Dit is je keuze:

Masterclass Online Marketing - E-learning



Terug
Algemeen
Introductie
Je bent hoger opgeleid en in je rol verantwoordelijk voor de online marketingactiviteiten. Je wilt graag op Masterniveau inzicht en actuele kennis ontwikkelen van online marketing.
Omschrijving
Onze huidige generatie leeft online. Daarom werkt de inzet van online marketing voor bedrijven nu effectiever dan de inzet van traditionele marketing. Bovendien is het vaak goedkoper, omdat je je doelgroep veel specifieker kunt benaderen. Wil je online marketing een belangrijke plaats binnen je organisatie geven? Volg dan deze Masterclass. Online branding, een digitale marketingstrategie, social media en online klantacquisitie. Alle belangrijke onderwerpen komen aan bod.
Opleidingskenmerk(en)
Masterdeelprogramma
Leerdoel(en)
Je verdiept je in de wereld van online marketing aan de hand van onderwerpen als: online branding, strategische aspecten van digitale marketing en online customer relationship management. Je leert hoe je digitale instrumenten tactisch inzet en gaat aan de slag met de implementatie van een digitale marketingstrategie.
Deze Masterclass wordt verzorgd door online marketeers met ruime praktijkervaring. Je gaat aan de slag met actuele praktijkgerichte opdrachten, die je combineert in je eindopdracht. Ook kun je gebruikmaken van de meest actuele literatuur en heb je toegang tot een zeer moderne online leeromgeving. Binnen deze leeromgeving vind je alle informatie die je nodig hebt om je studie succesvol af te kunnen ronden en kun je communiceren met docenten en medestudenten.
Toelating
Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 4 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 8 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie- Strategische aspecten van digitale marketing
- Contentstrategie
- Online branding
- Influence marketing
- Converged media
- Customer experience
- Online klantacquisitie en CRM
- Contentmarketing
- Social-mediamarketing
- Zoekmachineoptimalisatie
- Implementatie van de digitale marketingstrategie
- Social business en integratie
- Digital marketing evaluation model
- Automated marketing
- Social analytics
- (Big) data
- Marketing automation
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Je bent hoger opgeleid en in je rol verantwoordelijk voor de online marketingactiviteiten. Je wilt graag op Masterniveau inzicht en actuele kennis ontwikkelen van online marketing.
Omschrijving
Onze huidige generatie leeft online. Daarom werkt de inzet van online marketing voor bedrijven nu effectiever dan de inzet van traditionele marketing. Bovendien is het vaak goedkoper, omdat je je doelgroep veel specifieker kunt benaderen. Wil je online marketing een belangrijke plaats binnen je organisatie geven? Volg dan deze Masterclass. Online branding, een digitale marketingstrategie, social media en online klantacquisitie. Alle belangrijke onderwerpen komen aan bod.
Opleidingskenmerk(en)
Masterdeelprogramma
Leerdoel(en)
Je verdiept je in de wereld van online marketing aan de hand van onderwerpen als: online branding, strategische aspecten van digitale marketing en online customer relationship management. Je leert hoe je digitale instrumenten tactisch inzet en gaat aan de slag met de implementatie van een digitale marketingstrategie.
Deze Masterclass wordt verzorgd door online marketeers met ruime praktijkervaring. Je gaat aan de slag met actuele praktijkgerichte opdrachten, die je combineert in je eindopdracht. Ook kun je gebruikmaken van de meest actuele literatuur en heb je toegang tot een zeer moderne online leeromgeving. Binnen deze leeromgeving vind je alle informatie die je nodig hebt om je studie succesvol af te kunnen ronden en kun je communiceren met docenten en medestudenten.
Toelating
Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 4 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 8 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie- Strategische aspecten van digitale marketing
- Contentstrategie
- Online branding
- Influence marketing
- Converged media
- Customer experience
- Online klantacquisitie en CRM
- Contentmarketing
- Social-mediamarketing
- Zoekmachineoptimalisatie
- Implementatie van de digitale marketingstrategie
- Social business en integratie
- Digital marketing evaluation model
- Automated marketing
- Social analytics
- (Big) data
- Marketing automation
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Online Marketing - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minder
Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Online Marketing - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Masterclass Online Marketing - E-learning
Dit is je keuze:

Masterclass Online Marketing - E-learning


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Online Marketing - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Online Marketing - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minderAlgemeen

Introductie
Je bent hoger opgeleid en in je rol verantwoordelijk voor de online marketingactiviteiten. Je wilt graag op Masterniveau inzicht en actuele kennis ontwikkelen van online marketing.
Omschrijving
Onze huidige generatie leeft online. Daarom werkt de inzet van online marketing voor bedrijven nu effectiever dan de inzet van traditionele marketing. Bovendien is het vaak goedkoper, omdat je je doelgroep veel specifieker kunt benaderen. Wil je online marketing een belangrijke plaats binnen je organisatie geven? Volg dan deze Masterclass. Online branding, een digitale marketingstrategie, social media en online klantacquisitie. Alle belangrijke onderwerpen komen aan bod.
Opleidingskenmerk(en)
Masterdeelprogramma
Leerdoel(en)
Je verdiept je in de wereld van online marketing aan de hand van onderwerpen als: online branding, strategische aspecten van digitale marketing en online customer relationship management. Je leert hoe je digitale instrumenten tactisch inzet en gaat aan de slag met de implementatie van een digitale marketingstrategie.
Deze Masterclass wordt verzorgd door online marketeers met ruime praktijkervaring. Je gaat aan de slag met actuele praktijkgerichte opdrachten, die je combineert in je eindopdracht. Ook kun je gebruikmaken van de meest actuele literatuur en heb je toegang tot een zeer moderne online leeromgeving. Binnen deze leeromgeving vind je alle informatie die je nodig hebt om je studie succesvol af te kunnen ronden en kun je communiceren met docenten en medestudenten.
Toelating
Je beschikt over HBO- of WO-werk- en -denkniveau.
Programma

Rooster
- Duur van de opleiding: 3 maanden
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 4 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 8 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Marketing in de digitaal geïntegreerde organisatie- Strategische aspecten van digitale marketing
- Contentstrategie
- Online branding
- Influence marketing
- Converged media
- Customer experience
- Online klantacquisitie en CRM
- Contentmarketing
- Social-mediamarketing
- Zoekmachineoptimalisatie
- Implementatie van de digitale marketingstrategie
- Social business en integratie
- Digital marketing evaluation model
- Automated marketing
- Social analytics
- (Big) data
- Marketing automation
Diploma

Diploma
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.