Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom

Overig
Virtueel Klassikaal
2dagen
Di. 29 aug. 2023 (of 1 andere opties )
Virtual Classroom (of 1 andere opties )
SRM
(-)
€ 3,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1003,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1003,60
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
Virtueel Klassikaal
2dagen
Di. 29 aug. 2023
Virtual Classroom
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-mailmarketing nog effectiever aan te sturen op de marketingdoelen, of dit nu gaat om instrueren, dialogiseren of overtuigen.

Omschrijving

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van je e-maildatabase. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers op het juiste moment aan te sturen op de juiste call-to-action, zodat jij het aantal micro- en macroconversies vergroot.

Programma

Rooster

2 dagen

Leerplan

In deze training ontwikkel je fundamentele kennis en vaardigheden op het gebied van e-mailmarketing. Zo verdiep je je in de rol van e-mailmarketing binnen de marketingstrategie en werk je met tools om de conversie op e-mails te vergroten.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-mailstrategie
  • Actuele ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
  • E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
  • Doelstellingen en KPI's
  • Het neerzetten van een goede e-mailstrategie
Design en automation
  • Mobile first versus content first
  • E-mail binnen marketing automation
  • Tools voor e-mailmarketing (automation)
  • Impact van technische en juridische ontwikkelingen op het gebied van automation
Effectieve conversie
  • E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
  • Databasemanagement en -analyse
  • E-mailmarketing voor zowel acquisitie als retentie
  • Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
  • Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing

Diploma

Certificaat

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1003,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 3,60
back Terug
close

Kies je startdatum:

Di. 29 aug. 2023, Virtual Classroom

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1003,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 3,60
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroomper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom

Dit is je keuze:

E-mailmarketing Advanced - Virtual Classroom

Overig
Virtueel Klassikaal
2dagen
Di. 29 aug. 2023 (of 1 andere opties )
Virtual Classroom (of 1 andere opties )
SRM
(-)
€ 3,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1003,60
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1003,60
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Overig
Virtueel Klassikaal
2dagen
Di. 29 aug. 2023
Virtual Classroom
SRM
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

Deze training is geschikt voor iedere marketing- en communicatiemedewerker die het effect van e-mailmarketingcampagnes wil versterken. Tijdens deze training krijg je handvatten aangereikt om met e-mailmarketing nog effectiever aan te sturen op de marketingdoelen, of dit nu gaat om instrueren, dialogiseren of overtuigen.

Omschrijving

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Als marketeer ken je de kracht van e-mailmarketing. Tijdens deze training doe je diepgaande inzichten op over de rol van e-mailmarketing binnen de acquisitie- en retentiefunnel. Je leert hoe je je content afstemt op de verschillende touchpoints uit de customer journey en daarmee het effect van je mailcampagnes optimaliseert. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je werkomgeving. SRM is niet voor niets de beste opleider voor marketingprofessionals.

Opleidingskenmerk(en)

Trainingen

Leerdoel(en)

In deze training ga je op praktijkgerichte wijze aan de slag met de opbouw, verrijking en beheersing van je e-maildatabase. Je ontwikkelt vaardigheden om het bereik van e-mailcampagnes te vergroten en het publiek sterker aan je te binden. Hierbij ga je aan de slag met marketing automation. Je leert hoe je het gedrag van lezers op de voet kunt volgen en je deze lezers met de juiste berichtgeving aan je kunt binden. Ook leer je met diverse triggers op het juiste moment aan te sturen op de juiste call-to-action, zodat jij het aantal micro- en macroconversies vergroot.

Programma

return

Rooster

2 dagen

Leerplan

In deze training ontwikkel je fundamentele kennis en vaardigheden op het gebied van e-mailmarketing. Zo verdiep je je in de rol van e-mailmarketing binnen de marketingstrategie en werk je met tools om de conversie op e-mails te vergroten.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-mailstrategie
  • Actuele ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
  • E-mailmarketing binnen de marketingstrategie
  • Doelstellingen en KPI's
  • Het neerzetten van een goede e-mailstrategie
Design en automation
  • Mobile first versus content first
  • E-mail binnen marketing automation
  • Tools voor e-mailmarketing (automation)
  • Impact van technische en juridische ontwikkelingen op het gebied van automation
Effectieve conversie
  • E-mailbestand opbouwen, verrijken en onderhouden
  • Databasemanagement en -analyse
  • E-mailmarketing voor zowel acquisitie als retentie
  • Conversieoptimalisatie binnen e-mailmarketing
  • Rendementsverhogende factoren en effectieve A/B-testing

Diploma

return

Certificaat

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1003,60
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 3,60

Startdatum

return

Di. 29 aug. 2023, Virtual Classroom

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.