Dit is je keuze:

HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond



Terug
Algemeen
Introductie
Je bent ambitieus en je wilt je ontwikkelen op het gebied van marketing en sales. Je wilt graag aan de slag als marketingmedewerker of (online) salesmedewerker. Dit wil je doen in een 2-jarig programma op het niveau HBO Associate degree.
Beschik je over een diploma op HAVO, VWO of MBO-niveau 4? Dan kun je deelnemen aan de HBO Associate degree Commerciële Economie. Ben je niet in het bezit van een van deze diploma’s, en ben je minimaal 21 jaar, dan kun je instromen op basis van de 21+ regeling van NCOI. Zie Hogeschool NCOI voor meer informatie.
Omschrijving
Wil je je in korte tijd ontwikkelen tot commercieel professional? Dat kan met de 2-jarige NVAO-geaccrediteerde HBO Associate degree Commerciële Economie. Tijdens de opleiding verbeter je je commerciële vaardigheden en maak je kennis met marketingtechnieken. Zo weet jij straks hoe productontwikkeling tot stand komt én hoe je branding op de juiste wijze inzet. In de tweede fase van de opleiding specialiseer je je in de richting van marketing of sales. Behaal het getuigschrift Associate degree Commerciële Economie en vergroot jouw carrièrekansen in de commercie.
Opleidingskenmerk(en)
HBO Associate degree
Programma
Rooster
24 maanden
Leerplan
Fase 1
- Marketingmanagement 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Marketingessentials
- Branding en positionering
- Marktsegmentatie en doelgroepen
- Vertalen van doelstellingen naar marketinginstrumenten
- Waardecreatie
- Distributiebeleid
- Online- en offline communicatie
- (Inter)nationale marketing
- Marketingcommunicatie en branding 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Branding
- Marketingcommunicatieplan
- Marketingcommunicatie-instrumenten
- Geïntegreerde communicatie
- Werking van marketingcommunicatie
- Doelgroepanalyse en bepalen marcomdoelstellingen
- (Tactisch) positioneren
- ‘Brand equity’ en langetermijnrelaties
- Public relations
- Actuele ontwikkelingen marcom
- Productontwikkeling 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Productpropositie
- Samenwerking met R&D en Design
- Het productontwikkelingsproces
- Business model canvas
- Concurrentiebepaling
- Productinnovatie (goederen en diensten)
- Innovatie
- Waardecreatie in de organisatie
- Waardecreatie en klantoptimalisatie
- Disruptive businessmodels
- Production on demand
- Ontwikkeling van services
- Management en organisatie 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Inzicht in de werking van organisaties
- Organisatiestructuur en -processen
- Managementtaken en leiderschapsstijlen
- Leidinggeven en motiveren
- Plannen, aansturen en bewaken
- Werkverdeling en samenwerking
- Bevoegdheden en besluitvorming
- Effectieve werkorganisatie
- Commerciële vaardigheden 8 EC
(4 bijeenkomsten)
- Inleven in klant
- Persoonlijke presentatie en begroeting
- Vraagtechnieken en luistervaardigheden
- Aantrekkelijk presenteren van product of dienst
- Benoemen van klantvoordelen
- Herkennen van koopsignalen
- Afsluittechnieken toepassen
- Inzetten van beïnvloedingstools
- Marketing en sales in de praktijk 8 EC
- Analyse van marketing- en salesvraagstukkenPraktische toepassing van de opleiding in de praktijkActuele praktijkcases en praktijktoepassingen
- Integrale opdracht 6 EC
- Toepassing van de modules uit deze fase in een praktische afsluitende opdracht
- Praktijkprogramma 6 EC
- Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk
- Keuzeprogramma HBO Associate degree Commerciële Economie 24 EC
- Marketingmanager
- Online marketeer
- Business Marketing B
- Consumentenmarketing B
- Digital Marketing B
- Sales Accountmanager B
- Sales Verkoopleider B
- Marktanalyse en customer journey 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Customer journey
- Koopgedrag en drijfveren
- Inzicht in gedrag
- Digitale data om gedrag te meten
- Marketingpsychologie en -sociologie
- Opzetten en uitvoeren marktonderzoek
- Bedrijfseconomische aspecten 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Lezen en begrijpen van financiële overzichten
- Werken met financiële kengetallen
- Indeling van kosten en break-even analyse
- Beoordelen van de financiële gezondheid van een organisatie
- Beoordelen van een investeringsvoorstel
- Werken met een planning-en-controlcyclus
- Financiële gegevens bij besluitvorming
- Projectmanagementvaardigheden 8 EC
(4 bijeenkomsten)
- Kenmerken van projecten
- Projectmanagementmethoden
- Projectafbakening en -fasering
- Projectorganisatie en -omgeving
- Budgetbeheersing
- Risicomanagement
- Succesvolle projectafronding
- Praktijkprogramma 6 EC
- Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk
- Afstudeeropdracht 6 EC
- Praktische afstudeeropdracht die je kunt toepassen in je eigen praktijk
Leer de kern van het vakgebied commerciële economie. Je bestudeert klassikaal het productontwikkelingsproces en bespreekt alles wat daarbij komt kijken, zoals waardecreatie en concurrentiebepaling. Ook de onderwerpen marktsegmentatie en marketingstrategie komen aan bod.
