Dit is je keuze:

Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom



Terug
Algemeen
Introductie
Deze Masterclass is geschikt voor iedereen die (mede)verantwoordelijk en/of betrokken is bij de marketingstrategie van de organisatie en handvatten zoekt om deze strategie verder vorm te geven.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Ben jij als marketingprofessional bezig met de marketingstrategie en marketingplannen van jouw organisatie en ben je op zoek naar een manier om jouw concurrenten voor te zijn? Kies dan voor deze compacte training van SRM en fris jouw vaardigheden op om marketingvraagstukken te vertalen naar commercieel beleid. Je gaat praktijkgericht aan de slag en leert in vogelvlucht de stappen voor een effectief strategisch marketingplan. Je krijgt les van de beste praktijkprofessionals uit het werkveld van marketing en leert het vak uit eerste hand. Na afloop kun jij het marketingbeleid van je organisatie verder aanscherpen en weet je dit beleid concreet om te zetten in een operationeel marketingplan. Deze Masterclass van SRM betekent dan ook een stap in je carrière.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze praktijkgerichte training ga je aan de slag met het in kaart brengen van een unieke, effectieve marketingstrategie. Hoe onderscheid je je van je concurrenten? En hoe zorg je ervoor dat je visie, missie en strategie aansluiten bij de doelgroep die je wilt bereiken? Je leert waarom branding en marketingcommunicatie van groot belang zijn om zo een onderscheidende factor te zijn in de arbeidsmarkt. Hierbij kijk je onder andere naar key marketingmodellen en diverse marketingmiddelen die je kunt inzetten. De theorie wordt continu afgewisseld met praktische toepassingen en cases. Zo kun je wat je leert direct toepassen binnen je werkomgeving en merk je meteen je toegevoegde waarde.
Programma
Rooster
1 dagen
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Marketingstrategie- Visie, missie en strategie
- Organisatiestrategie en marketing
- Markt- en concurrentieanalyse
- Beoordelen van strategische opties
- Key marketingmodellen in vogelvlucht
- Stappenplan voor effectief strategisch marketingplan
- Vertalen van marketingstrategie naar marketingmiddelen
- Relatie tussen marketingstrategie, branding en marketingcommunicatie
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Deze Masterclass is geschikt voor iedereen die (mede)verantwoordelijk en/of betrokken is bij de marketingstrategie van de organisatie en handvatten zoekt om deze strategie verder vorm te geven.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Ben jij als marketingprofessional bezig met de marketingstrategie en marketingplannen van jouw organisatie en ben je op zoek naar een manier om jouw concurrenten voor te zijn? Kies dan voor deze compacte training van SRM en fris jouw vaardigheden op om marketingvraagstukken te vertalen naar commercieel beleid. Je gaat praktijkgericht aan de slag en leert in vogelvlucht de stappen voor een effectief strategisch marketingplan. Je krijgt les van de beste praktijkprofessionals uit het werkveld van marketing en leert het vak uit eerste hand. Na afloop kun jij het marketingbeleid van je organisatie verder aanscherpen en weet je dit beleid concreet om te zetten in een operationeel marketingplan. Deze Masterclass van SRM betekent dan ook een stap in je carrière.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze praktijkgerichte training ga je aan de slag met het in kaart brengen van een unieke, effectieve marketingstrategie. Hoe onderscheid je je van je concurrenten? En hoe zorg je ervoor dat je visie, missie en strategie aansluiten bij de doelgroep die je wilt bereiken? Je leert waarom branding en marketingcommunicatie van groot belang zijn om zo een onderscheidende factor te zijn in de arbeidsmarkt. Hierbij kijk je onder andere naar key marketingmodellen en diverse marketingmiddelen die je kunt inzetten. De theorie wordt continu afgewisseld met praktische toepassingen en cases. Zo kun je wat je leert direct toepassen binnen je werkomgeving en merk je meteen je toegevoegde waarde.
Programma
Rooster
1 dagen
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Marketingstrategie- Visie, missie en strategie
- Organisatiestrategie en marketing
- Markt- en concurrentieanalyse
- Beoordelen van strategische opties
- Key marketingmodellen in vogelvlucht
- Stappenplan voor effectief strategisch marketingplan
- Vertalen van marketingstrategie naar marketingmiddelen
- Relatie tussen marketingstrategie, branding en marketingcommunicatie
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom
wijzig
Vr. 27 okt. 2023
Virtual ClassroomPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom
Dit is je keuze:

Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketingstrategie - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Deze Masterclass is geschikt voor iedereen die (mede)verantwoordelijk en/of betrokken is bij de marketingstrategie van de organisatie en handvatten zoekt om deze strategie verder vorm te geven.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Ben jij als marketingprofessional bezig met de marketingstrategie en marketingplannen van jouw organisatie en ben je op zoek naar een manier om jouw concurrenten voor te zijn? Kies dan voor deze compacte training van SRM en fris jouw vaardigheden op om marketingvraagstukken te vertalen naar commercieel beleid. Je gaat praktijkgericht aan de slag en leert in vogelvlucht de stappen voor een effectief strategisch marketingplan. Je krijgt les van de beste praktijkprofessionals uit het werkveld van marketing en leert het vak uit eerste hand. Na afloop kun jij het marketingbeleid van je organisatie verder aanscherpen en weet je dit beleid concreet om te zetten in een operationeel marketingplan. Deze Masterclass van SRM betekent dan ook een stap in je carrière.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze praktijkgerichte training ga je aan de slag met het in kaart brengen van een unieke, effectieve marketingstrategie. Hoe onderscheid je je van je concurrenten? En hoe zorg je ervoor dat je visie, missie en strategie aansluiten bij de doelgroep die je wilt bereiken? Je leert waarom branding en marketingcommunicatie van groot belang zijn om zo een onderscheidende factor te zijn in de arbeidsmarkt. Hierbij kijk je onder andere naar key marketingmodellen en diverse marketingmiddelen die je kunt inzetten. De theorie wordt continu afgewisseld met praktische toepassingen en cases. Zo kun je wat je leert direct toepassen binnen je werkomgeving en merk je meteen je toegevoegde waarde.
Programma

Rooster
1 dagen
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Marketingstrategie- Visie, missie en strategie
- Organisatiestrategie en marketing
- Markt- en concurrentieanalyse
- Beoordelen van strategische opties
- Key marketingmodellen in vogelvlucht
- Stappenplan voor effectief strategisch marketingplan
- Vertalen van marketingstrategie naar marketingmiddelen
- Relatie tussen marketingstrategie, branding en marketingcommunicatie
Diploma

Diploma
Kostenoverzicht

Startdatum

Vr. 27 okt. 2023, Virtual Classroom
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 0,00
Vr. 27 okt. 2023, Virtual Classroom
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.