Dit is je keuze:

Masterclass Marketing and customer relations



Terug
Algemeen
Introductie
De Masterclass Marketing and customer relations is een onderdeel uit de MBA-opleiding en brengt je kennis in korte tijd op strategisch niveau.
Omschrijving
De masterclass Marketing and customer relations management (CRM) is bestemd voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.De masterclass is een onderdeel uit de Master of Business Administration (MBA). Succesvolle afronding biedt bij doorstroming mogelijkheid tot vrijstelling voor overeenkomende modules.
In het kort
De masterclass Marketing and customer relations is een goede keuze voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.
De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt uitgebreid ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.
In de masterclass volg je een onderdeel uit de opleiding Master of Business Administration. Succesvolle afronding biedt bij doorstroming naar de MBA mogelijkheid tot vrijstelling voor de inhoudelijk overeenkomende module. Je dient in dat geval wel aan de aanvullende vooropleidingseisen van de MBA te voldoen.
Daarom kies je voor Masterclass Marketing and customer relations- In korte tijd marketingkennis op strategisch niveau.
- Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
- Biedt mogelijkheid tot vrijstelling bij doorstroming naar de MBA-opleiding.
- Naar keuze thuis of klassikaal te volgen.
Studiemethode en begeleiding
Je bepaalt bij deze opleiding zelf hoe je studeert. Dat kan 100 % flexibel via thuisstudie. Of kies voor LOI Klassikaal+, de nieuwste en meest flexibele manier van klassikaal studeren. Daarbij worden lessen op locatie afgewisseld met online bijeenkomsten. Welke methode je ook kiest, je bent altijd verzekerd van persoonlijke begeleiding.
Zo werkt LOI Klassikaal+- Ontmoet je medestudenten in de klas en online.
- Vast studieritme, met om de 3 weken een bijeenkomst.
- Afwisselend op locatie en online, dus minder reistijd.
- Professionele begeleiding in de klas en altijd online.
- Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
- Goed te combineren met werk en privéleven.
- Volledig flexibel studeren in je eigen tempo.
- Bepaal zelf waar en wanneer je studeert.
- Altijd online begeleiding door ervaren docenten.
- Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
- Geen reistijd, optimaal te combineren met werk en privé.
Een opleiding volgen doe je natuurlijk niet alleen. Daarom krijg je altijd online begeleiding. Wanneer je studeert via LOI Klassikaal+, krijg je van dezelfde docent ook begeleiding in de klas en in de virtual classrooms.
De LOI hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar onderwijs en werkt alleen met professionals. Topdocenten met ruime ervaring in vakgebied van je opleiding. Je kunt dus op elk moment rekenen op de input en ervaring van een vakspecialist, die de kennis uitstekend overdraagt, met verhelderende voorbeelden komt en een duidelijk antwoord geeft op elke vraag.
Doelgroep en toelating
De masterclass Marketing and customer relations is bestemd voor directeuren, (product)managers, adviseurs en andere professionals die zich (verder) willen verdiepen in strategische marketing en CRM voor de eigen organisatie. De masterclass brengt je vakkennis in relatief korte tijd op een hoog niveau.
Om toegelaten te worden tot deze opleiding is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel zijn een vooropleiding op HAVO-/ MBO-niveau en drie tot vijf jaar relevante werkervaring gewenst.
Programma
Startdatum en locaties
Wanneer wil je starten?
Bij een thuisstudie kun je dagelijks starten. Bij LOI Klassikaal+ is er keuze uit een aantal startdata en . Wanneer voor het eerstvolgende startmoment bekend is op welke locatie en dag de opleiding definitief start, staat dit vermeld op deze pagina. Vaak kun je je dan ook nog steeds voor andere locaties en dagen aanmelden. Let op: Wanneer er een datum gecommuniceerd wordt, is dat altijd een conceptdatum. Als je bent ingeschreven, kun je op LOI Campus de definitieve datum en locatie van je eerste bijeenkomst vinden.
Klassikale bijeenkomsten, op locatie of onlineLOI Klassikaal+ combineert bijeenkomsten in de klas met online lessen via virtual classrooms. Je volgt dus de ene keer de bijeenkomst op locatie samen met je medestudenten en een docent. De andere keer ontmoet je elkaar vanuit huis achter je eigen PC of laptop. Zo ontstaat optimaal klassikaal onderwijs met maximale flexibiliteit.