Fase 2Je gaat aan de slag met praktische projectmanagementvaardigheden. Daarnaast leer je werken met digitale data om koopgedrag te meten en vervolgens te kunnen beïnvloeden. In deze fase kies je een keuzeprogramma en je specialiseert je in een specifiek onderwerp, zoals consumentenmarketing, digital marketing of sales verkoopleider.
Ad-afstudeeropdrachtJe sluit je Associate degree af met een praktische afstudeeropdracht, die je kunt toepassen in je eigen praktijk. Je kunt het resultaat dan direct gebruiken. Je wordt tijdens het afstuderen persoonlijk begeleid. Voorafgaand aan de afstudeeropdracht vindt in 2 bijeenkomsten uitleg plaats over het afstuderen, zodat je goed bent voorbereid.
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 150,00Arrangementen (Lunch)
€ 383,68Algemeen
Introductie
Je bent ambitieus en je wilt je ontwikkelen op het gebied van marketing en sales. Je wilt graag aan de slag als marketingmedewerker of (online) salesmedewerker. Dit wil je doen in een 2-jarig programma op het niveau HBO Associate degree.
Beschik je over een diploma op HAVO, VWO of MBO-niveau 4? Dan kun je deelnemen aan de HBO Associate degree Commerciële Economie. Ben je niet in het bezit van een van deze diploma’s, en ben je minimaal 21 jaar, dan kun je instromen op basis van de 21+ regeling van NCOI. Zie Hogeschool NCOI voor meer informatie.
Omschrijving
Wil je je in korte tijd ontwikkelen tot commercieel professional? Dat kan met de 2-jarige NVAO-geaccrediteerde HBO Associate degree Commerciële Economie. Tijdens de opleiding verbeter je je commerciële vaardigheden en maak je kennis met marketingtechnieken. Zo weet jij straks hoe productontwikkeling tot stand komt én hoe je branding op de juiste wijze inzet. In de tweede fase van de opleiding specialiseer je je in de richting van marketing of sales. Behaal het getuigschrift Associate degree Commerciële Economie en vergroot jouw carrièrekansen in de commercie.
