Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

Masterprogramma Marketingmanagement

Master
E-learning
12maanden
NTI
(-)
€ 4624,40
Originele prijs voor aftrek STAP: € 5624,40
Originele prijs voor aftrek STAP: € 5624,40
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Master
E-learning
12maanden
NTI
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

Verdiep je in 1 jaar op masterniveau in marketingmanagement. Leer een sterk merk bouwen, digitale marketing strategisch inzetten én meer. Meer weten?

Omschrijving

Mis jij kennis op het gebied van marketingmanagement en wil je je op masterniveau hierin verdiepen? Kies dan voor dit Masterprogramma! Hierin verdiep je je in het creëren van een sterk merk, het analyseren van de beleving van de klant en het strategisch inzetten van digitale marketing. Je legt steeds de koppeling met de werkpraktijk, zodat je de opgedane kennis en vaardigheden direct kunt toepassen in je werk. Na afloop ontvang je een waardevol certificaat. Je kunt elke dag starten met dit Masterprogramma, schrijf je vandaag nog in!

Toelating

Heb ik een vooropleiding nodig?

Voor het Masterprogramma Marketingmanagement heb je geen specifieke vooropleiding nodig. Wel wordt er van je verwacht dat je beschikt over hbo- of wo-werk- en denkniveau. Houd er daarnaast rekening mee dat je bepaalde opdrachten moet kunnen uitvoeren bij de organisatie waar je werkt.

LINK: Heb je een vraag? Een studieadviseur helpt je graag!

NTI University of Applied Sciences heeft een team van professionele studieadviseurs. Zij kunnen je helpen bij jouw studiekeuze. Zij staan voor je klaar en beantwoorden al je vragen. Je kunt vrijblijvend een studieadviesgesprek aanvragen. Dit gesprek kan plaatsvinden op onze hoofdlocatie in Leiden, maar ook telefonisch. Vraag direct een gratis studieadviesgesprek aan.

Programma

Diploma uitreiking

Hoe rond ik de opleiding af?

Je sluit het Masterprogramma Marketingmanagement af met 3 papers. Na afloop ontvang je een NTI-certificaat. Een mooie aanvulling op je cv én een bevestiging van jouw prestatie!

Examenkosten

De examenkosten bedragen € 37,50 per maand op basis van het aanbevolen studietempo.

Beschrijving

Een verdieping in marketingmanagement

Mis jij kennis op het gebied van marketingmanagement en wil je je op masterniveau hierin verdiepen? Kies dan voor dit Masterprogramma! Hierin verdiep je je in het creëren van een sterk merk, het analyseren van de beleving van de klant en het strategisch inzetten van digitale marketing. Je legt steeds de koppeling met de werkpraktijk, zodat je de opgedane kennis en vaardigheden direct kunt toepassen in je werk. Na afloop ontvang je een waardevol certificaat. Je kunt elke dag starten met dit Masterprogramma, schrijf je vandaag nog in!

Waarom een Masterprogramma?

Het eenjarige Masterprogramma Marketingmanagement is uitermate geschikt als je meer kennis in dit vakgebied wilt opdoen en/of niet in de gelegenheid bent om 2 jaar lang de volledige masteropleiding te volgen. Het Masterprogramma is praktijkgericht en perfect te combineren met je baan.

FlexibelStuderen® doe je bij NTI

Boekenwurmen, nachtbrakers, ochtendmensen, carrièretijgers; iedereen is anders en iedereen studeert anders. Met FlexibelStuderen® van NTI studeer jij op een manier die echt bij jou past. Start met jouw opleiding wanneer je wilt. Bepaal zelf waar en wanneer je studeert in een online leeromgeving en met echte studieboeken. Met veel of weinig begeleiding van je studiecoach, samen met studiegenoten of juist in je eentje. Jij kiest! Zo kun jij een opleiding goed combineren met een drukke baan, hobby's en gezinsleven.

Inclusief vakliteratuur

De volledige vakliteratuur is inbegrepen bij het lesgeld. Je betaalt dus niets extra voor dure studieboeken, je bespaart hierdoor veel geld. Waar andere particuliere onderwijsaanbieders gebruik maken van losbladig en zelf ontwikkeld materiaal, kiest NTI ervoor om te werken met gerenommeerde vakliteratuur. Studieboeken die ook bij reguliere hogescholen op de literatuurlijst staan. De literatuur bestaat uit Engelstalige boeken op masterniveau. Aanvullende literatuur vind je in de online leeromgeving.

Inhoud

Persoonlijke begeleiding

Heb je vragen over bijvoorbeeld het maken van een studieplanning of het inplannen van examens? Dan kun je altijd even bellen, appen of mailen met jouw mentor.

Lees meer

Hoe is deze opleiding opgebouwd?