Dagbijeenkomsten vinden altijd op vrijdag of zaterdag plaats van 9:30 tot 16:30 uur, avondbijeenkomsten op dinsdagavond van 19:00 tot 22:00 uur.
Studieduur en kosten
Een opleiding van LOI Hogeschool is prima te combineren met een (fulltime) baan en andere bezigheden. Bij LOI Hogeschool studeer je in je eigen tempo. Afhankelijk van werkervaring, eerder behaalde diploma’s en de tijd die je in de opleiding steekt, kan een thuisstudie sneller worden afgerond.
Studieduur: 3 maanden
Persoonlijk adviesVind je het lastig om de juiste opleiding te kiezen? Onze studieadviseurs helpen je graag!
CollegegeldHet collegegeld geldt voor de gehele opleiding, er worden tussentijds geen prijsverhogingen doorgevoerd. Het collegegeld kan per maand of in één keer (met 3% korting*) worden betaald.
Collegegeld thuisstudie : 3 x € 429,00 Collegegeld klassikaal : 3 x € 479,00 Inschrijfkosten en dossiervorming : € 75,00 (éénmalig)*De 3% betalingskorting geldt alleen voor inschrijvingen zonder STAP-budget.
Het collegegeld is inclusief:- Alle benodigde vakliteratuur.
- Begeleiding van start tot diploma.
- Toegang tot de online leeromgeving.
- Langer studeren, zonder extra kosten.
Examengeld: 3 x € 29,00
Voor dit bedrag mag ieder examen dat via LOI Hogeschool wordt afgenomen één keer worden afgelegd. Alleen voor eventuele herexamens worden extra kosten in rekening gebracht. Deze vind je .
Er zijn verschillende manieren waarop je je studiekosten kunt verlagen.
Ben je werkgever en wil je een groepje werknemers laten opleiden? Bij LOI Zakelijk maken we de inschrijving graag voor je in orde. Indien gewenst kunnen we een programma op maat samenstellen. Dat doen we binnen de kaders van onze erkenningen en accreditaties. Zo ontstaat een eigen, erkende opleiding: relevant en actueel voor het bedrijf en flexibel te volgen door de medewerker. Ook verkorte trajecten op basis van werkervaring (EVC), opleidingstrajecten voor zij-instroom en door de wet of CAO verplichte opleidingen behoren tot de mogelijkheden. LOI Zakelijk biedt voor elke leerbehoefte een passend programma. Interesse? Neem contact met ons op.
Daarom LOI Zakelijk:- Flexibel, erkend en marktgericht onderwijs.
- Maatwerk binnen de kaders van onze erkenningen.
- Incompany, klassikaal of thuis studeren.
- Goed te combineren met een baan.
- Persoonlijke en directe begeleiding van topdocenten.
Kijk op , bel 071 – 545 1876 of .
Inschrijven is heel eenvoudig. Regel het direct online of neem contact op via 071 545 1234. Schrijf je nu in en start binnenkort.
Je kunt je opleiding binnen 14 kalenderdagen na inschrijving kosteloos herroepen (annuleren). Verder ga je nooit een langdurige verplichting aan. Bovendien zijn er geen tussentijdse prijswijzigingen.
De opleiding
Bij marketingmanagement draait het om de strategische invulling van het marketingbeleid van de organisatie, met als doel een zo goed mogelijke verkoop van producten en diensten. Centraal in de Masterclass Marketing and customer relations staat de vraag hoe de doelstellingen strategisch bepaald en gemanaged kunnen worden.
Je volgt de module Marketing and customer relations uit de volledige Master of Business Administration (MBA). Onderwerpen die aan bod komen, zijn o.a. het formuleren van nieuw strategisch beleid, segmentatie en positionering, assortimentsbeleid, de marketingmix, doelgroepsegmentatie, marketingorganisatie en marketingfunctie, het marketingplanningsproces, marktonderzoek, statistische technieken en het operationele marketingplan. Ook Customer Relationship Management komt uitgebreid aan bod. Zo wordt o.a. ingegaan op customer lifetime value, de customer lifecycle, customer portfolio management en key accounts.
Tot slot is er aandacht strategievorming als continu proces en voor control op de uitvoering.
