Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

Masterclass Internal Branding - E-learning

Overig
E-learning
2dagen
SRM
(-)
€ 582,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1582,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1582,60
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
E-learning
2dagen
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

Je wilt als communicatiespecialist gebruikmaken van de toegevoegde waarde van je collega's om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.

Omschrijving

Als medewerkers het DNA van hun organisatie denken, voelen en doen, helpt dat voor zowel de interne als de externe communicatie. Internal branding gaat verder dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden, die de medewerkers gaan uitdragen. Op die manier werkt internal branding ook voor de externe communicatie. Het merk en de uitstraling van de organisatie worden dan verbonden aan de medewerkers en de identiteit van de organisatie. Wil jij weten hoe je optimaal invulling geeft aan een internal-brandingstrategie? Dan is de training Masterclass Internal Branding iets voor jou.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Internal branding is een samenspel tussen de missie en visie van de organisatie, de geïdentificeerde kernwaarden en de bedrijfscultuur. Het helpt je als organisatie met één stem op te treden naar de buitenwereld en nieuw personeel te selecteren dat goed bij de kernwaarden past. Met internal branding wordt de externe profilering van de organisatie verbonden met het gedrag van de medewerkers.

Programma

Rooster

2 dagen

Leerplan

In deze training verdiep je je in internal branding. Je ontdekt hoe je een verbinding legt tussen de medewerkers en de organisatiedoelen en hoe je verder vorm kunt geven aan een internal-brandingstrategie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Merk als kompas
  • Missie en visie
  • DNA van de organisatie
  • Kernwaarden
  • Denken, voelen, doen
  • Bedrijfscultuur
  • Verbinding medewerkers – organisatiedoelen
  • Internal branding strategie
  • Verankering in de organisatie

Diploma

Certificaat

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1582,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 582,60
back Terug
close

Kies je startdatum:

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1582,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 582,60
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
Masterclass Internal Branding - E-learning’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
Masterclass Internal Branding - E-learningper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

Masterclass Internal Branding - E-learning

Dit is je keuze:

Masterclass Internal Branding - E-learning

Overig
E-learning
2dagen
SRM
(-)
€ 582,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1582,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1582,60
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
E-learning
2dagen
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

Je wilt als communicatiespecialist gebruikmaken van de toegevoegde waarde van je collega's om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.

Omschrijving

Als medewerkers het DNA van hun organisatie denken, voelen en doen, helpt dat voor zowel de interne als de externe communicatie. Internal branding gaat verder dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden, die de medewerkers gaan uitdragen. Op die manier werkt internal branding ook voor de externe communicatie. Het merk en de uitstraling van de organisatie worden dan verbonden aan de medewerkers en de identiteit van de organisatie. Wil jij weten hoe je optimaal invulling geeft aan een internal-brandingstrategie? Dan is de training Masterclass Internal Branding iets voor jou.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Internal branding is een samenspel tussen de missie en visie van de organisatie, de geïdentificeerde kernwaarden en de bedrijfscultuur. Het helpt je als organisatie met één stem op te treden naar de buitenwereld en nieuw personeel te selecteren dat goed bij de kernwaarden past. Met internal branding wordt de externe profilering van de organisatie verbonden met het gedrag van de medewerkers.

Programma

return

Rooster

2 dagen

Leerplan

In deze training verdiep je je in internal branding. Je ontdekt hoe je een verbinding legt tussen de medewerkers en de organisatiedoelen en hoe je verder vorm kunt geven aan een internal-brandingstrategie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Merk als kompas
  • Missie en visie
  • DNA van de organisatie
  • Kernwaarden
  • Denken, voelen, doen
  • Bedrijfscultuur
  • Verbinding medewerkers – organisatiedoelen
  • Internal branding strategie
  • Verankering in de organisatie

Diploma

return

Certificaat

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1582,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 582,60

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.