In het studieprogramma kun je zien uit welke masterclasses de opleiding bestaat.

Masterprogramma Marketingmanagement 9972 Studieprogramma Hoofdfase
  • Strategisch Marketingmanagement

    Tijdens deze module verdiep je je in de kern van het bestaansrecht van de organisatie waarvoor je werkzaam bent: de afnemer/klant. Marketing is de verzamelnaam van alle activiteiten die de waarde ruil met de afnemer heeft verheven tot wetenschap. De visie en de missie van de organisatie zijn het startpunt én de invulling van het marketingbeleid. Deze masterclass biedt zicht op de eenvoud (het gaat om de klant) en de complexiteit van de vele interacties met de concurrentie, de dynamiek van de omgeving, de veranderende rol van de consument en de interne factoren. Van jou zal steeds worden gevraagd de waarde, de dienstbaarheid aan de klant, op langere termijn te bewaken en tegelijk de eigen doelen en belangen van de eigen organisatie in te vullen.

  • Online Marketing

    In deze module wordt de digitale marketing belicht vanuit een strategisch marketingperspectief. Je leert alsmarketeer de digitale wereld begrijpen. Je hoeft geen achtergrond in data science of technologie te hebben,maar je moeten wel bereid zijn om nieuwe technologieën, nieuwe concepten en nieuwe analysemethoden teleren en te omarmen. Om concurrerend te blijven in de huidige digitale wereld, moeten bedrijven zich continu aanpassen aan de veranderende behoeften van klanten en de concurrentiedruk van de markt. Snelle besluitvorming, gebaseerdop analytisch inzicht en data, gaat het verschil maken tussen het leiden van een markt of irrelevant worden.

  • Communicatiestrategie

    Tijdens deze module verdiep je je in de marketingcommunicatie en het bouwen van merken. Merken en marketingcommunicatie zijn de laatste jaren sterk in ontwikkeling als gevolg van digitale ontwikkelingen. In deze masterclass besteden we aandacht aan de â€Ëœklassiekeâ€â„¢ marketingcommunicatie omdat deze nog steeds waardevol is. Op welke wijze analyseren we klanten, voor welke klanten bieden we producten en diensten aan en op welk wijze willen wij ons positioneren. En als we weten hoe we ons willen positioneren op welke wijze geven we daar dan invulling aan in zowel offline als online media en kanalen. Aan het eind van deze masterclass ben je in staat om een merk- en communicatiestrategie uit te werken in een communicatieplan en deze ook daadwerkelijk tot uitvoering te brengen. Tevens weet je op welke wijze je de grote hoeveelheid klantinformatie analyseert en op welke wijze deze bepalend is voor de opzet en uitvoering van de merk- en communicatiestrategie.

Wat leer ik?

Tijdens dit Masterprogramma verdiep je je in drie thema’s: Strategisch marketingmanagement, Online marketing en Communicatiestrategie. Je krijgt inzicht in de beleving van de klant, hoe je deze analyseert en vertaalt naar een sterk marketingbeleid. Je verdiept je daarnaast in de strategische aspecten van digitale marketing. Digitale marketing kun je op een strategische en geïntegreerde manier inzetten. Denk aan online branding, digitale klantacquisitie en digitale data. Ook leer je meer over marketingcommunicatie, branding en positionering. Hoe bepaal en plan je een marketingcommunicatiestrategie? Hoe bepaal je doelstellingen aan de hand van doelgroepanalyses? Verder komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod tijdens het Masterprogramma Marketingmanagement:

  • Het bouwen van een sterk merk, de loyaliteit van klanten
  • Het aanbod, de waarde en de prijs
  • Online branding, online klantacquisitie en CRM
  • Marketingcommunicatiestrategiebepaling en -planning
  • Reclamestrategie en -creatie
Inclusief 3 praktijkbijeenkomsten en praktijkopdrachten

Tijdens dit Masterprogramma volg jij 3 praktijkbijeenkomsten. Onder begeleiding van een expert uit het werkveld verdiep je je in specifieke onderwerpen behorende bij de masterclasses Strategisch marketingmanagement, Online marketing en Communicatiestrategie. Dit gebeurt op een interactieve manier, waarbij je continu de koppeling legt tussen theorie en praktijk. Je kunt zelf plannen wanneer je bij een praktijkbijeenkomst aanwezig wilt zijn. Daarnaast oefen je de kennis die je hebt opgedaan tijdens het maken van aanvullende praktische opdrachten. In deze opdrachten staat het toepassen van de kennis die je hebt geleerd centraal, zodat je goed voorbereid wordt op je eindpaper.

