Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

Google Ads Advanced - Dag

Overig
Training
1dagen
Vr. 8 sept. 2023 (of 1 andere opties )
Amsterdam (of 5 andere opties )
SRM
(1)
€ 27,25
Originele prijs voor aftrek STAP: € 699,35
Originele prijs voor aftrek STAP: € 699,35
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
Training
1dagen
Vr. 8 sept. 2023
Amsterdam (of 4 andere opties)
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

Deze training is zeer geschikt voor iedereen die de basis van Google Ads beheerst en een volgende stap wil zetten in de verdere professionalisering van online advertising. Je loopt niet weg voor het ontwikkelen van een Ads-campagne en Analytics heb je ook al goed geïntegreerd. Waar jij aan toe bent zijn diepere inzichten van de specialisten om meer uit Google Ads te halen en volledig op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die eraan zitten te komen, waardoor je optimaal kunt voorbereiden op de nabije toekomst. Dat maakt juist deze training zo geschikt voor jou.

Omschrijving

Je gebruikt Google Ads regelmatig en weet hoe je je bereik hiermee kunt vergroten. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit lopende en nieuwe campagnes? Dan is deze training Google Ads Advanced een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere advertentie-extensies, biedstrategieën, doelgroepen-targeting en automatisering. Bovendien leer je wat het Google Display Network voor jou kan betekenen. Kortom, je leert hoe je nog gerichter adverteert, zodat je advertentiekosten reduceert en het aantal conversies vergroot. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je de theorie direct toe binnen je lopende campagnes. Je merkt dan ook meteen resultaat.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Tijdens deze training zet jij de volgende stap in Google Ads-campagnes. Je gaat diep in op de mogelijkheden en valkuilen in Google Ads en gaat ter plekke je eigen account optimaliseren. Zodat je met verbeterde campagnes en verbeterideeën op zak naar huis gaat. Tevens ontwikkel je vaardigheden om meer bereik te genereren met automatische targeting en om de CTR van advertenties te verhogen met behulp van advertentie-extensies. Zo zorg jij voor het maximale rendement op je marketingeuro.

Programma

Rooster

1 dagen

Leerplan

In deze training krijg je de handvatten aangereikt om nog meer uit Google Ads te halen. Zo verdiep je je in biedstrategieën en targeting. Hierdoor weet jij je klanten te bereiken en je doelstellingen te halen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Strategie en resultaat
  • Strategisch opzetten van campagnes
  • Ideale accountstructuur voor je account
  • Optimaliseren van kwaliteitsscore van advertenties en zoekwoorden
  • Nieuwe ontwikkelingen en handige tools
Aanpak campagnes
  • Cross-device campagnes optimaliseren
  • Geavanceerde targeting
  • Advertentie-extensies optimaal inzetten
  • Handmatige versus geautomatiseerde biedstrategieën
  • Google Display Netwerk en Remarketing
Meten en optimaliseren
  • Sturen op de juiste KPI's
  • Handmatige werkzaamheden versus automatisering
  • Een goede routine voor continue optimalisatie

Diploma

Certificaat

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 699,35
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 27,25
Komt in aanmerking voor STAP-budget € 672,10
Collegegeld € 599,00
Studiemateriaal € 43,60

Locatiekosten

€ 29,50
Niet vergoed door STAP-budget € 27,25

Arrangementen (Lunch)

€ 27,25
back Terug
close

Kies je startdatum:

Vr. 8 sept. 2023, Amsterdam

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Eindhoven

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Rotterdam

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Utrecht

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Zwolle

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 699,35
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 27,25
Komt in aanmerking voor STAP-budget € 672,10
Collegegeld € 599,00
Studiemateriaal € 43,60

Locatiekosten

€ 29,50
Niet vergoed door STAP-budget € 27,25

Arrangementen (Lunch)

€ 27,25
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
Google Ads Advanced - Dag’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
Google Ads Advanced - Dagper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

Google Ads Advanced - Dag

Dit is je keuze:

Google Ads Advanced - Dag

Overig
Training
1dagen
Vr. 8 sept. 2023 (of 1 andere opties )
Amsterdam (of 5 andere opties )
SRM
(1)
€ 27,25
Originele prijs voor aftrek STAP: € 699,35
Originele prijs voor aftrek STAP: € 699,35
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
Training
1dagen
Vr. 8 sept. 2023
Amsterdam (of 4 andere opties)
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

Deze training is zeer geschikt voor iedereen die de basis van Google Ads beheerst en een volgende stap wil zetten in de verdere professionalisering van online advertising. Je loopt niet weg voor het ontwikkelen van een Ads-campagne en Analytics heb je ook al goed geïntegreerd. Waar jij aan toe bent zijn diepere inzichten van de specialisten om meer uit Google Ads te halen en volledig op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die eraan zitten te komen, waardoor je optimaal kunt voorbereiden op de nabije toekomst. Dat maakt juist deze training zo geschikt voor jou.

Omschrijving

Je gebruikt Google Ads regelmatig en weet hoe je je bereik hiermee kunt vergroten. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit lopende en nieuwe campagnes? Dan is deze training Google Ads Advanced een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere advertentie-extensies, biedstrategieën, doelgroepen-targeting en automatisering. Bovendien leer je wat het Google Display Network voor jou kan betekenen. Kortom, je leert hoe je nog gerichter adverteert, zodat je advertentiekosten reduceert en het aantal conversies vergroot. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM pas je de theorie direct toe binnen je lopende campagnes. Je merkt dan ook meteen resultaat.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

Tijdens deze training zet jij de volgende stap in Google Ads-campagnes. Je gaat diep in op de mogelijkheden en valkuilen in Google Ads en gaat ter plekke je eigen account optimaliseren. Zodat je met verbeterde campagnes en verbeterideeën op zak naar huis gaat. Tevens ontwikkel je vaardigheden om meer bereik te genereren met automatische targeting en om de CTR van advertenties te verhogen met behulp van advertentie-extensies. Zo zorg jij voor het maximale rendement op je marketingeuro.

Programma

return

Rooster

1 dagen

Leerplan

In deze training krijg je de handvatten aangereikt om nog meer uit Google Ads te halen. Zo verdiep je je in biedstrategieën en targeting. Hierdoor weet jij je klanten te bereiken en je doelstellingen te halen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Strategie en resultaat
  • Strategisch opzetten van campagnes
  • Ideale accountstructuur voor je account
  • Optimaliseren van kwaliteitsscore van advertenties en zoekwoorden
  • Nieuwe ontwikkelingen en handige tools
Aanpak campagnes
  • Cross-device campagnes optimaliseren
  • Geavanceerde targeting
  • Advertentie-extensies optimaal inzetten
  • Handmatige versus geautomatiseerde biedstrategieën
  • Google Display Netwerk en Remarketing
Meten en optimaliseren
  • Sturen op de juiste KPI's
  • Handmatige werkzaamheden versus automatisering
  • Een goede routine voor continue optimalisatie

Diploma

return

Certificaat

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 699,35
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 27,25
Komt in aanmerking voor STAP-budget € 672,10
Collegegeld € 599,00
Studiemateriaal € 43,60

Locatiekosten

€ 29,50
Niet vergoed door STAP-budget € 27,25

Arrangementen (Lunch)

€ 27,25

Startdatum

return

Vr. 8 sept. 2023, Amsterdam

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Eindhoven

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Rotterdam

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Utrecht

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Vr. 8 sept. 2023, Zwolle

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.