Dit is je keuze:

Commercieel Management - E-learning



Terug
Algemeen
Introductie
Je wilt graag een goede basis leggen voor een commerciële (middenkader)functie of je wilt je vanuit een vakachtergrond commercieel verdiepen. Je hoeft niet te voldoen aan bepaalde vooropleidingseisen.
Omschrijving
Klantgericht denken en handelen, dat is waar jouw commerciële functie om draait. Wil je je commerciële organisatie versterken en beter leren inspelen op de wensen van de klant? In deze praktijkgerichte ISBW-opleiding Commercieel Management opereer je op het snijvlak van sales, marketing en management. Na de opleiding leef je je beter in de klant in en herken je koop- en weerstandsignalen. De opleiding is zeer praktijkgericht, zodat je alle kennis direct kunt toepassen in je dagelijkse werkzaamheden.
Opleidingskenmerk(en)
Vakopleiding
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 1 jaar
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 9 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 18 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
In deze opleiding leer je een goed onderbouwd sales- en marketingplan op te stellen, waarmee je de positionering van je organisatie in de markt kunt versterken. Het inzetten van de juiste marketinginstrumenten en het toepassen van diverse commerciële technieken zorgen dat je kunt inspelen op de wensen van de klant. Met deze opleiding leg je een uitstekende basis voor een commerciële functie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Commerciële vaardigheden(6 bijeenkomsten)
- Commerciële gesprekstechnieken
- Verkooptechnieken en -argumenten
- Koopsignalen
- Weerstandsignalen
- Afsluittechnieken
- Onderhandelingsaanpak en -resultaat
- Inleven in de klant
- Omgaan met emoties
- Klantgericht klachten oplossen
(6 bijeenkomsten)
- De rol van marketing in de organisatie
- De klant centraal
- Branding
- Positionering en strategie
- Marketinginstrumenten
- Online marketing
- Marketingplan
- Marketingcommunicatie
- Productpromotie
(6 bijeenkomsten)
- Verkoopvaardigheden
- Account- en relatiemanagement
- Effectief onderhandelen
- Klantrelaties uitbouwen
- Relatie marketing en sales
- Opstellen van een salesplan
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Je wilt graag een goede basis leggen voor een commerciële (middenkader)functie of je wilt je vanuit een vakachtergrond commercieel verdiepen. Je hoeft niet te voldoen aan bepaalde vooropleidingseisen.
Omschrijving
Klantgericht denken en handelen, dat is waar jouw commerciële functie om draait. Wil je je commerciële organisatie versterken en beter leren inspelen op de wensen van de klant? In deze praktijkgerichte ISBW-opleiding Commercieel Management opereer je op het snijvlak van sales, marketing en management. Na de opleiding leef je je beter in de klant in en herken je koop- en weerstandsignalen. De opleiding is zeer praktijkgericht, zodat je alle kennis direct kunt toepassen in je dagelijkse werkzaamheden.
Opleidingskenmerk(en)
Vakopleiding
Programma
Rooster
- Duur van de opleiding: 1 jaar
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 9 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 18 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
In deze opleiding leer je een goed onderbouwd sales- en marketingplan op te stellen, waarmee je de positionering van je organisatie in de markt kunt versterken. Het inzetten van de juiste marketinginstrumenten en het toepassen van diverse commerciële technieken zorgen dat je kunt inspelen op de wensen van de klant. Met deze opleiding leg je een uitstekende basis voor een commerciële functie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Commerciële vaardigheden(6 bijeenkomsten)
- Commerciële gesprekstechnieken
- Verkooptechnieken en -argumenten
- Koopsignalen
- Weerstandsignalen
- Afsluittechnieken
- Onderhandelingsaanpak en -resultaat
- Inleven in de klant
- Omgaan met emoties
- Klantgericht klachten oplossen
(6 bijeenkomsten)
- De rol van marketing in de organisatie
- De klant centraal
- Branding
- Positionering en strategie
- Marketinginstrumenten
- Online marketing
- Marketingplan
- Marketingcommunicatie
- Productpromotie
(6 bijeenkomsten)
- Verkoopvaardigheden
- Account- en relatiemanagement
- Effectief onderhandelen
- Klantrelaties uitbouwen
- Relatie marketing en sales
- Opstellen van een salesplan
Diploma
Certificaat
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Commercieel Management - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minder
Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Commercieel Management - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Commercieel Management - E-learning
Dit is je keuze:

Commercieel Management - E-learning


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Commercieel Management - E-learning’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Commercieel Management - E-learning’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Toon minderMaand:
Toon minderAlgemeen

Introductie
Je wilt graag een goede basis leggen voor een commerciële (middenkader)functie of je wilt je vanuit een vakachtergrond commercieel verdiepen. Je hoeft niet te voldoen aan bepaalde vooropleidingseisen.
Omschrijving
Klantgericht denken en handelen, dat is waar jouw commerciële functie om draait. Wil je je commerciële organisatie versterken en beter leren inspelen op de wensen van de klant? In deze praktijkgerichte ISBW-opleiding Commercieel Management opereer je op het snijvlak van sales, marketing en management. Na de opleiding leef je je beter in de klant in en herken je koop- en weerstandsignalen. De opleiding is zeer praktijkgericht, zodat je alle kennis direct kunt toepassen in je dagelijkse werkzaamheden.
Opleidingskenmerk(en)
Vakopleiding
Programma

Rooster
- Duur van de opleiding: 1 jaar
- Varianten: Avond, dag, zaterdag
- Dag: 9 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
- Avond: 18 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur
- E-learning: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
- Virtual classroom: Afstandsstudie met contact en begeleiding op afstand
Leerplan
In deze opleiding leer je een goed onderbouwd sales- en marketingplan op te stellen, waarmee je de positionering van je organisatie in de markt kunt versterken. Het inzetten van de juiste marketinginstrumenten en het toepassen van diverse commerciële technieken zorgen dat je kunt inspelen op de wensen van de klant. Met deze opleiding leg je een uitstekende basis voor een commerciële functie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Commerciële vaardigheden(6 bijeenkomsten)
- Commerciële gesprekstechnieken
- Verkooptechnieken en -argumenten
- Koopsignalen
- Weerstandsignalen
- Afsluittechnieken
- Onderhandelingsaanpak en -resultaat
- Inleven in de klant
- Omgaan met emoties
- Klantgericht klachten oplossen
(6 bijeenkomsten)
- De rol van marketing in de organisatie
- De klant centraal
- Branding
- Positionering en strategie
- Marketinginstrumenten
- Online marketing
- Marketingplan
- Marketingcommunicatie
- Productpromotie
(6 bijeenkomsten)
- Verkoopvaardigheden
- Account- en relatiemanagement
- Effectief onderhandelen
- Klantrelaties uitbouwen
- Relatie marketing en sales
- Opstellen van een salesplan
Diploma

Certificaat
Kostenoverzicht

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.