Dit is je keuze:

Master Onderwijskunde (MEd) - E-learning



Terug
Algemeen
Introductie
Je bent hoger opgeleid en actief in het onderwijs en wilt je verdiepen in de onderwijskundige aspecten van je vakgebied. Ook als je je bezighoudt met leren in organisaties, dan is deze Master Onderwijskunde (MEd) ideaal voor jou. Je kunt in fase 2 van deze praktijkgerichte Masteropleiding kiezen voor de specialisatierichtingen Onderwijs of Learning & development.
Omschrijving
Ben je actief betrokken bij de ontwikkeling of uitvoering van bedrijfsopleidingen? Of werk je in het reguliere onderwijs en wil je je meer verdiepen in opleidingskunde, onderwijsmanagement en didactiek? Vind je de discussie over kwaliteit in onderwijs belangrijk en interessant? Dan is de Master Onderwijskunde (MEd) zeer geschikt voor je. Een opleiding ontwikkelen binnen alle randvoorwaarden en zo studenten en deelnemers de optimale leerervaring bieden, is een vak apart. In deze praktijkgerichte opleiding leer je alles op het gebied van onderwijskunde, -beleid, -ontwikkeling en didactiek. Er bestaat een verschil tussen onderwijskundigen die zich richten op volwassenen in organisaties en onderwijskundigen die werkzaam zijn in het reguliere onderwijs. Daarom kun je in dit Masterprogramma kiezen voor een van deze toepassingsgebieden en verdiep je je de hele tweede fase in het gekozen thema.
Opleidingskenmerk(en)
Master
Leerdoel(en)
Met deze opleiding ontwikkel je je op Masterniveau, het hoogst mogelijke opleidingsniveau. De opleiding is opgedeeld in 2 fases. In fase 1 verdiep je je in de kern van het vakgebied. De verdieping hierop krijg je in fase 2.
Toelating
Je kunt deze Master Onderwijskunde volgen als je een HBO Bachelor- of academische opleiding hebt afgerond. Heb je dit niet, dan kun je ook instromen met een 21+ toets. Daarnaast heb je ten minste 2 jaar werkervaring. Zie voor meer informatie over de toelatingseisen NCOI University of Applied Sciences.
Programma
Rooster
24 maanden
Leerplan
- Masterclass Opleidingskunde 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Leermotivatie
- Leerpsychologie
- Pedagogiek en andragogiek
- Curriculumtechnologie
- Doelen van opleiden en leren
- Bepalen opleidingsvraag
- Kenmerken van opleidingskundige vraagstukken
- Modellen voor opleidingsontwerp
- Studiematerialen en moderne media
- E-learning en blended vormen van leren
- Rendement van leren
- Verankeren van leereffecten
- De lerende organisatie
- Masterclass Onderwijs- en Opleidingsmanagement 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Ontwikkelingen in onderwijs
- Vertalen van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen naar de onderwijscontext
- Randvoorwaarden, kaders en keuzevrijheid
- Strategie en organisatie
- Herontwerp van de onderwijsorganisatie
- Veranderstrategieën en -planning
- Projectmanagement
- Implementeren van veranderd onderwijsbeleid
- Verankeren van de verandering
- Meten, evalueren en bijstellen van beleid
- Masterclass Effectief Leren en Opleiden 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Cognitieve ontwikkeling
- Leertheorieën in de praktijk
- Motivatie en performance
- Zelfregulatie
- ‘Transfer’ bij leren
- Single-, double- en triple-loop learning
- De rol van de leeromgeving en de leraar of trainer bij leren
- Innovatieve vormen van leren
- Leerproblemen
- Formatieve en summatieve toetsing
- Meten leerresultaat en bijsturen
- Masterclass Ontwerpen van Leertrajecten 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Didactische werkvormen en pedagogisch handelen
- Didactisch handelen
- Didactische werkvormen en het gebruik van (moderne) media
- Activerende didactiek
- Instructievormen
- Samenwerkingsvormen
- Opdrachten
- Simulaties en oefeningen
- Instructietechnologische principes
- Ontwikkelingen in didactiek en instructie
- Social media, gamification en leren
- Masterclass Learning and Development 6 EC
- Masterclass Talentmanagement 6 EC
- Keuzemasterclasses - Specialisatie Learning & development 6 EC
- Kies één van de volgende Masterclasses.
