Ja, stuur me STAP-alerts

Ontvang nieuws over STAP en de STAP-aanvraag mogelijkheden per e-mail. Afmelden kan altijd, met één klik.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

Dit e-mailadres is al geregistreerd
Ontvang berichten en het laatste nieuws over STAP per e-mail

Dit is je keuze:

Training: Omgaan met weerstand

MBO+
Training
8uur
Di. 5 sept. 2023 (of 2 andere opties )
Amersfoort (of 1 andere opties )
Coniche
(-)
€ 0,00
Originele prijs voor aftrek STAP: € 845,79
Originele prijs voor aftrek STAP: € 845,79
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
MBO+
Training
8uur
Di. 5 sept. 2023 (of 1 andere opties)
Amersfoort
Coniche
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
icon
return

Terug

close

Algemeen

Introductie

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Omschrijving

Vind je het moeilijk om nee te zeggen tegen een klant?Vind je het lastig om een boze klant te woord te staan?Weet je niet goed hoe je een escalatie kunt voorkomen?Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten die niet goed te woord zijn gestaan?Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet. De trainers van Coniche leren jou in de training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ hoe je meer zelfredzaam kunt zijn. Hoe je snel en adequaat kunt inspelen op emoties van anderen. Hoe je escalaties kunt voorkomen en hoe je respectvol kunt blijven communiceren, maar ook hoe je nee kunt zeggen. Het resultaat helpt jezelf, je collega’s, de organisatie en elke klant die je spreekt.De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.

Doelgroep(en)

Voor iedereen die het lastig vindt om te gaan met weerstand en zichzelf weerbaarder wil opstellen. Dit kan zijn met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.

Programma

Inhoud

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ aan bod kunnen komen:

  • Weerstand: wat weet je ervan, hoe zit ik erin?
  • Hoe herken en erken ik weerstand
  • Culturele sensitiviteit
  • Geweldloos communiceren
  • Emotioneel bewustzijn, zowel bij jezelf als bij anderen
  • Omgaan met onzekerheid en spanning, hoe maak hoe maak je emoties bespreekbaar?

Diploma

Geen gegevens beschikbaar

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 845,79
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 0,00
back Terug
close

Kies je startdatum:

Di. 5 sept. 2023, Amersfoort

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Wo. 4 okt. 2023, Amersfoort

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Kostenoverzicht

Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 845,79
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 0,00
return

Terug

Download PDF

close
close
pdf

Ja, stuur mij een PDF

Stuur mij een PDF

Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van
Training: Omgaan met weerstand’.

Oeps. Vul een juiste naam in

Oeps. Vul een juist e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd
close Terug Filter startdata close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

return

Terug

close
close
close

Sla je favoriet op

Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van
Training: Omgaan met weerstandper e-mail.

Vul hier je voor- en achternaam in

Vul hier je e-mailadres in

De e-mail is geregistreerd

STAP-budget

Waarom je er snel bij moet zijn

Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!

Dit is je keuze:

Training: Omgaan met weerstand

Dit is je keuze:

Training: Omgaan met weerstand

MBO+
Training
8uur
Di. 5 sept. 2023 (of 2 andere opties )
Amersfoort (of 1 andere opties )
Coniche
(-)
€ 0,00
Originele prijs voor aftrek STAP: € 845,79
Originele prijs voor aftrek STAP: € 845,79
Algemeen
Programma
Diploma
Kostenoverzicht
MBO+
Training
8uur
Di. 5 sept. 2023 (of 1 andere opties)
Amersfoort
Coniche
sra-like
Deze keuze bewaren? Klik op het hartje!
Filter startdata
close

Filter startdata op:

Leslocatie

Maand:

Algemeen

return

Introductie

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Omschrijving

Vind je het moeilijk om nee te zeggen tegen een klant?Vind je het lastig om een boze klant te woord te staan?Weet je niet goed hoe je een escalatie kunt voorkomen?Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten die niet goed te woord zijn gestaan?Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet. De trainers van Coniche leren jou in de training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ hoe je meer zelfredzaam kunt zijn. Hoe je snel en adequaat kunt inspelen op emoties van anderen. Hoe je escalaties kunt voorkomen en hoe je respectvol kunt blijven communiceren, maar ook hoe je nee kunt zeggen. Het resultaat helpt jezelf, je collega’s, de organisatie en elke klant die je spreekt.De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.

Doelgroep(en)

Voor iedereen die het lastig vindt om te gaan met weerstand en zichzelf weerbaarder wil opstellen. Dit kan zijn met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.

Programma

return

Inhoud

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ aan bod kunnen komen:

  • Weerstand: wat weet je ervan, hoe zit ik erin?
  • Hoe herken en erken ik weerstand
  • Culturele sensitiviteit
  • Geweldloos communiceren
  • Emotioneel bewustzijn, zowel bij jezelf als bij anderen
  • Omgaan met onzekerheid en spanning, hoe maak hoe maak je emoties bespreekbaar?

Diploma

return

Geen gegevens beschikbaar

Kostenoverzicht

return
Prijs incl. BTW, voor aftrek STAP-budget € 845,79
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget € 0,00

Startdatum

return

Di. 5 sept. 2023, Amersfoort

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Wo. 4 okt. 2023, Amersfoort

(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)

> kies deze

Heb je vragen over deze scholing met STAP-budget?

Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.