Dit is je keuze:

Masterclass Internal Branding - E-learning



Terug
Algemeen
Introductie
Je wilt als communicatiespecialist gebruikmaken van de toegevoegde waarde van je collega's om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.
Omschrijving
Als medewerkers het DNA van hun organisatie denken, voelen en doen, helpt dat voor zowel de interne als de externe communicatie. Internal branding gaat verder dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden, die de medewerkers gaan uitdragen. Op die manier werkt internal branding ook voor de externe communicatie. Het merk en de uitstraling van de organisatie worden dan verbonden aan de medewerkers en de identiteit van de organisatie. Wil jij weten hoe je optimaal invulling geeft aan een internal-brandingstrategie? Dan is de training Masterclass Internal Branding iets voor jou.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Internal branding is een samenspel tussen de missie en visie van de organisatie, de geïdentificeerde kernwaarden en de bedrijfscultuur. Het helpt je als organisatie met één stem op te treden naar de buitenwereld en nieuw personeel te selecteren dat goed bij de kernwaarden past. Met internal branding wordt de externe profilering van de organisatie verbonden met het gedrag van de medewerkers.
Programma
Rooster
2 dagen
Leerplan
In deze training verdiep je je in internal branding. Je ontdekt hoe je een verbinding legt tussen de medewerkers en de organisatiedoelen en hoe je verder vorm kunt geven aan een internal-brandingstrategie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Merk als kompas
- Missie en visie
- DNA van de organisatie
- Kernwaarden
- Denken, voelen, doen
- Bedrijfscultuur
- Verbinding medewerkers – organisatiedoelen
- Internal branding strategie
- Verankering in de organisatie
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Je wilt als communicatiespecialist gebruikmaken van de toegevoegde waarde van je collega's om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.
Omschrijving
Als medewerkers het DNA van hun organisatie denken, voelen en doen, helpt dat voor zowel de interne als de externe communicatie. Internal branding gaat verder dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden, die de medewerkers gaan uitdragen. Op die manier werkt internal branding ook voor de externe communicatie. Het merk en de uitstraling van de organisatie worden dan verbonden aan de medewerkers en de identiteit van de organisatie. Wil jij weten hoe je optimaal invulling geeft aan een internal-brandingstrategie? Dan is de training Masterclass Internal Branding iets voor jou.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Internal branding is een samenspel tussen de missie en visie van de organisatie, de geïdentificeerde kernwaarden en de bedrijfscultuur. Het helpt je als organisatie met één stem op te treden naar de buitenwereld en nieuw personeel te selecteren dat goed bij de kernwaarden past. Met internal branding wordt de externe profilering van de organisatie verbonden met het gedrag van de medewerkers.
Programma
Rooster
2 dagen
Leerplan
In deze training verdiep je je in internal branding. Je ontdekt hoe je een verbinding legt tussen de medewerkers en de organisatiedoelen en hoe je verder vorm kunt geven aan een internal-brandingstrategie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Merk als kompas
- Missie en visie
- DNA van de organisatie
- Kernwaarden
- Denken, voelen, doen
- Bedrijfscultuur
- Verbinding medewerkers – organisatiedoelen
- Internal branding strategie
- Verankering in de organisatie
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Internal Branding - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minder
Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Internal Branding - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Masterclass Internal Branding - E-learning
Dit is je keuze:

Masterclass Internal Branding - E-learning


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Internal Branding - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Internal Branding - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minderAlgemeen

Introductie
Je wilt als communicatiespecialist gebruikmaken van de toegevoegde waarde van je collega's om een sterk merk aan de buitenwereld te presenteren.
Omschrijving
Als medewerkers het DNA van hun organisatie denken, voelen en doen, helpt dat voor zowel de interne als de externe communicatie. Internal branding gaat verder dan interne communicatie alleen. Het is een manier om de organisatie of het merk te laden met waarden, die de medewerkers gaan uitdragen. Op die manier werkt internal branding ook voor de externe communicatie. Het merk en de uitstraling van de organisatie worden dan verbonden aan de medewerkers en de identiteit van de organisatie. Wil jij weten hoe je optimaal invulling geeft aan een internal-brandingstrategie? Dan is de training Masterclass Internal Branding iets voor jou.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Internal branding is een samenspel tussen de missie en visie van de organisatie, de geïdentificeerde kernwaarden en de bedrijfscultuur. Het helpt je als organisatie met één stem op te treden naar de buitenwereld en nieuw personeel te selecteren dat goed bij de kernwaarden past. Met internal branding wordt de externe profilering van de organisatie verbonden met het gedrag van de medewerkers.
Programma

Rooster
2 dagen
Leerplan
In deze training verdiep je je in internal branding. Je ontdekt hoe je een verbinding legt tussen de medewerkers en de organisatiedoelen en hoe je verder vorm kunt geven aan een internal-brandingstrategie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Merk als kompas
- Missie en visie
- DNA van de organisatie
- Kernwaarden
- Denken, voelen, doen
- Bedrijfscultuur
- Verbinding medewerkers – organisatiedoelen
- Internal branding strategie
- Verankering in de organisatie
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.