Opleidingskenmerk(en)
HBO Associate degree
Programma
Rooster
24 maanden
Leerplan
Fase 1
- Marketingmanagement 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Marketingessentials
- Branding en positionering
- Marktsegmentatie en doelgroepen
- Vertalen van doelstellingen naar marketinginstrumenten
- Waardecreatie
- Distributiebeleid
- Online- en offline communicatie
- (Inter)nationale marketing
- Marketingcommunicatie en branding 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Branding
- Marketingcommunicatieplan
- Marketingcommunicatie-instrumenten
- Geïntegreerde communicatie
- Werking van marketingcommunicatie
- Doelgroepanalyse en bepalen marcomdoelstellingen
- (Tactisch) positioneren
- ‘Brand equity’ en langetermijnrelaties
- Public relations
- Actuele ontwikkelingen marcom
- Productontwikkeling 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Productpropositie
- Samenwerking met R&D en Design
- Het productontwikkelingsproces
- Business model canvas
- Concurrentiebepaling
- Productinnovatie (goederen en diensten)
- Innovatie
- Waardecreatie in de organisatie
- Waardecreatie en klantoptimalisatie
- Disruptive businessmodels
- Production on demand
- Ontwikkeling van services
- Management en organisatie 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Inzicht in de werking van organisaties
- Organisatiestructuur en -processen
- Managementtaken en leiderschapsstijlen
- Leidinggeven en motiveren
- Plannen, aansturen en bewaken
- Werkverdeling en samenwerking
- Bevoegdheden en besluitvorming
- Effectieve werkorganisatie
- Commerciële vaardigheden 8 EC
(4 bijeenkomsten)
- Inleven in klant
- Persoonlijke presentatie en begroeting
- Vraagtechnieken en luistervaardigheden
- Aantrekkelijk presenteren van product of dienst
- Benoemen van klantvoordelen
- Herkennen van koopsignalen
- Afsluittechnieken toepassen
- Inzetten van beïnvloedingstools
- Marketing en sales in de praktijk 8 EC
- Analyse van marketing- en salesvraagstukkenPraktische toepassing van de opleiding in de praktijkActuele praktijkcases en praktijktoepassingen
- Integrale opdracht 6 EC
- Toepassing van de modules uit deze fase in een praktische afsluitende opdracht
- Praktijkprogramma 6 EC
- Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk
- Keuzeprogramma HBO Associate degree Commerciële Economie 24 EC
- Marketingmanager
- Online marketeer
- Business Marketing B
- Consumentenmarketing B
- Digital Marketing B
- Sales Accountmanager B
- Sales Verkoopleider B
- Marktanalyse en customer journey 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Customer journey
- Koopgedrag en drijfveren
- Inzicht in gedrag
- Digitale data om gedrag te meten
- Marketingpsychologie en -sociologie
- Opzetten en uitvoeren marktonderzoek
- Bedrijfseconomische aspecten 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Lezen en begrijpen van financiële overzichten
- Werken met financiële kengetallen
- Indeling van kosten en break-even analyse
- Beoordelen van de financiële gezondheid van een organisatie
- Beoordelen van een investeringsvoorstel
- Werken met een planning-en-controlcyclus
- Financiële gegevens bij besluitvorming
- Projectmanagementvaardigheden 8 EC
(4 bijeenkomsten)
- Kenmerken van projecten
- Projectmanagementmethoden
- Projectafbakening en -fasering
- Projectorganisatie en -omgeving
- Budgetbeheersing
- Risicomanagement
- Succesvolle projectafronding
- Praktijkprogramma 6 EC
- Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk
- Afstudeeropdracht 6 EC
- Praktische afstudeeropdracht die je kunt toepassen in je eigen praktijk
Leer de kern van het vakgebied commerciële economie. Je bestudeert klassikaal het productontwikkelingsproces en bespreekt alles wat daarbij komt kijken, zoals waardecreatie en concurrentiebepaling. Ook de onderwerpen marktsegmentatie en marketingstrategie komen aan bod.
Fase 2Je gaat aan de slag met praktische projectmanagementvaardigheden. Daarnaast leer je werken met digitale data om koopgedrag te meten en vervolgens te kunnen beïnvloeden. In deze fase kies je een keuzeprogramma en je specialiseert je in een specifiek onderwerp, zoals consumentenmarketing, digital marketing of sales verkoopleider.
Ad-afstudeeropdrachtJe sluit je Associate degree af met een praktische afstudeeropdracht, die je kunt toepassen in je eigen praktijk. Je kunt het resultaat dan direct gebruiken. Je wordt tijdens het afstuderen persoonlijk begeleid. Voorafgaand aan de afstudeeropdracht vindt in 2 bijeenkomsten uitleg plaats over het afstuderen, zodat je goed bent voorbereid.
