Dit is je keuze:

Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag



Terug
Algemeen
Introductie
Je bent hoger opgeleid en wilt graag uitgebreide kennis en vaardigheden opdoen op het snijvlak van business en IT. Je hebt te maken met het neerzetten van business intelligence in de organisatie. Of je bent een ambitieuze marketingmanager, marketingconsultant of marketingprofessional en wilt je diepgaand ontwikkelen op het gebied van big data en marketing intelligence.
Omschrijving
Als marketeer is het belangrijk om een goed marktonderzoek te doen om zo het koopgedrag van de klant gedegen te kunnen voorspellen. Voor dit marktonderzoek zullen er verschillende analyses gedaan moeten worden die betrouwbare en valide data opleveren. Hoe zorg je ervoor dat al deze data overzichtelijk wordt voor een goede analyse, zodat hier strategische beslissingen op genomen kunnen worden? In dit Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence leer je op praktische wijze koopgedrag in kaart te brengen en anderzijds de resultaten hiervan professioneel te analyseren en presenteren.
Opleidingskenmerk(en)
Masterdeelprogramma
Toelating
Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.
Programma
Rooster
6 maanden
Leerplan
De volgende modules en onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Business Intelligence(8 bijeenkomsten)
- Big data
- Datamining en data warehousing
- Strategisch beslissen op basis van Business Intelligence (BI)
- Kennis als driver voor innovatie
- Alignment tussen kennismanagement en BI
- Visualisatie en analyse van de gegevens
- BI-tools (o.a. Cognos en SAS) en toepassingen
- Van market en competitieve intelligence tot corporate performancemanagement
(8 bijeenkomsten)
- Het belang van koopgedrag
- De perceptie van consumenten
- Het beslissingsproces van consumenten
- Beïnvloeding van consumenten
- Het belang van (big) data voor customer insights
- Marktonderzoek en ethiek
- Psychologische aspecten van consumentengedrag
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 100,00Locatiekosten
€ 396,00Arrangementen (Lunch)
€ 313,92Algemeen
Introductie
Je bent hoger opgeleid en wilt graag uitgebreide kennis en vaardigheden opdoen op het snijvlak van business en IT. Je hebt te maken met het neerzetten van business intelligence in de organisatie. Of je bent een ambitieuze marketingmanager, marketingconsultant of marketingprofessional en wilt je diepgaand ontwikkelen op het gebied van big data en marketing intelligence.
Omschrijving
Als marketeer is het belangrijk om een goed marktonderzoek te doen om zo het koopgedrag van de klant gedegen te kunnen voorspellen. Voor dit marktonderzoek zullen er verschillende analyses gedaan moeten worden die betrouwbare en valide data opleveren. Hoe zorg je ervoor dat al deze data overzichtelijk wordt voor een goede analyse, zodat hier strategische beslissingen op genomen kunnen worden? In dit Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence leer je op praktische wijze koopgedrag in kaart te brengen en anderzijds de resultaten hiervan professioneel te analyseren en presenteren.
Opleidingskenmerk(en)
Masterdeelprogramma
Toelating
Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.
Programma
Rooster
6 maanden
Leerplan
De volgende modules en onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Business Intelligence(8 bijeenkomsten)
- Big data
- Datamining en data warehousing
- Strategisch beslissen op basis van Business Intelligence (BI)
- Kennis als driver voor innovatie
- Alignment tussen kennismanagement en BI
- Visualisatie en analyse van de gegevens
- BI-tools (o.a. Cognos en SAS) en toepassingen
- Van market en competitieve intelligence tot corporate performancemanagement
(8 bijeenkomsten)
- Het belang van koopgedrag
- De perceptie van consumenten
- Het beslissingsproces van consumenten
- Beïnvloeding van consumenten
- Het belang van (big) data voor customer insights
- Marktonderzoek en ethiek
- Psychologische aspecten van consumentengedrag
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 100,00Locatiekosten
€ 396,00Arrangementen (Lunch)
€ 313,92Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 100,00Locatiekosten
€ 396,00Arrangementen (Lunch)
€ 313,92

Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag
wijzig
Za. 2 sept. 2023
AmsterdamPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag
wijzig
Za. 2 sept. 2023
EindhovenPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag
wijzig
Za. 2 sept. 2023
RotterdamPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag
wijzig
Za. 2 sept. 2023
UtrechtPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag
wijzig
Za. 2 sept. 2023
ZwollePlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 100,00Locatiekosten
€ 396,00Arrangementen (Lunch)
€ 313,92
Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag
Dit is je keuze:

Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence - Zaterdag’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Je bent hoger opgeleid en wilt graag uitgebreide kennis en vaardigheden opdoen op het snijvlak van business en IT. Je hebt te maken met het neerzetten van business intelligence in de organisatie. Of je bent een ambitieuze marketingmanager, marketingconsultant of marketingprofessional en wilt je diepgaand ontwikkelen op het gebied van big data en marketing intelligence.
Omschrijving
Als marketeer is het belangrijk om een goed marktonderzoek te doen om zo het koopgedrag van de klant gedegen te kunnen voorspellen. Voor dit marktonderzoek zullen er verschillende analyses gedaan moeten worden die betrouwbare en valide data opleveren. Hoe zorg je ervoor dat al deze data overzichtelijk wordt voor een goede analyse, zodat hier strategische beslissingen op genomen kunnen worden? In dit Masterprogramma Big Data & Marketing Intelligence leer je op praktische wijze koopgedrag in kaart te brengen en anderzijds de resultaten hiervan professioneel te analyseren en presenteren.
Opleidingskenmerk(en)
Masterdeelprogramma
Toelating
Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.
Programma

Rooster
6 maanden
Leerplan
De volgende modules en onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Business Intelligence(8 bijeenkomsten)
- Big data
- Datamining en data warehousing
- Strategisch beslissen op basis van Business Intelligence (BI)
- Kennis als driver voor innovatie
- Alignment tussen kennismanagement en BI
- Visualisatie en analyse van de gegevens
- BI-tools (o.a. Cognos en SAS) en toepassingen
- Van market en competitieve intelligence tot corporate performancemanagement
(8 bijeenkomsten)
- Het belang van koopgedrag
- De perceptie van consumenten
- Het beslissingsproces van consumenten
- Beïnvloeding van consumenten
- Het belang van (big) data voor customer insights
- Marktonderzoek en ethiek
- Psychologische aspecten van consumentengedrag
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Inschrijfgeld
€ 100,00Locatiekosten
€ 396,00Arrangementen (Lunch)
€ 313,92Startdatum

Za. 2 sept. 2023, Amsterdam
Za. 2 sept. 2023, Eindhoven
Za. 2 sept. 2023, Rotterdam
Za. 2 sept. 2023, Utrecht
Za. 2 sept. 2023, Zwolle
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 6894,92
Inschrijfgeld
€ 100,00Locatiekosten
€ 396,00Arrangementen (Lunch)
€ 313,92Za. 2 sept. 2023, Amsterdam
(Dag)deel: Zaterdag (planning kan afwijken)
> kies dezeZa. 2 sept. 2023, Eindhoven
(Dag)deel: Zaterdag (planning kan afwijken)
> kies dezeZa. 2 sept. 2023, Rotterdam
(Dag)deel: Zaterdag (planning kan afwijken)
> kies dezeZa. 2 sept. 2023, Utrecht
(Dag)deel: Zaterdag (planning kan afwijken)
> kies dezeZa. 2 sept. 2023, Zwolle
(Dag)deel: Zaterdag (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.