Dit is je keuze:

E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom



Terug
Algemeen
Introductie
Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-mailmarketing nog effectiever aan te sturen op de marketingdoelen, of dit nu gaat om instrueren, dialogiseren of overtuigen.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van je e-maildatabase. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers op het juiste moment aan te sturen op de juiste call-to-action, zodat jij het aantal micro- en macroconversies vergroot.
Programma
Rooster
2 dagen
Leerplan
In deze training ontwikkel je fundamentele kennis en vaardigheden op het gebied van e-mailmarketing. Zo verdiep je je in de rol van e-mailmarketing binnen de marketingstrategie en werk je met tools om de conversie op e-mails te vergroten.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
E-mailstrategie- Actuele ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
- E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
- Doelstellingen en KPI's
- Het neerzetten van een goede e-mailstrategie
- Mobile first versus content first
- E-mail binnen marketing automation
- Tools voor e-mailmarketing (automation)
- Impact van technische en juridische ontwikkelingen op het gebied van automation
- E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
- Databasemanagement en -analyse
- E-mailmarketing voor zowel acquisitie als retentie
- Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
- Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-mailmarketing nog effectiever aan te sturen op de marketingdoelen, of dit nu gaat om instrueren, dialogiseren of overtuigen.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van je e-maildatabase. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers op het juiste moment aan te sturen op de juiste call-to-action, zodat jij het aantal micro- en macroconversies vergroot.
Programma
Rooster
2 dagen
Leerplan
In deze training ontwikkel je fundamentele kennis en vaardigheden op het gebied van e-mailmarketing. Zo verdiep je je in de rol van e-mailmarketing binnen de marketingstrategie en werk je met tools om de conversie op e-mails te vergroten.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
E-mailstrategie- Actuele ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
- E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
- Doelstellingen en KPI's
- Het neerzetten van een goede e-mailstrategie
- Mobile first versus content first
- E-mail binnen marketing automation
- Tools voor e-mailmarketing (automation)
- Impact van technische en juridische ontwikkelingen op het gebied van automation
- E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
- Databasemanagement en -analyse
- E-mailmarketing voor zowel acquisitie als retentie
- Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
- Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom
wijzig
Di. 29 aug. 2023
Virtual ClassroomPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom
Dit is je keuze:

E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-mailmarketing nog effectiever aan te sturen op de marketingdoelen, of dit nu gaat om instrueren, dialogiseren of overtuigen.
Omschrijving
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.
Opleidingskenmerk(en)
Trainingen
Leerdoel(en)
In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van je e-maildatabase. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers op het juiste moment aan te sturen op de juiste call-to-action, zodat jij het aantal micro- en macroconversies vergroot.
Programma

Rooster
2 dagen
Leerplan
In deze training ontwikkel je fundamentele kennis en vaardigheden op het gebied van e-mailmarketing. Zo verdiep je je in de rol van e-mailmarketing binnen de marketingstrategie en werk je met tools om de conversie op e-mails te vergroten.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
E-mailstrategie- Actuele ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
- E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
- Doelstellingen en KPI's
- Het neerzetten van een goede e-mailstrategie
- Mobile first versus content first
- E-mail binnen marketing automation
- Tools voor e-mailmarketing (automation)
- Impact van technische en juridische ontwikkelingen op het gebied van automation
- E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
- Databasemanagement en -analyse
- E-mailmarketing voor zowel acquisitie als retentie
- Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
- Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Startdatum

Di. 29 aug. 2023, Virtual Classroom
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 3,60
Di. 29 aug. 2023, Virtual Classroom
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.