Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

Masterclass Marketing and customer relations

Master
E-learning
3maanden
LOI
(-)
€ 449,00
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1449,00
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1449,00
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Master
E-learning
3maanden
LOI
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

De Masterclass Marketing and customer relations is een onderdeel uit de MBA-opleiding en brengt je kennis in korte tijd op strategisch niveau.

Omschrijving

De masterclass Marketing and customer relations management (CRM) is bestemd voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.De masterclass is een onderdeel uit de Master of Business Administration (MBA). Succesvolle afronding biedt bij doorstroming mogelijkheid tot vrijstelling voor overeenkomende modules.

In het kort

De masterclass Marketing and customer relations is een goede keuze voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.

De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt uitgebreid ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.

In de masterclass volg je een onderdeel uit de opleiding Master of Business Administration. Succesvolle afronding biedt bij doorstroming naar de MBA mogelijkheid tot vrijstelling voor de inhoudelijk overeenkomende module. Je dient in dat geval wel aan de aanvullende vooropleidingseisen van de MBA te voldoen.

Daarom kies je voor Masterclass Marketing and customer relations
  • In korte tijd marketingkennis op strategisch niveau.
  • Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
  • Biedt mogelijkheid tot vrijstelling bij doorstroming naar de MBA-opleiding.
  • Naar keuze thuis of klassikaal te volgen.

Studiemethode en begeleiding

Je bepaalt bij deze opleiding zelf hoe je studeert. Dat kan 100 % flexibel via thuisstudie. Of kies voor LOI Klassikaal+, de nieuwste en meest flexibele manier van klassikaal studeren. Daarbij worden lessen op locatie afgewisseld met online bijeenkomsten. Welke methode je ook kiest, je bent altijd verzekerd van persoonlijke begeleiding.

Zo werkt LOI Klassikaal+
  • Ontmoet je medestudenten in de klas en online.
  • Vast studieritme, met om de 3 weken een bijeenkomst.
  • Afwisselend op locatie en online, dus minder reistijd.
  • Professionele begeleiding in de klas en altijd online.
  • Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
  • Goed te combineren met werk en privéleven.
Zo werkt thuis studeren
  • Volledig flexibel studeren in je eigen tempo.
  • Bepaal zelf waar en wanneer je studeert.
  • Altijd online begeleiding door ervaren docenten.
  • Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
  • Geen reistijd, optimaal te combineren met werk en privé.
Leren van professionals met veel ervaring

Een opleiding volgen doe je natuurlijk niet alleen. Daarom krijg je altijd online begeleiding. Wanneer je studeert via LOI Klassikaal+, krijg je van dezelfde docent ook begeleiding in de klas en in de virtual classrooms.

De LOI hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar onderwijs en werkt alleen met professionals. Topdocenten met ruime ervaring in vakgebied van je opleiding. Je kunt dus op elk moment rekenen op de input en ervaring van een vakspecialist, die de kennis uitstekend overdraagt, met verhelderende voorbeelden komt en een duidelijk antwoord geeft op elke vraag.

Doelgroep en toelating

De masterclass Marketing and customer relations is bestemd voor directeuren, (product)managers, adviseurs en andere professionals die zich (verder) willen verdiepen in strategische marketing en CRM voor de eigen organisatie. De masterclass brengt je vakkennis in relatief korte tijd op een hoog niveau.

Om toegelaten te worden tot deze opleiding is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel zijn een vooropleiding op HAVO-/ MBO-niveau en drie tot vijf jaar relevante werkervaring gewenst.

Programma

Startdatum en locaties

Wanneer wil je starten?

Bij een thuisstudie kun je dagelijks starten. Bij LOI Klassikaal+ is er keuze uit een aantal startdata en . Wanneer voor het eerstvolgende startmoment bekend is op welke locatie en dag de opleiding definitief start, staat dit vermeld op deze pagina. Vaak kun je je dan ook nog steeds voor andere locaties en dagen aanmelden. Let op: Wanneer er een datum gecommuniceerd wordt, is dat altijd een conceptdatum. Als je bent ingeschreven, kun je op LOI Campus de definitieve datum en locatie van je eerste bijeenkomst vinden.

Klassikale bijeenkomsten, op locatie of online

LOI Klassikaal+ combineert bijeenkomsten in de klas met online lessen via virtual classrooms. Je volgt dus de ene keer de bijeenkomst op locatie samen met je medestudenten en een docent. De andere keer ontmoet je elkaar vanuit huis achter je eigen PC of laptop. Zo ontstaat optimaal klassikaal onderwijs met maximale flexibiliteit.