- Masterclass VerandermanagementMasterclass Organisatie en CultuurMasterclass OrganisatiepsychologieMasterclass Begeleiden van Leren en OntwikkelenMasterclass CoachingMasterclass Performancemanagement
- Praktijkopdracht 5 EC
- Toepassing van de modules in een praktische afsluitende opdracht
- Afstudeeropdracht 13 EC
- Praktische afstudeeropdracht waarin je de verbinding legt tussen de verschillende Masterclasses
- Masterclass Innovatief Onderwijs en IT 6 EC
- Masterclass Beleid en Organisatie van Onderwijs 6 EC
- Keuzemasterclasses - Specialisatie Onderwijs 6 EC
- Kies één van de volgende Masterclasses.
- Masterclass Onderwijs en Nieuwe MediaMasterclass Begeleiden van Leren en OntwikkelenMasterclass OnderwijspedagogiekMasterclass Toetsing en BeoordelingMasterclass OntwikkelingsproblematiekMasterclass OntwikkelingspsychologieMasterclass Orthopedagogiek
- Praktijkopdracht 5 EC
- Toepassing van de modules in een praktische afsluitende opdracht
- Afstudeeropdracht 13 EC
- Praktische afstudeeropdracht waarin je de verbinding legt tussen de verschillende Masterclasses
In de eerste fase van deze Master leg je de basis voor je carrière als onderwijskundige. Je volgt 4 Masterclasses die je de basis van onderwijskunde, opleiden en ontwerpen van leertrajecten bijbrengen.
Zo verdiep je je in leerpsychologie en ontdek je de motivatie achter leren. Je maakt je pedagogische en didactische eigenschappen eigen en kunt leertrajecten ontwikkelen passend bij de leeftijd, leerstijl en doelstellingen van jouw doelgroep. Kennis van innovatieve leervormen en didactische werkvormen is hierbij onmisbaar.
Je volgt de volgende modules:
In de tweede fase kies je je specialisatie. Wil je je verder ontwikkelen als onderwijskundige binnen het bedrijfsleven of binnen het onderwijs? Je kunt zelf vorm geven aan je opleiding.
Specialisatie Learning & developmentIn de specialisatierichting Learning & development richt je je volledig op de opleiding en ontwikkeling van (volwassen) mensen in organisaties. Wat hebben medewerkers nodig om duurzaam inzetbaar te zijn? Hoe benut je een ieders kwaliteiten en zorg je ervoor dat medewerkers gemotiveerd blijven? Het zijn enkele vragen die tijdens deze specialisatie aan bod komen.
Specialisatie OnderwijsJe kunt ook kiezen voor de specialisatierichting Onderwijs. Tijdens deze specialisatie spits je je toe op de toepassing van onderwijskundige inzichten in het initieel onderwijs. Je maakt daarbij niet alleen kennis met de beleidskaders en juridische voorwaarden. Je duikt ook in de ontwikkelingen op het gebied van methodiek, leerpsychologie en passend onderwijs. Hierdoor ontwikkel je een brede basis voor je verdere carrière.
AfstuderenJe werkt in fase 1 en 2 stapsgewijs toe naar je afstuderen. Je rond je Masteropleiding af met een afstudeeropdracht gericht op de beroepspraktijk. Hiermee toon je aan dat je de geleerde theorie en vaardigheden op Masterniveau beheerst.
Als een specialisatie onderdeel uitmaakt van je Master, dan kun je je afstudeeropdracht uiteraard laten aansluiten op je afstudeerrichting. Zo geef je op basis van je eigen interesses en ambities vorm aan je opleiding.
