Dit is je keuze:

Post Bachelor module Arbeidsmarktcommunicatie - E-learning



Terug
Algemeen
Introductie
Je wilt vaardigheden ontwikkelen om planmatig wervingsbehoeften aan te pakken gebaseerd op marktsegmentatie.
Omschrijving
Tijdens de Post Bachelor Module Arbeidsmarktcommunicatie leer je de juiste communicatiemiddelen toe te passen voor een sterke employer branding strategie. Zo ontwikkel je vaardigheden om te bepalen waar een goede merkidentiteit uit bestaat en leer je gebruikmaken van recruitment advertising om werkend talent aan te spreken.
Opleidingskenmerk(en)
Post Bachelor
Leerdoel(en)
Je bent in staat om na afloop van deze module op doeltreffende wijze de arbeidsmarkt op te delen in deelsegmenten. Ook leer je de juiste advertentie te plaatsen om een doelgroep aan te spreken en om nieuwe trends binnen recruitment toe te passen. Je hebt toegang tot de online leeromgeving waar je lesvoorbereidingen, opdrachten en aanvullende informatie vindt. Ook kun je via deze omgeving communiceren met je medestudenten en docenten.
Toelating
In dit programma wordt uitgegaan van HBO-werk- en -denkniveau.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 3 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 6 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Arbeidsmarktcommunicatie(6 bijeenkomsten)
- Employer-brandingstrategie
- Merkidentiteit van de organisatie
- Propositie naar de arbeidsmarkt
- Arbeidsmarketing
- Segmentatie van de arbeidsmarkt; doelgroepen en karakteristieken
- Recruitmentwebsite
- Recruitment advertising en pr
- Recruitmentnetwerken
- Mediaplanning
- Trends in recruitment
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Je wilt vaardigheden ontwikkelen om planmatig wervingsbehoeften aan te pakken gebaseerd op marktsegmentatie.
Omschrijving
Tijdens de Post Bachelor Module Arbeidsmarktcommunicatie leer je de juiste communicatiemiddelen toe te passen voor een sterke employer branding strategie. Zo ontwikkel je vaardigheden om te bepalen waar een goede merkidentiteit uit bestaat en leer je gebruikmaken van recruitment advertising om werkend talent aan te spreken.
Opleidingskenmerk(en)
Post Bachelor
Leerdoel(en)
Je bent in staat om na afloop van deze module op doeltreffende wijze de arbeidsmarkt op te delen in deelsegmenten. Ook leer je de juiste advertentie te plaatsen om een doelgroep aan te spreken en om nieuwe trends binnen recruitment toe te passen. Je hebt toegang tot de online leeromgeving waar je lesvoorbereidingen, opdrachten en aanvullende informatie vindt. Ook kun je via deze omgeving communiceren met je medestudenten en docenten.
Toelating
In dit programma wordt uitgegaan van HBO-werk- en -denkniveau.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 3 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 6 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Arbeidsmarktcommunicatie(6 bijeenkomsten)
- Employer-brandingstrategie
- Merkidentiteit van de organisatie
- Propositie naar de arbeidsmarkt
- Arbeidsmarketing
- Segmentatie van de arbeidsmarkt; doelgroepen en karakteristieken
- Recruitmentwebsite
- Recruitment advertising en pr
- Recruitmentnetwerken
- Mediaplanning
- Trends in recruitment
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Post Bachelor module Arbeidsmarktcommunicatie - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minder
Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Post Bachelor module Arbeidsmarktcommunicatie - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Post Bachelor module Arbeidsmarktcommunicatie - E-learning
Dit is je keuze:

Post Bachelor module Arbeidsmarktcommunicatie - E-learning


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Post Bachelor module Arbeidsmarktcommunicatie - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Post Bachelor module Arbeidsmarktcommunicatie - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minderAlgemeen

Introductie
Je wilt vaardigheden ontwikkelen om planmatig wervingsbehoeften aan te pakken gebaseerd op marktsegmentatie.
Omschrijving
Tijdens de Post Bachelor Module Arbeidsmarktcommunicatie leer je de juiste communicatiemiddelen toe te passen voor een sterke employer branding strategie. Zo ontwikkel je vaardigheden om te bepalen waar een goede merkidentiteit uit bestaat en leer je gebruikmaken van recruitment advertising om werkend talent aan te spreken.
Opleidingskenmerk(en)
Post Bachelor
Leerdoel(en)
Je bent in staat om na afloop van deze module op doeltreffende wijze de arbeidsmarkt op te delen in deelsegmenten. Ook leer je de juiste advertentie te plaatsen om een doelgroep aan te spreken en om nieuwe trends binnen recruitment toe te passen. Je hebt toegang tot de online leeromgeving waar je lesvoorbereidingen, opdrachten en aanvullende informatie vindt. Ook kun je via deze omgeving communiceren met je medestudenten en docenten.
Toelating
In dit programma wordt uitgegaan van HBO-werk- en -denkniveau.
Programma

Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 3 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 6 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Arbeidsmarktcommunicatie(6 bijeenkomsten)
- Employer-brandingstrategie
- Merkidentiteit van de organisatie
- Propositie naar de arbeidsmarkt
- Arbeidsmarketing
- Segmentatie van de arbeidsmarkt; doelgroepen en karakteristieken
- Recruitmentwebsite
- Recruitment advertising en pr
- Recruitmentnetwerken
- Mediaplanning
- Trends in recruitment
Diploma

Diploma
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.