Dagbijeenkomsten vinden altijd op vrijdag of zaterdag plaats van 9:30 tot 16:30 uur, avondbijeenkomsten op dinsdagavond van 19:00 tot 22:00 uur.

Studieduur en kosten

Een opleiding van LOI Hogeschool is prima te combineren met een (fulltime) baan en andere bezigheden. Bij LOI Hogeschool studeer je in je eigen tempo. Afhankelijk van werkervaring, eerder behaalde diploma’s en de tijd die je in de opleiding steekt, kan een thuisstudie sneller worden afgerond.

Studieduur: 3 maanden

Persoonlijk advies

Vind je het lastig om de juiste opleiding te kiezen? Onze studieadviseurs helpen je graag!

Collegegeld

Het collegegeld geldt voor de gehele opleiding, er worden tussentijds geen prijsverhogingen doorgevoerd. Het collegegeld kan per maand of in één keer (met 3% korting*) worden betaald.

Collegegeld thuisstudie : 3 x € 429,00 Collegegeld klassikaal : 3 x € 479,00 Inschrijfkosten en dossiervorming : € 75,00 (éénmalig)

*De 3% betalingskorting geldt alleen voor inschrijvingen zonder STAP-budget.

Het collegegeld is inclusief:
  • Alle benodigde vakliteratuur.
  • Begeleiding van start tot diploma.
  • Toegang tot de online leeromgeving.
  • Langer studeren, zonder extra kosten.
Examenkosten

Examengeld: 3 x € 29,00

Voor dit bedrag mag ieder examen dat via LOI Hogeschool wordt afgenomen één keer worden afgelegd. Alleen voor eventuele herexamens worden extra kosten in rekening gebracht. Deze vind je .

Er zijn verschillende manieren waarop je je studiekosten kunt verlagen.

Ben je werkgever en wil je een groepje werknemers laten opleiden? Bij LOI Zakelijk maken we de inschrijving graag voor je in orde. Indien gewenst kunnen we een programma op maat samenstellen. Dat doen we binnen de kaders van onze erkenningen en accreditaties. Zo ontstaat een eigen, erkende opleiding: relevant en actueel voor het bedrijf en flexibel te volgen door de medewerker. Ook verkorte trajecten op basis van werkervaring (EVC), opleidingstrajecten voor zij-instroom en door de wet of CAO verplichte opleidingen behoren tot de mogelijkheden. LOI Zakelijk biedt voor elke leerbehoefte een passend programma. Interesse? Neem contact met ons op.

Daarom LOI Zakelijk:
  • Flexibel, erkend en marktgericht onderwijs.
  • Maatwerk binnen de kaders van onze erkenningen.
  • Incompany, klassikaal of thuis studeren.
  • Goed te combineren met een baan.
  • Persoonlijke en directe begeleiding van topdocenten.

Kijk op , bel 071 – 545 1876 of .

Inschrijven is heel eenvoudig. Regel het direct online of neem contact op via 071 545 1234. Schrijf je nu in en start binnenkort.

Je kunt je opleiding binnen 14 kalenderdagen na inschrijving kosteloos herroepen (annuleren). Verder ga je nooit een langdurige verplichting aan. Bovendien zijn er geen tussentijdse prijswijzigingen.

De opleiding

Bij marketingmanagement draait het om de strategische invulling van het marketingbeleid van de organisatie, met als doel een zo goed mogelijke verkoop van producten en diensten. Centraal in de Masterclass Marketing and customer relations staat de vraag hoe de doelstellingen strategisch bepaald en gemanaged kunnen worden.

Je volgt de module Marketing and customer relations uit de volledige Master of Business Administration (MBA). Onderwerpen die aan bod komen, zijn o.a. het formuleren van nieuw strategisch beleid, segmentatie en positionering, assortimentsbeleid, de marketingmix, doelgroepsegmentatie, marketingorganisatie en marketingfunctie, het marketingplanningsproces, marktonderzoek, statistische technieken en het operationele marketingplan. Ook Customer Relationship Management komt uitgebreid aan bod. Zo wordt o.a. ingegaan op customer lifetime value, de customer lifecycle, customer portfolio management en key accounts.

Tot slot is er aandacht strategievorming als continu proces en voor control op de uitvoering.

