Dit is je keuze:

Google Ads Advanced - Dag



Terug
Algemeen
Introductie
Deze training is zeer geschikt voor iedereen die de basis van Google Ads beheerst en een volgende stap wil zetten in de verdere professionalisering van online advertising. Je loopt niet weg voor het ontwikkelen van een Ads-campagne en Analytics heb je ook al goed geïntegreerd. Waar jij aan toe bent zijn diepere inzichten van de specialisten om meer uit Google Ads te halen en volledig op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die eraan zitten te komen, waardoor je optimaal kunt voorbereiden op de nabije toekomst. Dat maakt juist deze training zo geschikt voor jou.
Omschrijving
Je gebruikt Google Ads regelmatig en weet hoe je je bereik hiermee kunt vergroten. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit lopende en nieuwe campagnes? Dan is deze training Google Ads Advanced een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere advertentie-extensies, biedstrategieën, doelgroepen-targeting en automatisering. Bovendien leer je wat het Google Display Network voor jou kan betekenen. Kortom, je leert hoe je nog gerichter adverteert, zodat je advertentiekosten reduceert en het aantal conversies vergroot. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je de theorie direct toe binnen je lopende campagnes. Je merkt dan ook meteen resultaat.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze training zet jij de volgende stap in Google Ads-campagnes. Je gaat diep in op de mogelijkheden en valkuilen in Google Ads en gaat ter plekke je eigen account optimaliseren. Zodat je met verbeterde campagnes en verbeterideeën op zak naar huis gaat. Tevens ontwikkel je vaardigheden om meer bereik te genereren met automatische targeting en om de CTR van advertenties te verhogen met behulp van advertentie-extensies. Zo zorg jij voor het maximale rendement op je marketingeuro.
Programma
Rooster
1 dagen
Leerplan
In deze training krijg je de handvatten aangereikt om nog meer uit Google Ads te halen. Zo verdiep je je in biedstrategieën en targeting. Hierdoor weet jij je klanten te bereiken en je doelstellingen te halen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Strategie en resultaat- Strategisch opzetten van campagnes
- Ideale accountstructuur voor je account
- Optimaliseren van kwaliteitsscore van advertenties en zoekwoorden
- Nieuwe ontwikkelingen en handige tools
- Cross-device campagnes optimaliseren
- Geavanceerde targeting
- Advertentie-extensies optimaal inzetten
- Handmatige versus geautomatiseerde biedstrategieën
- Google Display Netwerk en Remarketing
- Sturen op de juiste KPI's
- Handmatige werkzaamheden versus automatisering
- Een goede routine voor continue optimalisatie
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Locatiekosten
€ 29,50Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Algemeen
Introductie
Deze training is zeer geschikt voor iedereen die de basis van Google Ads beheerst en een volgende stap wil zetten in de verdere professionalisering van online advertising. Je loopt niet weg voor het ontwikkelen van een Ads-campagne en Analytics heb je ook al goed geïntegreerd. Waar jij aan toe bent zijn diepere inzichten van de specialisten om meer uit Google Ads te halen en volledig op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die eraan zitten te komen, waardoor je optimaal kunt voorbereiden op de nabije toekomst. Dat maakt juist deze training zo geschikt voor jou.
Omschrijving
Je gebruikt Google Ads regelmatig en weet hoe je je bereik hiermee kunt vergroten. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit lopende en nieuwe campagnes? Dan is deze training Google Ads Advanced een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere advertentie-extensies, biedstrategieën, doelgroepen-targeting en automatisering. Bovendien leer je wat het Google Display Network voor jou kan betekenen. Kortom, je leert hoe je nog gerichter adverteert, zodat je advertentiekosten reduceert en het aantal conversies vergroot. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je de theorie direct toe binnen je lopende campagnes. Je merkt dan ook meteen resultaat.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze training zet jij de volgende stap in Google Ads-campagnes. Je gaat diep in op de mogelijkheden en valkuilen in Google Ads en gaat ter plekke je eigen account optimaliseren. Zodat je met verbeterde campagnes en verbeterideeën op zak naar huis gaat. Tevens ontwikkel je vaardigheden om meer bereik te genereren met automatische targeting en om de CTR van advertenties te verhogen met behulp van advertentie-extensies. Zo zorg jij voor het maximale rendement op je marketingeuro.
Programma
Rooster
1 dagen
Leerplan
In deze training krijg je de handvatten aangereikt om nog meer uit Google Ads te halen. Zo verdiep je je in biedstrategieën en targeting. Hierdoor weet jij je klanten te bereiken en je doelstellingen te halen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Strategie en resultaat- Strategisch opzetten van campagnes
- Ideale accountstructuur voor je account
- Optimaliseren van kwaliteitsscore van advertenties en zoekwoorden
- Nieuwe ontwikkelingen en handige tools
- Cross-device campagnes optimaliseren
- Geavanceerde targeting
- Advertentie-extensies optimaal inzetten
- Handmatige versus geautomatiseerde biedstrategieën
- Google Display Netwerk en Remarketing
- Sturen op de juiste KPI's
- Handmatige werkzaamheden versus automatisering
- Een goede routine voor continue optimalisatie
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Locatiekosten
€ 29,50Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Kostenoverzicht
Locatiekosten
€ 29,50Arrangementen (Lunch)
€ 27,25

Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
Google Ads Advanced - Dag
wijzig
Vr. 8 sept. 2023
AmsterdamPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Google Ads Advanced - Dag
wijzig
Vr. 8 sept. 2023
EindhovenPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Google Ads Advanced - Dag
wijzig
Vr. 8 sept. 2023
RotterdamPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Google Ads Advanced - Dag
wijzig
Vr. 8 sept. 2023
UtrechtPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Google Ads Advanced - Dag
wijzig
Vr. 8 sept. 2023
ZwollePlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Locatiekosten
€ 29,50Arrangementen (Lunch)
€ 27,25
Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Google Ads Advanced - Dag’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Google Ads Advanced - Dag’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Google Ads Advanced - Dag
Dit is je keuze:

Google Ads Advanced - Dag


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Google Ads Advanced - Dag’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Google Ads Advanced - Dag’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Deze training is zeer geschikt voor iedereen die de basis van Google Ads beheerst en een volgende stap wil zetten in de verdere professionalisering van online advertising. Je loopt niet weg voor het ontwikkelen van een Ads-campagne en Analytics heb je ook al goed geïntegreerd. Waar jij aan toe bent zijn diepere inzichten van de specialisten om meer uit Google Ads te halen en volledig op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die eraan zitten te komen, waardoor je optimaal kunt voorbereiden op de nabije toekomst. Dat maakt juist deze training zo geschikt voor jou.
Omschrijving
Je gebruikt Google Ads regelmatig en weet hoe je je bereik hiermee kunt vergroten. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit lopende en nieuwe campagnes? Dan is deze training Google Ads Advanced een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere advertentie-extensies, biedstrategieën, doelgroepen-targeting en automatisering. Bovendien leer je wat het Google Display Network voor jou kan betekenen. Kortom, je leert hoe je nog gerichter adverteert, zodat je advertentiekosten reduceert en het aantal conversies vergroot. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je de theorie direct toe binnen je lopende campagnes. Je merkt dan ook meteen resultaat.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
Tijdens deze training zet jij de volgende stap in Google Ads-campagnes. Je gaat diep in op de mogelijkheden en valkuilen in Google Ads en gaat ter plekke je eigen account optimaliseren. Zodat je met verbeterde campagnes en verbeterideeën op zak naar huis gaat. Tevens ontwikkel je vaardigheden om meer bereik te genereren met automatische targeting en om de CTR van advertenties te verhogen met behulp van advertentie-extensies. Zo zorg jij voor het maximale rendement op je marketingeuro.
Programma

Rooster
1 dagen
Leerplan
In deze training krijg je de handvatten aangereikt om nog meer uit Google Ads te halen. Zo verdiep je je in biedstrategieën en targeting. Hierdoor weet jij je klanten te bereiken en je doelstellingen te halen.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Strategie en resultaat- Strategisch opzetten van campagnes
- Ideale accountstructuur voor je account
- Optimaliseren van kwaliteitsscore van advertenties en zoekwoorden
- Nieuwe ontwikkelingen en handige tools
- Cross-device campagnes optimaliseren
- Geavanceerde targeting
- Advertentie-extensies optimaal inzetten
- Handmatige versus geautomatiseerde biedstrategieën
- Google Display Netwerk en Remarketing
- Sturen op de juiste KPI's
- Handmatige werkzaamheden versus automatisering
- Een goede routine voor continue optimalisatie
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Locatiekosten
€ 29,50Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Startdatum

Vr. 8 sept. 2023, Amsterdam
Vr. 8 sept. 2023, Eindhoven
Vr. 8 sept. 2023, Rotterdam
Vr. 8 sept. 2023, Utrecht
Vr. 8 sept. 2023, Zwolle
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 27,25
Locatiekosten
€ 29,50Arrangementen (Lunch)
€ 27,25Vr. 8 sept. 2023, Amsterdam
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeVr. 8 sept. 2023, Eindhoven
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeVr. 8 sept. 2023, Rotterdam
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeVr. 8 sept. 2023, Utrecht
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeVr. 8 sept. 2023, Zwolle
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.