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Je bent hoger opgeleid en actief in het onderwijs en wilt je verdiepen in de onderwijskundige aspecten van je vakgebied. Ook als je je bezighoudt met leren in organisaties, dan is deze Master Onderwijskunde (MEd) ideaal voor jou. Je kunt in fase 2 van deze praktijkgerichte Masteropleiding kiezen voor de specialisatierichtingen Onderwijs of Learning & development.
Omschrijving
Ben je actief betrokken bij de ontwikkeling of uitvoering van bedrijfsopleidingen? Of werk je in het reguliere onderwijs en wil je je meer verdiepen in opleidingskunde, onderwijsmanagement en didactiek? Vind je de discussie over kwaliteit in onderwijs belangrijk en interessant? Dan is de Master Onderwijskunde (MEd) zeer geschikt voor je. Een opleiding ontwikkelen binnen alle randvoorwaarden en zo studenten en deelnemers de optimale leerervaring bieden, is een vak apart. In deze praktijkgerichte opleiding leer je alles op het gebied van onderwijskunde, -beleid, -ontwikkeling en didactiek. Er bestaat een verschil tussen onderwijskundigen die zich richten op volwassenen in organisaties en onderwijskundigen die werkzaam zijn in het reguliere onderwijs. Daarom kun je in dit Masterprogramma kiezen voor een van deze toepassingsgebieden en verdiep je je de hele tweede fase in het gekozen thema.
Opleidingskenmerk(en)
Master
Leerdoel(en)
Met deze opleiding ontwikkel je je op Masterniveau, het hoogst mogelijke opleidingsniveau. De opleiding is opgedeeld in 2 fases. In fase 1 verdiep je je in de kern van het vakgebied. De verdieping hierop krijg je in fase 2.
Toelating
Je kunt deze Master Onderwijskunde volgen als je een HBO Bachelor- of academische opleiding hebt afgerond. Heb je dit niet, dan kun je ook instromen met een 21+ toets. Daarnaast heb je ten minste 2 jaar werkervaring. Zie voor meer informatie over de toelatingseisen NCOI University of Applied Sciences.
Programma
Rooster
24 maanden
Leerplan
- Masterclass Opleidingskunde 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Leermotivatie
- Leerpsychologie
- Pedagogiek en andragogiek
- Curriculumtechnologie
- Doelen van opleiden en leren
- Bepalen opleidingsvraag
- Kenmerken van opleidingskundige vraagstukken
- Modellen voor opleidingsontwerp
- Studiematerialen en moderne media
- E-learning en blended vormen van leren
- Rendement van leren
- Verankeren van leereffecten
- De lerende organisatie
- Masterclass Onderwijs- en Opleidingsmanagement 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Ontwikkelingen in onderwijs
- Vertalen van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen naar de onderwijscontext
- Randvoorwaarden, kaders en keuzevrijheid
- Strategie en organisatie
- Herontwerp van de onderwijsorganisatie
- Veranderstrategieën en -planning
- Projectmanagement
- Implementeren van veranderd onderwijsbeleid
- Verankeren van de verandering
- Meten, evalueren en bijstellen van beleid
- Masterclass Effectief Leren en Opleiden 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Cognitieve ontwikkeling
- Leertheorieën in de praktijk
- Motivatie en performance
- Zelfregulatie
- ‘Transfer’ bij leren
- Single-, double- en triple-loop learning
- De rol van de leeromgeving en de leraar of trainer bij leren
- Innovatieve vormen van leren
- Leerproblemen
- Formatieve en summatieve toetsing
- Meten leerresultaat en bijsturen
- Masterclass Ontwerpen van Leertrajecten 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Didactische werkvormen en pedagogisch handelen
- Didactisch handelen
- Didactische werkvormen en het gebruik van (moderne) media
- Activerende didactiek
- Instructievormen
- Samenwerkingsvormen
- Opdrachten
- Simulaties en oefeningen
- Instructietechnologische principes
- Ontwikkelingen in didactiek en instructie
- Social media, gamification en leren
- Masterclass Learning and Development 6 EC
- Masterclass Talentmanagement 6 EC
- Keuzemasterclasses - Specialisatie Learning & development 6 EC
- Kies één van de volgende Masterclasses.