Diploma

Certificaat

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1449,00
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 449,00
back Terug
close

Kies je startdatum:

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1449,00
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 449,00
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
Masterclass Marketing and customer relations’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
Masterclass Marketing and customer relationsper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

Masterclass Marketing and customer relations

Dit is je keuze:

Masterclass Marketing and customer relations

Master
E-learning
3maanden
LOI
(-)
€ 449,00
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1449,00
Originele prijs voor aftrek STAP: € 1449,00
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
Master
E-learning
3maanden
LOI
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

De Masterclass Marketing and customer relations is een onderdeel uit de MBA-opleiding en brengt je kennis in korte tijd op strategisch niveau.

Omschrijving

De masterclass Marketing and customer relations management (CRM) is bestemd voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.De masterclass is een onderdeel uit de Master of Business Administration (MBA). Succesvolle afronding biedt bij doorstroming mogelijkheid tot vrijstelling voor overeenkomende modules.

In het kort

De masterclass Marketing and customer relations is een goede keuze voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.

De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt uitgebreid ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.

In de masterclass volg je een onderdeel uit de opleiding Master of Business Administration. Succesvolle afronding biedt bij doorstroming naar de MBA mogelijkheid tot vrijstelling voor de inhoudelijk overeenkomende module. Je dient in dat geval wel aan de aanvullende vooropleidingseisen van de MBA te voldoen.

Daarom kies je voor Masterclass Marketing and customer relations
  • In korte tijd marketingkennis op strategisch niveau.
  • Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
  • Biedt mogelijkheid tot vrijstelling bij doorstroming naar de MBA-opleiding.
  • Naar keuze thuis of klassikaal te volgen.

Studiemethode en begeleiding

Je bepaalt bij deze opleiding zelf hoe je studeert. Dat kan 100 % flexibel via thuisstudie. Of kies voor LOI Klassikaal+, de nieuwste en meest flexibele manier van klassikaal studeren. Daarbij worden lessen op locatie afgewisseld met online bijeenkomsten. Welke methode je ook kiest, je bent altijd verzekerd van persoonlijke begeleiding.

Zo werkt LOI Klassikaal+
  • Ontmoet je medestudenten in de klas en online.
  • Vast studieritme, met om de 3 weken een bijeenkomst.
  • Afwisselend op locatie en online, dus minder reistijd.
  • Professionele begeleiding in de klas en altijd online.
  • Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
  • Goed te combineren met werk en privéleven.
Zo werkt thuis studeren
  • Volledig flexibel studeren in je eigen tempo.
  • Bepaal zelf waar en wanneer je studeert.
  • Altijd online begeleiding door ervaren docenten.
  • Altijd overzicht en houvast met de online leeromgeving.
  • Geen reistijd, optimaal te combineren met werk en privé.
Leren van professionals met veel ervaring

Een opleiding volgen doe je natuurlijk niet alleen. Daarom krijg je altijd online begeleiding. Wanneer je studeert via LOI Klassikaal+, krijg je van dezelfde docent ook begeleiding in de klas en in de virtual classrooms.

De LOI hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar onderwijs en werkt alleen met professionals. Topdocenten met ruime ervaring in vakgebied van je opleiding. Je kunt dus op elk moment rekenen op de input en ervaring van een vakspecialist, die de kennis uitstekend overdraagt, met verhelderende voorbeelden komt en een duidelijk antwoord geeft op elke vraag.

Doelgroep en toelating

De masterclass Marketing and customer relations is bestemd voor directeuren, (product)managers, adviseurs en andere professionals die zich (verder) willen verdiepen in strategische marketing en CRM voor de eigen organisatie. De masterclass brengt je vakkennis in relatief korte tijd op een hoog niveau.

Om toegelaten te worden tot deze opleiding is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel zijn een vooropleiding op HAVO-/ MBO-niveau en drie tot vijf jaar relevante werkervaring gewenst.

Programma

return

Startdatum en locaties

Wanneer wil je starten?

Bij een thuisstudie kun je dagelijks starten. Bij LOI Klassikaal+ is er keuze uit een aantal startdata en . Wanneer voor het eerstvolgende startmoment bekend is op welke locatie en dag de opleiding definitief start, staat dit vermeld op deze pagina. Vaak kun je je dan ook nog steeds voor andere locaties en dagen aanmelden. Let op: Wanneer er een datum gecommuniceerd wordt, is dat altijd een conceptdatum. Als je bent ingeschreven, kun je op LOI Campus de definitieve datum en locatie van je eerste bijeenkomst vinden.