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
De Masterclass Marketing and customer relations is een onderdeel uit de MBA-opleiding en brengt je kennis in korte tijd op strategisch niveau.
Omschrijving
De masterclass Marketing and customer relations management (CRM) is bestemd voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.De masterclass is een onderdeel uit de Master of Business Administration (MBA). Succesvolle afronding biedt bij doorstroming mogelijkheid tot vrijstelling voor overeenkomende modules.
In het kort
De masterclass Marketing and customer relations is een goede keuze voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.
De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt uitgebreid ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.
In de masterclass volg je een onderdeel uit de opleiding Master of Business Administration. Succesvolle afronding biedt bij doorstroming naar de MBA mogelijkheid tot vrijstelling voor de inhoudelijk overeenkomende module. Je dient in dat geval wel aan de aanvullende vooropleidingseisen van de MBA te voldoen.
Daarom kies je voor Masterclass Marketing and customer relations- In korte tijd marketingkennis op strategisch niveau.
- Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
- Biedt mogelijkheid tot vrijstelling bij doorstroming naar de MBA-opleiding.
- Naar keuze thuis of klassikaal te volgen.
Studiemethode en begeleiding
Je bepaalt bij deze opleiding zelf hoe je studeert. Dat kan 100 % flexibel via thuisstudie. Of kies voor LOI Klassikaal+, de nieuwste en meest flexibele manier van klassikaal studeren. Daarbij worden lessen op locatie afgewisseld met online bijeenkomsten. Welke methode je ook kiest, je bent altijd verzekerd van persoonlijke begeleiding.
Zo werkt LOI Klassikaal+- Ontmoet je medestudenten in de klas en online.
- Vast studieritme, met om de 3 weken een bijeenkomst.
- Afwisselend op locatie en online, dus minder reistijd.
- Professionele begeleiding in de klas en altijd online.
- Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
- Goed te combineren met werk en privéleven.
- Volledig flexibel studeren in je eigen tempo.
- Bepaal zelf waar en wanneer je studeert.
- Altijd online begeleiding door ervaren docenten.
- Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
- Geen reistijd, optimaal te combineren met werk en privé.
Een opleiding volgen doe je natuurlijk niet alleen. Daarom krijg je altijd online begeleiding. Wanneer je studeert via LOI Klassikaal+, krijg je van dezelfde docent ook begeleiding in de klas en in de virtual classrooms.
De LOI hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar onderwijs en werkt alleen met professionals. Topdocenten met ruime ervaring in vakgebied van je opleiding. Je kunt dus op elk moment rekenen op de input en ervaring van een vakspecialist, die de kennis uitstekend overdraagt, met verhelderende voorbeelden komt en een duidelijk antwoord geeft op elke vraag.
Doelgroep en toelating
De masterclass Marketing and customer relations is bestemd voor directeuren, (product)managers, adviseurs en andere professionals die zich (verder) willen verdiepen in strategische marketing en CRM voor de eigen organisatie. De masterclass brengt je vakkennis in relatief korte tijd op een hoog niveau.
Om toegelaten te worden tot deze opleiding is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel zijn een vooropleiding op HAVO-/ MBO-niveau en drie tot vijf jaar relevante werkervaring gewenst.
Programma
Startdatum en locaties
Wanneer wil je starten?
Bij een thuisstudie kun je dagelijks starten. Bij LOI Klassikaal+ is er keuze uit een aantal startdata en . Wanneer voor het eerstvolgende startmoment bekend is op welke locatie en dag de opleiding definitief start, staat dit vermeld op deze pagina. Vaak kun je je dan ook nog steeds voor andere locaties en dagen aanmelden. Let op: Wanneer er een datum gecommuniceerd wordt, is dat altijd een conceptdatum. Als je bent ingeschreven, kun je op LOI Campus de definitieve datum en locatie van je eerste bijeenkomst vinden.
Klassikale bijeenkomsten, op locatie of onlineLOI Klassikaal+ combineert bijeenkomsten in de klas met online lessen via virtual classrooms. Je volgt dus de ene keer de bijeenkomst op locatie samen met je medestudenten en een docent. De andere keer ontmoet je elkaar vanuit huis achter je eigen PC of laptop. Zo ontstaat optimaal klassikaal onderwijs met maximale flexibiliteit.