Diploma
Diploma
Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 150,00Arrangementen (Lunch)
€ 383,68Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 150,00Arrangementen (Lunch)
€ 383,68

Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Ma. 18 sept. 2023
BredaPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Ma. 18 sept. 2023
Den HaagPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Ma. 18 sept. 2023
RotterdamPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Di. 19 sept. 2023
AmsterdamPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Di. 19 sept. 2023
ArnhemPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Di. 19 sept. 2023
EindhovenPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Di. 19 sept. 2023
UtrechtPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Do. 21 sept. 2023
GroningenPlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
wijzig
Do. 21 sept. 2023
ZwollePlanning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Inschrijfgeld
€ 150,00Arrangementen (Lunch)
€ 383,68
Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond
Dit is je keuze:

HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘HBO Associate degree Commerciële Economie - Avond’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Je bent ambitieus en je wilt je ontwikkelen op het gebied van marketing en sales. Je wilt graag aan de slag als marketingmedewerker of (online) salesmedewerker. Dit wil je doen in een 2-jarig programma op het niveau HBO Associate degree.
Beschik je over een diploma op HAVO, VWO of MBO-niveau 4? Dan kun je deelnemen aan de HBO Associate degree Commerciële Economie. Ben je niet in het bezit van een van deze diploma’s, en ben je minimaal 21 jaar, dan kun je instromen op basis van de 21+ regeling van NCOI. Zie Hogeschool NCOI voor meer informatie.
Omschrijving
Wil je je in korte tijd ontwikkelen tot commercieel professional? Dat kan met de 2-jarige NVAO-geaccrediteerde HBO Associate degree Commerciële Economie. Tijdens de opleiding verbeter je je commerciële vaardigheden en maak je kennis met marketingtechnieken. Zo weet jij straks hoe productontwikkeling tot stand komt én hoe je branding op de juiste wijze inzet. In de tweede fase van de opleiding specialiseer je je in de richting van marketing of sales. Behaal het getuigschrift Associate degree Commerciële Economie en vergroot jouw carrièrekansen in de commercie.
Opleidingskenmerk(en)
HBO Associate degree
Programma

Rooster
24 maanden
Leerplan
Fase 1
- Marketingmanagement 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Marketingessentials
- Branding en positionering
- Marktsegmentatie en doelgroepen
- Vertalen van doelstellingen naar marketinginstrumenten
- Waardecreatie
- Distributiebeleid
- Online- en offline communicatie
- (Inter)nationale marketing
- Marketingcommunicatie en branding 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Branding
- Marketingcommunicatieplan
- Marketingcommunicatie-instrumenten
- Geïntegreerde communicatie
- Werking van marketingcommunicatie
- Doelgroepanalyse en bepalen marcomdoelstellingen
- (Tactisch) positioneren
- ‘Brand equity’ en langetermijnrelaties
- Public relations
- Actuele ontwikkelingen marcom
- Productontwikkeling 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Productpropositie
- Samenwerking met R&D en Design
- Het productontwikkelingsproces
- Business model canvas
- Concurrentiebepaling
- Productinnovatie (goederen en diensten)
- Innovatie
- Waardecreatie in de organisatie
- Waardecreatie en klantoptimalisatie
- Disruptive businessmodels
- Production on demand
- Ontwikkeling van services
- Management en organisatie 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Inzicht in de werking van organisaties
- Organisatiestructuur en -processen
- Managementtaken en leiderschapsstijlen
- Leidinggeven en motiveren
- Plannen, aansturen en bewaken
- Werkverdeling en samenwerking
- Bevoegdheden en besluitvorming
- Effectieve werkorganisatie
- Commerciële vaardigheden 8 EC
(4 bijeenkomsten)
- Inleven in klant
- Persoonlijke presentatie en begroeting
- Vraagtechnieken en luistervaardigheden
- Aantrekkelijk presenteren van product of dienst