Klassikale bijeenkomsten, op locatie of online

LOI Klassikaal+ combineert bijeenkomsten in de klas met online lessen via virtual classrooms. Je volgt dus de ene keer de bijeenkomst op locatie samen met je medestudenten en een docent. De andere keer ontmoet je elkaar vanuit huis achter je eigen PC of laptop. Zo ontstaat optimaal klassikaal onderwijs met maximale flexibiliteit.

Dagbijeenkomsten vinden altijd op vrijdag of zaterdag plaats van 9:30 tot 16:30 uur, avondbijeenkomsten op dinsdagavond van 19:00 tot 22:00 uur.

Studieduur en kosten

Een opleiding van LOI Hogeschool is prima te combineren met een (fulltime) baan en andere bezigheden. Bij LOI Hogeschool studeer je in je eigen tempo. Afhankelijk van werkervaring, eerder behaalde diploma’s en de tijd die je in de opleiding steekt, kan een thuisstudie sneller worden afgerond.

Studieduur: 3 maanden

Persoonlijk advies

Vind je het lastig om de juiste opleiding te kiezen? Onze studieadviseurs helpen je graag!

Collegegeld

Het collegegeld geldt voor de gehele opleiding, er worden tussentijds geen prijsverhogingen doorgevoerd. Het collegegeld kan per maand of in één keer (met 3% korting*) worden betaald.

Collegegeld thuisstudie : 3 x € 429,00 Collegegeld klassikaal : 3 x € 479,00 Inschrijfkosten en dossiervorming : € 75,00 (éénmalig)

*De 3% betalingskorting geldt alleen voor inschrijvingen zonder STAP-budget.

Het collegegeld is inclusief:
  • Alle benodigde vakliteratuur.
  • Begeleiding van start tot diploma.
  • Toegang tot de online leeromgeving.
  • Langer studeren, zonder extra kosten.
Examenkosten

Examengeld: 3 x € 29,00

Voor dit bedrag mag ieder examen dat via LOI Hogeschool wordt afgenomen één keer worden afgelegd. Alleen voor eventuele herexamens worden extra kosten in rekening gebracht. Deze vind je .

Er zijn verschillende manieren waarop je je studiekosten kunt verlagen.

Ben je werkgever en wil je een groepje werknemers laten opleiden? Bij LOI Zakelijk maken we de inschrijving graag voor je in orde. Indien gewenst kunnen we een programma op maat samenstellen. Dat doen we binnen de kaders van onze erkenningen en accreditaties. Zo ontstaat een eigen, erkende opleiding: relevant en actueel voor het bedrijf en flexibel te volgen door de medewerker. Ook verkorte trajecten op basis van werkervaring (EVC), opleidingstrajecten voor zij-instroom en door de wet of CAO verplichte opleidingen behoren tot de mogelijkheden. LOI Zakelijk biedt voor elke leerbehoefte een passend programma. Interesse? Neem contact met ons op.

Daarom LOI Zakelijk:
  • Flexibel, erkend en marktgericht onderwijs.
  • Maatwerk binnen de kaders van onze erkenningen.
  • Incompany, klassikaal of thuis studeren.
  • Goed te combineren met een baan.
  • Persoonlijke en directe begeleiding van topdocenten.

Kijk op , bel 071 – 545 1876 of .

Inschrijven is heel eenvoudig. Regel het direct online of neem contact op via 071 545 1234. Schrijf je nu in en start binnenkort.

Je kunt je opleiding binnen 14 kalenderdagen na inschrijving kosteloos herroepen (annuleren). Verder ga je nooit een langdurige verplichting aan. Bovendien zijn er geen tussentijdse prijswijzigingen.

De opleiding

Bij marketingmanagement draait het om de strategische invulling van het marketingbeleid van de organisatie, met als doel een zo goed mogelijke verkoop van producten en diensten. Centraal in de Masterclass Marketing and customer relations staat de vraag hoe de doelstellingen strategisch bepaald en gemanaged kunnen worden.

Je volgt de module Marketing and customer relations uit de volledige Master of Business Administration (MBA). Onderwerpen die aan bod komen, zijn o.a. het formuleren van nieuw strategisch beleid, segmentatie en positionering, assortimentsbeleid, de marketingmix, doelgroepsegmentatie, marketingorganisatie en marketingfunctie, het marketingplanningsproces, marktonderzoek, statistische technieken en het operationele marketingplan. Ook Customer Relationship Management komt uitgebreid aan bod. Zo wordt o.a. ingegaan op customer lifetime value, de customer lifecycle, customer portfolio management en key accounts.

Tot slot is er aandacht strategievorming als continu proces en voor control op de uitvoering.

Diploma

return

Certificaat

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 1449,00
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 449,00

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.