Dagbijeenkomsten vinden altijd op vrijdag of zaterdag plaats van 9:30 tot 16:30 uur, avondbijeenkomsten op dinsdagavond van 19:00 tot 22:00 uur.
Studieduur en kosten
Een opleiding van LOI Hogeschool is prima te combineren met een (fulltime) baan en andere bezigheden. Bij LOI Hogeschool studeer je in je eigen tempo. Afhankelijk van werkervaring, eerder behaalde diploma’s en de tijd die je in de opleiding steekt, kan een thuisstudie sneller worden afgerond.
Studieduur: 3 maanden
Persoonlijk adviesVind je het lastig om de juiste opleiding te kiezen? Onze studieadviseurs helpen je graag!
CollegegeldHet collegegeld geldt voor de gehele opleiding, er worden tussentijds geen prijsverhogingen doorgevoerd. Het collegegeld kan per maand of in één keer (met 3% korting*) worden betaald.
Collegegeld thuisstudie : 3 x € 429,00 Collegegeld klassikaal : 3 x € 479,00 Inschrijfkosten en dossiervorming : € 75,00 (éénmalig)*De 3% betalingskorting geldt alleen voor inschrijvingen zonder STAP-budget.
Het collegegeld is inclusief:- Alle benodigde vakliteratuur.
- Begeleiding van start tot diploma.
- Toegang tot de online leeromgeving.
- Langer studeren, zonder extra kosten.
Examengeld: 3 x € 29,00
Voor dit bedrag mag ieder examen dat via LOI Hogeschool wordt afgenomen één keer worden afgelegd. Alleen voor eventuele herexamens worden extra kosten in rekening gebracht. Deze vind je .
Er zijn verschillende manieren waarop je je studiekosten kunt verlagen.
Ben je werkgever en wil je een groepje werknemers laten opleiden? Bij LOI Zakelijk maken we de inschrijving graag voor je in orde. Indien gewenst kunnen we een programma op maat samenstellen. Dat doen we binnen de kaders van onze erkenningen en accreditaties. Zo ontstaat een eigen, erkende opleiding: relevant en actueel voor het bedrijf en flexibel te volgen door de medewerker. Ook verkorte trajecten op basis van werkervaring (EVC), opleidingstrajecten voor zij-instroom en door de wet of CAO verplichte opleidingen behoren tot de mogelijkheden. LOI Zakelijk biedt voor elke leerbehoefte een passend programma. Interesse? Neem contact met ons op.
Daarom LOI Zakelijk:- Flexibel, erkend en marktgericht onderwijs.
- Maatwerk binnen de kaders van onze erkenningen.
- Incompany, klassikaal of thuis studeren.
- Goed te combineren met een baan.
- Persoonlijke en directe begeleiding van topdocenten.
Kijk op , bel 071 – 545 1876 of .
Inschrijven is heel eenvoudig. Regel het direct online of neem contact op via 071 545 1234. Schrijf je nu in en start binnenkort.
Je kunt je opleiding binnen 14 kalenderdagen na inschrijving kosteloos herroepen (annuleren). Verder ga je nooit een langdurige verplichting aan. Bovendien zijn er geen tussentijdse prijswijzigingen.
De opleiding
Bij marketingmanagement draait het om de strategische invulling van het marketingbeleid van de organisatie, met als doel een zo goed mogelijke verkoop van producten en diensten. Centraal in de Masterclass Marketing and customer relations staat de vraag hoe de doelstellingen strategisch bepaald en gemanaged kunnen worden.
Je volgt de module Marketing and customer relations uit de volledige Master of Business Administration (MBA). Onderwerpen die aan bod komen, zijn o.a. het formuleren van nieuw strategisch beleid, segmentatie en positionering, assortimentsbeleid, de marketingmix, doelgroepsegmentatie, marketingorganisatie en marketingfunctie, het marketingplanningsproces, marktonderzoek, statistische technieken en het operationele marketingplan. Ook Customer Relationship Management komt uitgebreid aan bod. Zo wordt o.a. ingegaan op customer lifetime value, de customer lifecycle, customer portfolio management en key accounts.
Tot slot is er aandacht strategievorming als continu proces en voor control op de uitvoering.