- Benoemen van klantvoordelen
- Herkennen van koopsignalen
- Afsluittechnieken toepassen
- Inzetten van beïnvloedingstools
- Marketing en sales in de praktijk 8 EC
- Analyse van marketing- en salesvraagstukkenPraktische toepassing van de opleiding in de praktijkActuele praktijkcases en praktijktoepassingen
- Integrale opdracht 6 EC
- Toepassing van de modules uit deze fase in een praktische afsluitende opdracht
- Praktijkprogramma 6 EC
- Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk
- Keuzeprogramma HBO Associate degree Commerciële Economie 24 EC
- Marketingmanager
- Online marketeer
- Business Marketing B
- Consumentenmarketing B
- Digital Marketing B
- Sales Accountmanager B
- Sales Verkoopleider B
- Marktanalyse en customer journey 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Customer journey
- Koopgedrag en drijfveren
- Inzicht in gedrag
- Digitale data om gedrag te meten
- Marketingpsychologie en -sociologie
- Opzetten en uitvoeren marktonderzoek
- Bedrijfseconomische aspecten 8 EC
(6 bijeenkomsten)
- Lezen en begrijpen van financiële overzichten
- Werken met financiële kengetallen
- Indeling van kosten en break-even analyse
- Beoordelen van de financiële gezondheid van een organisatie
- Beoordelen van een investeringsvoorstel
- Werken met een planning-en-controlcyclus
- Financiële gegevens bij besluitvorming
- Projectmanagementvaardigheden 8 EC
(4 bijeenkomsten)
- Kenmerken van projecten
- Projectmanagementmethoden
- Projectafbakening en -fasering
- Projectorganisatie en -omgeving
- Budgetbeheersing
- Risicomanagement
- Succesvolle projectafronding
- Praktijkprogramma 6 EC
- Portfolio met de voortgang van je persoonlijke en professionele vaardigheden die je ontwikkelt in de praktijk
- Afstudeeropdracht 6 EC
- Praktische afstudeeropdracht die je kunt toepassen in je eigen praktijk
Leer de kern van het vakgebied commerciële economie. Je bestudeert klassikaal het productontwikkelingsproces en bespreekt alles wat daarbij komt kijken, zoals waardecreatie en concurrentiebepaling. Ook de onderwerpen marktsegmentatie en marketingstrategie komen aan bod.
Fase 2Je gaat aan de slag met praktische projectmanagementvaardigheden. Daarnaast leer je werken met digitale data om koopgedrag te meten en vervolgens te kunnen beïnvloeden. In deze fase kies je een keuzeprogramma en je specialiseert je in een specifiek onderwerp, zoals consumentenmarketing, digital marketing of sales verkoopleider.
Ad-afstudeeropdrachtJe sluit je Associate degree af met een praktische afstudeeropdracht, die je kunt toepassen in je eigen praktijk. Je kunt het resultaat dan direct gebruiken. Je wordt tijdens het afstuderen persoonlijk begeleid. Voorafgaand aan de afstudeeropdracht vindt in 2 bijeenkomsten uitleg plaats over het afstuderen, zodat je goed bent voorbereid.
Diploma

Diploma
Kostenoverzicht

Inschrijfgeld
€ 150,00Arrangementen (Lunch)
€ 383,68Startdatum

Ma. 18 sept. 2023, Breda
Ma. 18 sept. 2023, Den Haag
Ma. 18 sept. 2023, Rotterdam
Di. 19 sept. 2023, Amsterdam
Di. 19 sept. 2023, Arnhem
Di. 19 sept. 2023, Eindhoven
Di. 19 sept. 2023, Utrecht
Do. 21 sept. 2023, Groningen
Do. 21 sept. 2023, Zwolle
Planning
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Er is geen planning bekend bij Opleiding.nl
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 13503,78
Inschrijfgeld
€ 150,00Arrangementen (Lunch)
€ 383,68Ma. 18 sept. 2023, Breda
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeMa. 18 sept. 2023, Den Haag
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeMa. 18 sept. 2023, Rotterdam
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeDi. 19 sept. 2023, Amsterdam
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeDi. 19 sept. 2023, Arnhem
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeDi. 19 sept. 2023, Eindhoven
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeDi. 19 sept. 2023, Utrecht
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeDo. 21 sept. 2023, Groningen
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeDo. 21 sept. 2023, Zwolle
(Dag)deel: Avond (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.