrechtPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Arrangementen (Lunch)
€ 27,25
Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Mediamonitoring - Dag’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Mediamonitoring - Dag’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Mediamonitoring - Dag
Dit is je keuze:

Mediamonitoring - Dag


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Mediamonitoring - Dag’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Mediamonitoring - Dag’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
De training Mediamonitoring is vooral bedoeld voor medewerkers van newsrooms en communicatieafdelingen (woordvoerders, communicatieadviseurs, voorlichters).
Omschrijving
De nieuwsanalist monitort met behulp van verschillende tools wat er speelt op online en offline media en let op content die mogelijk reuring veroorzaakt en daarmee impact heeft op de organisatie. Dat betekent dat hij in staat is om uit een aanzienlijke hoeveelheid data in korte tijd de juiste informatie te destilleren en die ook mondeling en schriftelijk kan presenteren. Tijdens deze training ontwikkel je de benodigde kennis en vaardigheden om deze functie met succes te vervullen.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Mediamonitoring is het doorlopend scannen van media op relevante trends en signalen voor de organisatie. Op basis van de monitoring worden dagelijks nieuwsoverzichten of nieuwsupdates gemaakt, vaak aangevuld met real-time monitoring (relevante nieuwsitems worden direct doorgezet naar personen voor wie dat relevant is). Nieuwsoverzichten en nieuwsupdates zijn leesvervangende samenvattingen van het nieuws over een korte periode (een dag of een paar dagen).
Programma

Rooster
De training Mediamonitoring duurt 1 dag.
Leerplan
Tijdens de training Mediamonitoring leer je in korte tijd de belangrijkste informatie uit on- en offline media filteren om deze informatie vervolgens te verwerken in rapportages en presentaties.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Mediamonitoring- Persoonlijke leerdoelen en ambities
- Bronnen: wat zeggen verschillende on- en offline bronnen over de omgeving?
- Samenvatten: hoe filter je snel de essentie uit een grote hoeveelheid informatie?
- Rapportage en presentatie
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Startdatum

Vr. 27 okt. 2023, Utrecht
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 617,60
Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Vr. 27 okt. 2023, Utrecht
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.