Dit is je keuze:

Training: Omgaan met weerstand



Terug
Algemeen
Introductie
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.
Omschrijving
Vind je het moeilijk om nee te zeggen tegen een klant?Vind je het lastig om een boze klant te woord te staan?Weet je niet goed hoe je een escalatie kunt voorkomen?Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten die niet goed te woord zijn gestaan?Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet. De trainers van Coniche leren jou in de training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ hoe je meer zelfredzaam kunt zijn. Hoe je snel en adequaat kunt inspelen op emoties van anderen. Hoe je escalaties kunt voorkomen en hoe je respectvol kunt blijven communiceren, maar ook hoe je nee kunt zeggen. Het resultaat helpt jezelf, je collega’s, de organisatie en elke klant die je spreekt.De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Doelgroep(en)
Voor iedereen die het lastig vindt om te gaan met weerstand en zichzelf weerbaarder wil opstellen. Dit kan zijn met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.
Programma
Inhoud
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.
Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ aan bod kunnen komen:
- Weerstand: wat weet je ervan, hoe zit ik erin?
- Hoe herken en erken ik weerstand
- Culturele sensitiviteit
- Geweldloos communiceren
- Emotioneel bewustzijn, zowel bij jezelf als bij anderen
- Omgaan met onzekerheid en spanning, hoe maak hoe maak je emoties bespreekbaar?
Diploma
Geen gegevens beschikbaar
Kostenoverzicht
Algemeen
Introductie
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.
Omschrijving
Vind je het moeilijk om nee te zeggen tegen een klant?Vind je het lastig om een boze klant te woord te staan?Weet je niet goed hoe je een escalatie kunt voorkomen?Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten die niet goed te woord zijn gestaan?Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet. De trainers van Coniche leren jou in de training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ hoe je meer zelfredzaam kunt zijn. Hoe je snel en adequaat kunt inspelen op emoties van anderen. Hoe je escalaties kunt voorkomen en hoe je respectvol kunt blijven communiceren, maar ook hoe je nee kunt zeggen. Het resultaat helpt jezelf, je collega’s, de organisatie en elke klant die je spreekt.De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Doelgroep(en)
Voor iedereen die het lastig vindt om te gaan met weerstand en zichzelf weerbaarder wil opstellen. Dit kan zijn met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.
Programma
Inhoud
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.
Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ aan bod kunnen komen:
- Weerstand: wat weet je ervan, hoe zit ik erin?
- Hoe herken en erken ik weerstand
- Culturele sensitiviteit
- Geweldloos communiceren
- Emotioneel bewustzijn, zowel bij jezelf als bij anderen
- Omgaan met onzekerheid en spanning, hoe maak hoe maak je emoties bespreekbaar?
Diploma
Geen gegevens beschikbaar
Kostenoverzicht
Kostenoverzicht


Kies je startdatum:
Dit is je keuze:
Training: Omgaan met weerstand
wijzig
Di. 5 sept. 2023
AmersfoortPlanning
Dag1
Di. 5 sept. 2023
10:00 - 16:00
> Toon meer (0)
Dit is je keuze:
Training: Omgaan met weerstand
wijzig
Wo. 4 okt. 2023
AmersfoortPlanning
Dag1
Wo. 4 okt. 2023
10:00 - 16:00
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht

Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Training: Omgaan met weerstand’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!


Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Training: Omgaan met weerstand’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
STAP-budget
Waarom je er snel bij moet zijn
Er zijn 5 tijdvakken dit jaar waarop telkens een deel van het STAP-budget vrijkomt. Er is per tijdvak ruimte voor zo’n 40.000 aanvragen. Op= op!
Dit is je keuze:
Training: Omgaan met weerstand
Dit is je keuze:

Training: Omgaan met weerstand


Terug
Download PDF



Ja, stuur mij een PDF
Stuur mij een PDF
Ontvang eenmalig een pdf per e-mail met de actuele opleidingsinformatie van‘Training: Omgaan met weerstand’.

Download PDF
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!

Terug
Bevestiging




Sla je favoriet op
Ontvang eenmalig een e-mail met de link naar de opleidingsinformatie van‘Training: Omgaan met weerstand’ per e-mail.

Favorite
Check je mail!

Je hebt een mail ontvangen!
Kijk in je mailprogramma of je mail van ons hebt ontvangen.
Het kan een minuut duren!
Terug

Filter startdata op:
Leslocatie
Maand:
Algemeen

Introductie
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.
Omschrijving
Vind je het moeilijk om nee te zeggen tegen een klant?Vind je het lastig om een boze klant te woord te staan?Weet je niet goed hoe je een escalatie kunt voorkomen?Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten die niet goed te woord zijn gestaan?Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet. De trainers van Coniche leren jou in de training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ hoe je meer zelfredzaam kunt zijn. Hoe je snel en adequaat kunt inspelen op emoties van anderen. Hoe je escalaties kunt voorkomen en hoe je respectvol kunt blijven communiceren, maar ook hoe je nee kunt zeggen. Het resultaat helpt jezelf, je collega’s, de organisatie en elke klant die je spreekt.De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Doelgroep(en)
Voor iedereen die het lastig vindt om te gaan met weerstand en zichzelf weerbaarder wil opstellen. Dit kan zijn met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.
Programma

Inhoud
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.
Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ aan bod kunnen komen:
- Weerstand: wat weet je ervan, hoe zit ik erin?
- Hoe herken en erken ik weerstand
- Culturele sensitiviteit
- Geweldloos communiceren
- Emotioneel bewustzijn, zowel bij jezelf als bij anderen
- Omgaan met onzekerheid en spanning, hoe maak hoe maak je emoties bespreekbaar?
Diploma

Geen gegevens beschikbaar
Kostenoverzicht

Startdatum

Di. 5 sept. 2023, Amersfoort
Wo. 4 okt. 2023, Amersfoort
Planning
Dag1
Di. 5 sept. 2023
10:00 - 16:00
> Toon meer (0)
Dag1
Wo. 4 okt. 2023
10:00 - 16:00
> Toon meer (0)
Kostenoverzicht
Prijs incl. BTW, na aftrek STAP-budget
€ 0,00
Di. 5 sept. 2023, Amersfoort
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeWo. 4 okt. 2023, Amersfoort
(Dag)deel: Dag (planning kan afwijken)
> kies dezeHeb je vragen over deze scholing met STAP-budget?
Mail met stapcoach@opleiding.nl of bekijk onze veelgestelde vragen.