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketing and customer relations’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minder
Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketing and customer relations’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Masterclass Marketing and customer relations
Dit is je keuze:

Masterclass Marketing and customer relations


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketing and customer relations’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Masterclass Marketing and customer relations’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minderAlgemeen

Introductie
De Masterclass Marketing and customer relations is een onderdeel uit de MBA-opleiding en brengt je kennis in korte tijd op strategisch niveau.
Omschrijving
De masterclass Marketing and customer relations management (CRM) is bestemd voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.De masterclass is een onderdeel uit de Master of Business Administration (MBA). Succesvolle afronding biedt bij doorstroming mogelijkheid tot vrijstelling voor overeenkomende modules.
In het kort
De masterclass Marketing and customer relations is een goede keuze voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.
De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt uitgebreid ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.
In de masterclass volg je een onderdeel uit de opleiding Master of Business Administration. Succesvolle afronding biedt bij doorstroming naar de MBA mogelijkheid tot vrijstelling voor de inhoudelijk overeenkomende module. Je dient in dat geval wel aan de aanvullende vooropleidingseisen van de MBA te voldoen.
Daarom kies je voor Masterclass Marketing and customer relations- In korte tijd marketingkennis op strategisch niveau.
- Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
- Biedt mogelijkheid tot vrijstelling bij doorstroming naar de MBA-opleiding.
- Naar keuze thuis of klassikaal te volgen.
Studiemethode en begeleiding
Je bepaalt bij deze opleiding zelf hoe je studeert. Dat kan 100 % flexibel via thuisstudie. Of kies voor LOI Klassikaal+, de nieuwste en meest flexibele manier van klassikaal studeren. Daarbij worden lessen op locatie afgewisseld met online bijeenkomsten. Welke methode je ook kiest, je bent altijd verzekerd van persoonlijke begeleiding.
Zo werkt LOI Klassikaal+- Ontmoet je medestudenten in de klas en online.
- Vast studieritme, met om de 3 weken een bijeenkomst.
- Afwisselend op locatie en online, dus minder reistijd.
- Professionele begeleiding in de klas en altijd online.
- Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
- Goed te combineren met werk en privéleven.
- Volledig flexibel studeren in je eigen tempo.
- Bepaal zelf waar en wanneer je studeert.
- Altijd online begeleiding door ervaren docenten.
- Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
- Geen reistijd, optimaal te combineren met werk en privé.
Een opleiding volgen doe je natuurlijk niet alleen. Daarom krijg je altijd online begeleiding. Wanneer je studeert via LOI Klassikaal+, krijg je van dezelfde docent ook begeleiding in de klas en in de virtual classrooms.
De LOI hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar onderwijs en werkt alleen met professionals. Topdocenten met ruime ervaring in vakgebied van je opleiding. Je kunt dus op elk moment rekenen op de input en ervaring van een vakspecialist, die de kennis uitstekend overdraagt, met verhelderende voorbeelden komt en een duidelijk antwoord geeft op elke vraag.
Doelgroep en toelating
De masterclass Marketing and customer relations is bestemd voor directeuren, (product)managers, adviseurs en andere professionals die zich (verder) willen verdiepen in strategische marketing en CRM voor de eigen organisatie. De masterclass brengt je vakkennis in relatief korte tijd op een hoog niveau.
Om toegelaten te worden tot deze opleiding is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel zijn een vooropleiding op HAVO-/ MBO-niveau en drie tot vijf jaar relevante werkervaring gewenst.
Programma

Startdatum en locaties
Wanneer wil je starten?
Bij een thuisstudie kun je dagelijks starten. Bij LOI Klassikaal+ is er keuze uit een aantal startdata en . Wanneer voor het eerstvolgende startmoment bekend is op welke locatie en dag de opleiding definitief start, staat dit vermeld op deze pagina. Vaak kun je je dan ook nog steeds voor andere locaties en dagen aanmelden. Let op: Wanneer er een datum gecommuniceerd wordt, is dat altijd een conceptdatum. Als je bent ingeschreven, kun je op LOI Campus de definitieve datum en locatie van je eerste bijeenkomst vinden.
Klassikale bijeenkomsten, op locatie of onlineLOI Klassikaal+ combineert bijeenkomsten in de klas met online lessen via virtual classrooms. Je volgt dus de ene keer de bijeenkomst op locatie samen met je medestudenten en een docent. De andere keer ontmoet je elkaar vanuit huis achter je eigen PC of laptop. Zo ontstaat optimaal klassikaal onderwijs met maximale flexibiliteit.