Diploma

Certificaat

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 5624,40
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 4624,40
back Terug
close

Kies je startdatum:

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 5624,40
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 4624,40
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
Masterprogramma Marketingmanagement’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
Masterprogramma Marketingmanagementper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

Masterprogramma Marketingmanagement

Dit is je keuze:

Masterprogramma Marketingmanagement

Master
E-learning
12maanden
NTI
(-)
€ 4624,40
Originele prijs voor aftrek STAP: € 5624,40
Originele prijs voor aftrek STAP: € 5624,40
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Master
E-learning
12maanden
NTI
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

Verdiep je in 1 jaar op masterniveau in marketingmanagement. Leer een sterk merk bouwen, digitale marketing strategisch inzetten én meer. Meer weten?

Omschrijving

Mis jij kennis op het gebied van marketingmanagement en wil je je op masterniveau hierin verdiepen? Kies dan voor dit Masterprogramma! Hierin verdiep je je in het creëren van een sterk merk, het analyseren van de beleving van de klant en het strategisch inzetten van digitale marketing. Je legt steeds de koppeling met de werkpraktijk, zodat je de opgedane kennis en vaardigheden direct kunt toepassen in je werk. Na afloop ontvang je een waardevol certificaat. Je kunt elke dag starten met dit Masterprogramma, schrijf je vandaag nog in!

Toelating

Heb ik een vooropleiding nodig?

Voor het Masterprogramma Marketingmanagement heb je geen specifieke vooropleiding nodig. Wel wordt er van je verwacht dat je beschikt over hbo- of wo-werk- en denkniveau. Houd er daarnaast rekening mee dat je bepaalde opdrachten moet kunnen uitvoeren bij de organisatie waar je werkt.

LINK: Heb je een vraag? Een studieadviseur helpt je graag!

NTI University of Applied Sciences heeft een team van professionele studieadviseurs. Zij kunnen je helpen bij jouw studiekeuze. Zij staan voor je klaar en beantwoorden al je vragen. Je kunt vrijblijvend een studieadviesgesprek aanvragen. Dit gesprek kan plaatsvinden op onze hoofdlocatie in Leiden, maar ook telefonisch. Vraag direct een gratis studieadviesgesprek aan.

Programma

return

Diploma uitreiking

Hoe rond ik de opleiding af?

Je sluit het Masterprogramma Marketingmanagement af met 3 papers. Na afloop ontvang je een NTI-certificaat. Een mooie aanvulling op je cv én een bevestiging van jouw prestatie!

Examenkosten

De examenkosten bedragen € 37,50 per maand op basis van het aanbevolen studietempo.

Beschrijving

Een verdieping in marketingmanagement

Mis jij kennis op het gebied van marketingmanagement en wil je je op masterniveau hierin verdiepen? Kies dan voor dit Masterprogramma! Hierin verdiep je je in het creëren van een sterk merk, het analyseren van de beleving van de klant en het strategisch inzetten van digitale marketing. Je legt steeds de koppeling met de werkpraktijk, zodat je de opgedane kennis en vaardigheden direct kunt toepassen in je werk. Na afloop ontvang je een waardevol certificaat. Je kunt elke dag starten met dit Masterprogramma, schrijf je vandaag nog in!

Waarom een Masterprogramma?

Het eenjarige Masterprogramma Marketingmanagement is uitermate geschikt als je meer kennis in dit vakgebied wilt opdoen en/of niet in de gelegenheid bent om 2 jaar lang de volledige masteropleiding te volgen. Het Masterprogramma is praktijkgericht en perfect te combineren met je baan.

FlexibelStuderen® doe je bij NTI

Boekenwurmen, nachtbrakers, ochtendmensen, carrièretijgers; iedereen is anders en iedereen studeert anders. Met FlexibelStuderen® van NTI studeer jij op een manier die echt bij jou past. Start met jouw opleiding wanneer je wilt. Bepaal zelf waar en wanneer je studeert in een online leeromgeving en met echte studieboeken. Met veel of weinig begeleiding van je studiecoach, samen met studiegenoten of juist in je eentje. Jij kiest! Zo kun jij een opleiding goed combineren met een drukke baan, hobby's en gezinsleven.

Inclusief vakliteratuur

De volledige vakliteratuur is inbegrepen bij het lesgeld. Je betaalt dus niets extra voor dure studieboeken, je bespaart hierdoor veel geld. Waar andere particuliere onderwijsaanbieders gebruik maken van losbladig en zelf ontwikkeld materiaal, kiest NTI ervoor om te werken met gerenommeerde vakliteratuur. Studieboeken die ook bij reguliere hogescholen op de literatuurlijst staan. De literatuur bestaat uit Engelstalige boeken op masterniveau. Aanvullende literatuur vind je in de online leeromgeving.

Inhoud

Persoonlijke begeleiding

Heb je vragen over bijvoorbeeld het maken van een studieplanning of het inplannen van examens? Dan kun je altijd even bellen, appen of mailen met jouw mentor.