- Masterclass VerandermanagementMasterclass Organisatie en CultuurMasterclass OrganisatiepsychologieMasterclass Begeleiden van Leren en OntwikkelenMasterclass CoachingMasterclass Performancemanagement
- Praktijkopdracht 5 EC
- Toepassing van de modules in een praktische afsluitende opdracht
- Afstudeeropdracht 13 EC
- Praktische afstudeeropdracht waarin je de verbinding legt tussen de verschillende Masterclasses
- Masterclass Innovatief Onderwijs en IT 6 EC
- Masterclass Beleid en Organisatie van Onderwijs 6 EC
- Keuzemasterclasses - Specialisatie Onderwijs 6 EC
- Kies één van de volgende Masterclasses.
- Masterclass Onderwijs en Nieuwe MediaMasterclass Begeleiden van Leren en OntwikkelenMasterclass OnderwijspedagogiekMasterclass Toetsing en BeoordelingMasterclass OntwikkelingsproblematiekMasterclass OntwikkelingspsychologieMasterclass Orthopedagogiek
- Praktijkopdracht 5 EC
- Toepassing van de modules in een praktische afsluitende opdracht
- Afstudeeropdracht 13 EC
- Praktische afstudeeropdracht waarin je de verbinding legt tussen de verschillende Masterclasses
In de eerste fase van deze Master leg je de basis voor je carrière als onderwijskundige. Je volgt 4 Masterclasses die je de basis van onderwijskunde, opleiden en ontwerpen van leertrajecten bijbrengen.
Zo verdiep je je in leerpsychologie en ontdek je de motivatie achter leren. Je maakt je pedagogische en didactische eigenschappen eigen en kunt leertrajecten ontwikkelen passend bij de leeftijd, leerstijl en doelstellingen van jouw doelgroep. Kennis van innovatieve leervormen en didactische werkvormen is hierbij onmisbaar.
Je volgt de volgende modules:
In de tweede fase kies je je specialisatie. Wil je je verder ontwikkelen als onderwijskundige binnen het bedrijfsleven of binnen het onderwijs? Je kunt zelf vorm geven aan je opleiding.
Specialisatie Learning & developmentIn de specialisatierichting Learning & development richt je je volledig op de opleiding en ontwikkeling van (volwassen) mensen in organisaties. Wat hebben medewerkers nodig om duurzaam inzetbaar te zijn? Hoe benut je een ieders kwaliteiten en zorg je ervoor dat medewerkers gemotiveerd blijven? Het zijn enkele vragen die tijdens deze specialisatie aan bod komen.
Specialisatie OnderwijsJe kunt ook kiezen voor de specialisatierichting Onderwijs. Tijdens deze specialisatie spits je je toe op de toepassing van onderwijskundige inzichten in het initieel onderwijs. Je maakt daarbij niet alleen kennis met de beleidskaders en juridische voorwaarden. Je duikt ook in de ontwikkelingen op het gebied van methodiek, leerpsychologie en passend onderwijs. Hierdoor ontwikkel je een brede basis voor je verdere carrière.
AfstuderenJe werkt in fase 1 en 2 stapsgewijs toe naar je afstuderen. Je rond je Masteropleiding af met een afstudeeropdracht gericht op de beroepspraktijk. Hiermee toon je aan dat je de geleerde theorie en vaardigheden op Masterniveau beheerst.
Als een specialisatie onderdeel uitmaakt van je Master, dan kun je je afstudeeropdracht uiteraard laten aansluiten op je afstudeerrichting. Zo geef je op basis van je eigen interesses en ambities vorm aan je opleiding.