Dagbijeenkomsten vinden altijd op vrijdag of zaterdag plaats van 9:30 tot 16:30 uur, avondbijeenkomsten op dinsdagavond van 19:00 tot 22:00 uur.
Studieduur en kosten
Een opleiding van LOI Hogeschool is prima te combineren met een (fulltime) baan en andere bezigheden. Bij LOI Hogeschool studeer je in je eigen tempo. Afhankelijk van werkervaring, eerder behaalde diploma’s en de tijd die je in de opleiding steekt, kan een thuisstudie sneller worden afgerond.
Studieduur: 3 maanden
Persoonlijk adviesVind je het lastig om de juiste opleiding te kiezen? Onze studieadviseurs helpen je graag!
CollegegeldHet collegegeld geldt voor de gehele opleiding, er worden tussentijds geen prijsverhogingen doorgevoerd. Het collegegeld kan per maand of in één keer (met 3% korting*) worden betaald.
Collegegeld thuisstudie : 3 x € 429,00 Collegegeld klassikaal : 3 x € 479,00 Inschrijfkosten en dossiervorming : € 75,00 (éénmalig)*De 3% betalingskorting geldt alleen voor inschrijvingen zonder STAP-budget.
Het collegegeld is inclusief:- Alle benodigde vakliteratuur.
- Begeleiding van start tot diploma.
- Toegang tot de online leeromgeving.
- Langer studeren, zonder extra kosten.
Examengeld: 3 x € 29,00
Voor dit bedrag mag ieder examen dat via LOI Hogeschool wordt afgenomen één keer worden afgelegd. Alleen voor eventuele herexamens worden extra kosten in rekening gebracht. Deze vind je .
Er zijn verschillende manieren waarop je je studiekosten kunt verlagen.
Ben je werkgever en wil je een groepje werknemers laten opleiden? Bij LOI Zakelijk maken we de inschrijving graag voor je in orde. Indien gewenst kunnen we een programma op maat samenstellen. Dat doen we binnen de kaders van onze erkenningen en accreditaties. Zo ontstaat een eigen, erkende opleiding: relevant en actueel voor het bedrijf en flexibel te volgen door de medewerker. Ook verkorte trajecten op basis van werkervaring (EVC), opleidingstrajecten voor zij-instroom en door de wet of CAO verplichte opleidingen behoren tot de mogelijkheden. LOI Zakelijk biedt voor elke leerbehoefte een passend programma. Interesse? Neem contact met ons op.
Daarom LOI Zakelijk:- Flexibel, erkend en marktgericht onderwijs.
- Maatwerk binnen de kaders van onze erkenningen.
- Incompany, klassikaal of thuis studeren.
- Goed te combineren met een baan.
- Persoonlijke en directe begeleiding van topdocenten.
Kijk op , bel 071 – 545 1876 of .
Inschrijven is heel eenvoudig. Regel het direct online of neem contact op via 071 545 1234. Schrijf je nu in en start binnenkort.
Je kunt je opleiding binnen 14 kalenderdagen na inschrijving kosteloos herroepen (annuleren). Verder ga je nooit een langdurige verplichting aan. Bovendien zijn er geen tussentijdse prijswijzigingen.
De opleiding
Bij marketingmanagement draait het om de strategische invulling van het marketingbeleid van de organisatie, met als doel een zo goed mogelijke verkoop van producten en diensten. Centraal in de Masterclass Marketing and customer relations staat de vraag hoe de doelstellingen strategisch bepaald en gemanaged kunnen worden.
Je volgt de module Marketing and customer relations uit de volledige Master of Business Administration (MBA). Onderwerpen die aan bod komen, zijn o.a. het formuleren van nieuw strategisch beleid, segmentatie en positionering, assortimentsbeleid, de marketingmix, doelgroepsegmentatie, marketingorganisatie en marketingfunctie, het marketingplanningsproces, marktonderzoek, statistische technieken en het operationele marketingplan. Ook Customer Relationship Management komt uitgebreid aan bod. Zo wordt o.a. ingegaan op customer lifetime value, de customer lifecycle, customer portfolio management en key accounts.
Tot slot is er aandacht strategievorming als continu proces en voor control op de uitvoering.
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.