Lees meer

Hoe is deze opleiding opgebouwd?

In het studieprogramma kun je zien uit welke masterclasses de opleiding bestaat.

Masterprogramma Marketingmanagement 9972 Studieprogramma Hoofdfase
  • Strategisch Marketingmanagement

    Tijdens deze module verdiep je je in de kern van het bestaansrecht van de organisatie waarvoor je werkzaam bent: de afnemer/klant. Marketing is de verzamelnaam van alle activiteiten die de waarde ruil met de afnemer heeft verheven tot wetenschap. De visie en de missie van de organisatie zijn het startpunt én de invulling van het marketingbeleid. Deze masterclass biedt zicht op de eenvoud (het gaat om de klant) en de complexiteit van de vele interacties met de concurrentie, de dynamiek van de omgeving, de veranderende rol van de consument en de interne factoren. Van jou zal steeds worden gevraagd de waarde, de dienstbaarheid aan de klant, op langere termijn te bewaken en tegelijk de eigen doelen en belangen van de eigen organisatie in te vullen.

  • Online Marketing

    In deze module wordt de digitale marketing belicht vanuit een strategisch marketingperspectief. Je leert alsmarketeer de digitale wereld begrijpen. Je hoeft geen achtergrond in data science of technologie te hebben,maar je moeten wel bereid zijn om nieuwe technologieën, nieuwe concepten en nieuwe analysemethoden teleren en te omarmen. Om concurrerend te blijven in de huidige digitale wereld, moeten bedrijven zich continu aanpassen aan de veranderende behoeften van klanten en de concurrentiedruk van de markt. Snelle besluitvorming, gebaseerdop analytisch inzicht en data, gaat het verschil maken tussen het leiden van een markt of irrelevant worden.

  • Communicatiestrategie

    Tijdens deze module verdiep je je in de marketingcommunicatie en het bouwen van merken. Merken en marketingcommunicatie zijn de laatste jaren sterk in ontwikkeling als gevolg van digitale ontwikkelingen. In deze masterclass besteden we aandacht aan de â€Ëœklassiekeâ€â„¢ marketingcommunicatie omdat deze nog steeds waardevol is. Op welke wijze analyseren we klanten, voor welke klanten bieden we producten en diensten aan en op welk wijze willen wij ons positioneren. En als we weten hoe we ons willen positioneren op welke wijze geven we daar dan invulling aan in zowel offline als online media en kanalen. Aan het eind van deze masterclass ben je in staat om een merk- en communicatiestrategie uit te werken in een communicatieplan en deze ook daadwerkelijk tot uitvoering te brengen. Tevens weet je op welke wijze je de grote hoeveelheid klantinformatie analyseert en op welke wijze deze bepalend is voor de opzet en uitvoering van de merk- en communicatiestrategie.

Wat leer ik?

Tijdens dit Masterprogramma verdiep je je in drie thema’s: Strategisch marketingmanagement, Online marketing en Communicatiestrategie. Je krijgt inzicht in de beleving van de klant, hoe je deze analyseert en vertaalt naar een sterk marketingbeleid. Je verdiept je daarnaast in de strategische aspecten van digitale marketing. Digitale marketing kun je op een strategische en geïntegreerde manier inzetten. Denk aan online branding, digitale klantacquisitie en digitale data. Ook leer je meer over marketingcommunicatie, branding en positionering. Hoe bepaal en plan je een marketingcommunicatiestrategie? Hoe bepaal je doelstellingen aan de hand van doelgroepanalyses? Verder komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod tijdens het Masterprogramma Marketingmanagement:

  • Het bouwen van een sterk merk, de loyaliteit van klanten
  • Het aanbod, de waarde en de prijs
  • Online branding, online klantacquisitie en CRM
  • Marketingcommunicatiestrategiebepaling en -planning
  • Reclamestrategie en -creatie
Inclusief 3 praktijkbijeenkomsten en praktijkopdrachten

Tijdens dit Masterprogramma volg jij 3 praktijkbijeenkomsten. Onder begeleiding van een expert uit het werkveld verdiep je je in specifieke onderwerpen behorende bij de masterclasses Strategisch marketingmanagement, Online marketing en Communicatiestrategie. Dit gebeurt op een interactieve manier, waarbij je continu de koppeling legt tussen theorie en praktijk. Je kunt zelf plannen wanneer je bij een praktijkbijeenkomst aanwezig wilt zijn. Daarnaast oefen je de kennis die je hebt opgedaan tijdens het maken van aanvullende praktische opdrachten. In deze opdrachten staat het toepassen van de kennis die je hebt geleerd centraal, zodat je goed voorbereid wordt op je eindpaper.

Diploma

return

Certificaat

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 5624,40
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 4624,40

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.