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Master Onderwijskunde (MEd) - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minder
Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Master Onderwijskunde (MEd) - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Master Onderwijskunde (MEd) - E-learning
Dit is je keuze:

Master Onderwijskunde (MEd) - E-learning


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Master Onderwijskunde (MEd) - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Master Onderwijskunde (MEd) - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minderAlgemeen

Introductie
Je bent hoger opgeleid en actief in het onderwijs en wilt je verdiepen in de onderwijskundige aspecten van je vakgebied. Ook als je je bezighoudt met leren in organisaties, dan is deze Master Onderwijskunde (MEd) ideaal voor jou. Je kunt in fase 2 van deze praktijkgerichte Masteropleiding kiezen voor de specialisatierichtingen Onderwijs of Learning & development.
Omschrijving
Ben je actief betrokken bij de ontwikkeling of uitvoering van bedrijfsopleidingen? Of werk je in het reguliere onderwijs en wil je je meer verdiepen in opleidingskunde, onderwijsmanagement en didactiek? Vind je de discussie over kwaliteit in onderwijs belangrijk en interessant? Dan is de Master Onderwijskunde (MEd) zeer geschikt voor je. Een opleiding ontwikkelen binnen alle randvoorwaarden en zo studenten en deelnemers de optimale leerervaring bieden, is een vak apart. In deze praktijkgerichte opleiding leer je alles op het gebied van onderwijskunde, -beleid, -ontwikkeling en didactiek. Er bestaat een verschil tussen onderwijskundigen die zich richten op volwassenen in organisaties en onderwijskundigen die werkzaam zijn in het reguliere onderwijs. Daarom kun je in dit Masterprogramma kiezen voor een van deze toepassingsgebieden en verdiep je je de hele tweede fase in het gekozen thema.
Opleidingskenmerk(en)
Master
Leerdoel(en)
Met deze opleiding ontwikkel je je op Masterniveau, het hoogst mogelijke opleidingsniveau. De opleiding is opgedeeld in 2 fases. In fase 1 verdiep je je in de kern van het vakgebied. De verdieping hierop krijg je in fase 2.
Toelating
Je kunt deze Master Onderwijskunde volgen als je een HBO Bachelor- of academische opleiding hebt afgerond. Heb je dit niet, dan kun je ook instromen met een 21+ toets. Daarnaast heb je ten minste 2 jaar werkervaring. Zie voor meer informatie over de toelatingseisen NCOI University of Applied Sciences.
Programma

Rooster
24 maanden
Leerplan
- Masterclass Opleidingskunde 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Leermotivatie
- Leerpsychologie
- Pedagogiek en andragogiek
- Curriculumtechnologie
- Doelen van opleiden en leren
- Bepalen opleidingsvraag
- Kenmerken van opleidingskundige vraagstukken
- Modellen voor opleidingsontwerp
- Studiematerialen en moderne media
- E-learning en blended vormen van leren
- Rendement van leren
- Verankeren van leereffecten
- De lerende organisatie
- Masterclass Onderwijs- en Opleidingsmanagement 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Ontwikkelingen in onderwijs
- Vertalen van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen naar de onderwijscontext
- Randvoorwaarden, kaders en keuzevrijheid
- Strategie en organisatie
- Herontwerp van de onderwijsorganisatie
- Veranderstrategieën en -planning
- Projectmanagement
- Implementeren van veranderd onderwijsbeleid
- Verankeren van de verandering
- Meten, evalueren en bijstellen van beleid
- Masterclass Effectief Leren en Opleiden 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Cognitieve ontwikkeling
- Leertheorieën in de praktijk
- Motivatie en performance
- Zelfregulatie
- ‘Transfer’ bij leren
- Single-, double- en triple-loop learning
- De rol van de leeromgeving en de leraar of trainer bij leren
- Innovatieve vormen van leren
- Leerproblemen
- Formatieve en summatieve toetsing
- Meten leerresultaat en bijsturen
- Masterclass Ontwerpen van Leertrajecten 6 EC
(8 bijeenkomsten)
- Didactische werkvormen en pedagogisch handelen
- Didactisch handelen
- Didactische werkvormen en het gebruik van (moderne) media
- Activerende didactiek
- Instructievormen
- Samenwerkingsvormen
- Opdrachten
- Simulaties en oefeningen
- Instructietechnologische principes
- Ontwikkelingen in didactiek en instructie
- Social media, gamification en leren
- Masterclass Learning and Development 6 EC
- Masterclass Talentmanagement 6 EC
- Keuzemasterclasses - Specialisatie Learning & development 6 EC
- Kies één van de volgende Masterclasses.
- Masterclass VerandermanagementMasterclass Organisatie en CultuurMasterclass OrganisatiepsychologieMasterclass Begeleiden van Leren en OntwikkelenMasterclass CoachingMasterclass Performancemanagement
- Praktijkopdracht 5 EC
- Toepassing van de modules in een praktische afsluitende opdracht
- Afstudeeropdracht 13 EC
- Praktische afstudeeropdracht waarin je de verbinding legt tussen de verschillende Masterclasses
- Masterclass Innovatief Onderwijs en IT 6 EC
- Masterclass Beleid en Organisatie van Onderwijs 6 EC
- Keuzemasterclasses - Specialisatie Onderwijs 6 EC
- Kies één van de volgende Masterclasses.
- Masterclass Onderwijs en Nieuwe MediaMasterclass Begeleiden van Leren en OntwikkelenMasterclass OnderwijspedagogiekMasterclass Toetsing en BeoordelingMasterclass OntwikkelingsproblematiekMasterclass OntwikkelingspsychologieMasterclass Orthopedagogiek
- Praktijkopdracht 5 EC
- Toepassing van de modules in een praktische afsluitende opdracht
- Afstudeeropdracht 13 EC
- Praktische afstudeeropdracht waarin je de verbinding legt tussen de verschillende Masterclasses
In de eerste fase van deze Master leg je de basis voor je carrière als onderwijskundige. Je volgt 4 Masterclasses die je de basis van onderwijskunde, opleiden en ontwerpen van leertrajecten bijbrengen.
Zo verdiep je je in leerpsychologie en ontdek je de motivatie achter leren. Je maakt je pedagogische en didactische eigenschappen eigen en kunt leertrajecten ontwikkelen passend bij de leeftijd, leerstijl en doelstellingen van jouw doelgroep. Kennis van innovatieve leervormen en didactische werkvormen is hierbij onmisbaar.
Je volgt de volgende modules:
In de tweede fase kies je je specialisatie. Wil je je verder ontwikkelen als onderwijskundige binnen het bedrijfsleven of binnen het onderwijs? Je kunt zelf vorm geven aan je opleiding.
Specialisatie Learning & developmentIn de specialisatierichting Learning & development richt je je volledig op de opleiding en ontwikkeling van (volwassen) mensen in organisaties. Wat hebben medewerkers nodig om duurzaam inzetbaar te zijn? Hoe benut je een ieders kwaliteiten en zorg je ervoor dat medewerkers gemotiveerd blijven? Het zijn enkele vragen die tijdens deze specialisatie aan bod komen.
Specialisatie OnderwijsJe kunt ook kiezen voor de specialisatierichting Onderwijs. Tijdens deze specialisatie spits je je toe op de toepassing van onderwijskundige inzichten in het initieel onderwijs. Je maakt daarbij niet alleen kennis met de beleidskaders en juridische voorwaarden. Je duikt ook in de ontwikkelingen op het gebied van methodiek, leerpsychologie en passend onderwijs. Hierdoor ontwikkel je een brede basis voor je verdere carrière.
AfstuderenJe werkt in fase 1 en 2 stapsgewijs toe naar je afstuderen. Je rond je Masteropleiding af met een afstudeeropdracht gericht op de beroepspraktijk. Hiermee toon je aan dat je de geleerde theorie en vaardigheden op Masterniveau beheerst.
Als een specialisatie onderdeel uitmaakt van je Master, dan kun je je afstudeeropdracht uiteraard laten aansluiten op je afstudeerrichting. Zo geef je op basis van je eigen interesses en ambities vorm aan je opleiding.
Diploma

Diploma
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.